Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinuskikissa ja KakkuKatri

Vierailija
27.08.2009 |

Hesarissa oli juttua kuvien kera, ja huomioni kiinnitti se, että nämä kakkumaakarit ovat tosi laihoja! KakkuKatri suorastaan anorektisen näköinen.

Mielenkiintoista, koska jos minä harrastaisin jatkuvaa kakkujen väsäilyä niin kyllä se mun olemuksessa näkyisi...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä harrastus on jotenkin huonopi kuin joku muu??

Ai niin, mutku kaikki av-mammat onkii NIIIN täydellisiä!

Vierailija
2/43 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkertelen kakkuja, koristeita ym paljon vieraille, naapureille ja saan myös tilauksia! Monesti tehdään lasten kanssa yhdessä, mut leipominen on myös mulle omaa rentouttavaa aikaa. Ja haluaiskohan kukaan kakun tilaaja, et lapset on olleet mukana tekemässä sormet taikinassa ja kermavaahdossa-tuskin. Syön itsekin herkkuja, mut kohtuudella. Meillä käy paljon naapureita ja ystäviä maistelemassa mun uusimpia kokeiluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO TÄMÄ LAADUKASTA LASTENHOITOA AV-MAMMALTA KUN TÄNNE KONEELLE EKANA JUOKSEE KIRJOITTELEMAAN MOLLAUKSIA MUIDEN TEKEMISISTÄ???

TÄMÄ JOS MIKÄ KIELII SIITÄ ETTÄ ON KATEELLINEN; EI OMAA MIELEKÄSTÄ ELÄMÄÄ ITSELLÄÄN JA EI JAKSA HOITAA LAPSIAAN KUNNOLLA KUN TÄÄLLÄ ROIKKUU KIRJOITTELEMASSA!

Vierailija
4/43 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä miten kateellisia ja katkeria ihmisiä sitä löytyykin. Mitä ihmettä ketjun aloittajan päässä oikein liikkuu? Lukee hienon jutun kahdesta äidistä, kauniita, terveen näköisiä, lahjakkaita käsityöläisiä ja ensimmäisenä tulee mieleen tulla tänne haukkumaan ja valittamaan?? Mitä ihmettä? Millaista maailmankuvaa tällainen äiti omille lapsilleen opettaa?

Vierailija
5/43 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tässä lastenhoitotaitoja, kun kyse oli vaan jostain helkkarin kakkujen leipomisesta. Mitä tekemistä niillä on toistensa kanssa?

Kateellisten panettelua

Vierailija
6/43 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, huh mitä tekstiä. EI taida olla jollain muuta tekemistä kuin keksiä toisista jotain mollattavaa.

Ihania kakkuja tekevät kumpikin ja ei ne lapset ilman äidin huomiota jää. Ja saavat tehdä myös itsekkin.... tiedänpähän vaan.

Voi kun saisi itsekkin aikaiseksi jotain tuollasita ja samalla saisin vartaloni pysymään sutjakkaana.

Kiitos KinuskiKissa ja KakkuKatri oikein hyvistä blogeista!!

Vierailija
7/43 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on confetissa töissä

Mistäs sä sen työpaikasta tiiät? Ei ainakaan blogissa lue?

Vierailija
8/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tekstissä luki, että lapset tietävä, että kun äiti tekee kakkua, se on äidin ihan oma juttu, eikä lapset saa koskea mihinkään.

onko tää sitä laadukasta kotihoitoa?

Vierailija
9/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne kuitenkaan aamusta iltaan niitä kakkuja rakentele.

Vierailija
10/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkia olivat molemmat, mutta eivät anoteettisia ollut kumpikaan.

Vedän kateellisuuskortin esille ;)

Musta oli kiva juttu, hyvä Hesari!

Vierailija
11/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, upeita kakkuja ja upea ilmestys muutenkin tuo Kinuskikissa! Hoikka ja kaunis ja sporttinen.

Kuulostaako paremmalta? :)

ap

Vierailija
12/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kauniin hoikka vaan tositosi laiha, posket lommolla ja silleen...eihän sen tartte anorektiaa merkata mutta pisti silmään.

Vierailija
13/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kotiäidillä saa olla hetkeäkään omaa aikaa? lasten kanssa pitää olla joka sekuntti 24/7 ja vasta sitten kotihoito on laadukasta?

kun tekstissä luki, että lapset tietävä, että kun äiti tekee kakkua, se on äidin ihan oma juttu, eikä lapset saa koskea mihinkään.

onko tää sitä laadukasta kotihoitoa?

Vierailija
14/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoikin että pitää harrastaa paljon liikuntaa että voi niitä kakkuja syödä itsekin :-). Eli siinä se salaisuus varmaan verrattuna perusav-mammaan.

Vierailija
15/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiden lapsen kotiäiti, joka tekee vapaa-aikansa mielettömiä kakkuja, pysyen samalla hoikkana ja ulkonäöstään huolehtivana.

Miksi minulle tulee mieleen 1950-luvun amerikkalainen ihanne?

Vierailija
16/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosi hoikkia ovat. Ne varmasti tykkäävät väsätä enemmän kuin syödä.

Vierailija
17/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytin tuolta, kun en saanut nukuttua.

Vierailija
18/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosi hoikkia ovat. Ne varmasti tykkäävät väsätä enemmän kuin syödä.

Kuule, ei kaikki liho vaikka söisi mitä!

Vierailija
19/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli juttua kuvien kera, ja huomioni kiinnitti se, että nämä kakkumaakarit ovat tosi laihoja! KakkuKatri suorastaan anorektisen näköinen.

Mielenkiintoista, koska jos minä harrastaisin jatkuvaa kakkujen väsäilyä niin kyllä se mun olemuksessa näkyisi...

että ilmeisesti eivät syö paljon niitä itse vaan tekevät muille. Mutta huomasin kyllä saman, enkä tarkoita pahalla. Mielikuva "leipuri-Hiivasta" on vähän toinen :). Ja sitten toiseksi media on aina toitottanut sitä, miten ruokakeskeisiä anorektikot ovat. Usein laittavat paljon ruokaa muille.

Ihanaa, että ovat noin hoikkia ja varsinkin se 5 lapsen äiti voisi ulkonäöltään olla aika monelle esikuva. Ettei se leipomisharrastus tarkoita sitä, että kaikki kakku pitää itse syödä. Tuo Hesarin juttuhan antaa kyllä kuvan, että kyse on ennen kaikkea koristelusta, näpräämisestä ja "askartelusta". Kohteena nyt vaan sattuu olemaan kakut. Uskon, että siksi noiden naisten intohimona ei ole SYÖDÄ kakkuja, ainostaan valmistaa niistä mahdollisimman kauniita ja taidokkaita. Toiset saa tyydytystä eri asioista kun toiset.

Kiva juttu ja upeita kuvia siinä kyllä oli!

Vierailija
20/43 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltapitämätön läskimakkara

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän