Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

P Mies ei enää rakasta minua.

Vierailija
21.12.2005 |

Mikä eteen? Sanoi eilen. Silti meillä on kaikki ns. hyvin, lapset, talo, seksiä jne...Miksi rakkaus on kuitenkin loppunut? Hakeeko mies nyt vain uutta naista? Miten te miehet toimitte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen joskus ollut tilanteessa että rakkaus oli nollassa. Se että oli talo, lapset, auto jne. ei vaikuttanut tähän tunteeseen. Elämä tuntui sietämättömältä kun ei ollut mitään hyviä vaihtoehtoja. Ollaan silti edelleen yhdessä ja sanoisin että onnellisempia kuin koskaan aikaisemmin. Yhdessä pysymiseen vaikutti moni asia mutta paljon se vaati. Nyt voi sanoa että tuntui kannattaneen mutta silloin koko hanke tuntui aika epävarmalta.

T____

Vierailija
2/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko paljon miehesi kanssa? Hyväilettekö toisianne muulloinkin kuin seksin yhteydessä? Kuinka paljon olette riidelleet? Oletko loukannut miehen itsetuntoa? Tunnetteko usein olonne yksinäiseksi? Rakkaus voi hiipua, mutta voi sen saada kukoistamaankin taas, jos huolehtii siitä. Yrittäkää puhua, ymmärtää toisen tunteita ja toiveita. Sisäistäkää ne asiat, joiden pitäisi muuttua, ja jotka voi muuttaa pienellä vaivannäöllä ja välittämisellä.

m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, ettei se halua mua oikeasti, vaan antaa velvollisuudesta. aina naidessakin valittaa, jos hidastelen liikaa. tahtoisin nauttia rakastelusta ihan ilman kiirettä.

vaimolla taas on AINA kiire.

vaimon pahat sanat satuttavat usein.

nalkuttaisi vähemmän ja rakastaisi. :(

Vierailija
4/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaan on niin että ei seksi ole mitään muuta kuin tarpeiden tyydytystä.

RAKASTELU se on ihanaa kun tuntee ja aistii toisen nauttivan

jos joskus ollut tulista rakkautta niin miksei sitä saisi hereille uudelleen??

-mici-