Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

takaapäin rakastelu, miten liikehditään?

Vierailija
13.07.2007 |

kun mies tulee takaapäin, niin millä rytmillä naisen pitäis liikkua että se tuntuu miehestä hyvältä? samaan tahtiin vai " vastakkaiseen" ? itse naisena tykkään vastakkaiseen tahtiin, koska mitä kovempi liike sitä paremmalta tuntuu. mutta olen ruvennut miettimään, että miehestä se ei välttämättä tunnu niin hyvälle, peppu hakkaa palleihin tms.. :) Eli antakaa vinkkiä miten naisen pitää liikkua (konttausasennossa). ja entäs jos nainen vain on paikoillaan? tykkään itse tästäkin, mutta mites miehet?

nainen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmiin on mahdoton vastata, sillä kiihottumisen aste määrittelee sen.

Tilannetajua käyttämällä oikea rytmi löytyy. Älä suorita.

Vastakkaiseen tahtiin toimii mainiosti, eikä se satu. Paikallaan oleminen on vaihteluna erittäin kiihottavaa.

Vierailija:

kun mies tulee takaapäin, niin millä rytmillä naisen pitäis liikkua että se tuntuu miehestä hyvältä? samaan tahtiin vai " vastakkaiseen" ? itse naisena tykkään vastakkaiseen tahtiin, koska mitä kovempi liike sitä paremmalta tuntuu. mutta olen ruvennut miettimään, että miehestä se ei välttämättä tunnu niin hyvälle, peppu hakkaa palleihin tms.. :) Eli antakaa vinkkiä miten naisen pitää liikkua (konttausasennossa). ja entäs jos nainen vain on paikoillaan? tykkään itse tästäkin, mutta mites miehet?

nainen

Vierailija
2/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunne että nyt pannaan naista niin, ettei edes liikkumaan pysty nautinnoltaan. Liiakkinen takaisinpökkiminen voi viedä rytmin ja maun koko hommasta. Sopivasti pökkien toki sopii välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää kun voi napata lantiosta kiinni, vetää minut kontalleni sopivaan kulmaan, työntyä rajusti sisään ja itse määrätä tahdin. Mies pitää lantiosta kiinni ja paukuttaa siinä tahdissa kun tykkää. Joskus pitää toisella kädellä lantiota paikalla ja toisella kädellä ottaa hiuksista kiinni ja vetää. Siinä on sellaista eläimellisyyttä mistä itsekkin tykkään. Mies tulee ja ottaa.

Vierailija
4/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi