Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! mitä tää kipuilu ja oudot kierrot on?

Vierailija
20.11.2009 |

Viimeinen kierto jäi 10 päivää vajaaksi, ja ovulaatio aikana kivut olivat paljon normaalia voimakkaampia. Kestivät monta päivää.

Kuukautiset tulivat aikaisin ja olivat lyhyet. Nyt tässä kierrossa kipuilu on taas jatkunut. Mistä voi olla kyse. Onko muilla kokemuksia? Eilen tein raskaustestin, negatiivinen oli. Noin lyhyttä kiertoa ei ole aikaisemmin ollut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puolisen vuotta on ollut tällaistä ihmeellistä. Välillä normaali 30 päivää, välillä 22, välillä 36. Jokuset menkat on ollut niin niukat, että on tullut vain yksi kunnon hulahdus ja sitten kahdessa päivässä totaalisesti ohitse. Välillä on tiputellut päiväkausia, välillä ollut normaalit. Kävin gynelläkin ja emätintulehdus oli päällä johon sain kuurin. Lisäksi sain terolutit, lääkäri puhui hormoonihäiriöstä.

Kipuja on ollut myös, ihan sellaisia kasalle vetäviä kipuaaltoja kuin myös pientä pahoinvointia, vatsakipuja ym. Olen ihan ymmälläni. Uudelleen olen menossa lääkäriin taas ensi kuussa.

Vierailija
2/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostais mahdollisesti alkavalta raskaudelta, jossa tuo vuoto vois olla kiinnittymisvuotoa..

Toisaalta eikös endometrioosi ole myös suhteellisen kivulias.

Mut lääkäri sen osais kyllä ihan täydellisesti selvittää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli päivä 16, olisi varmaan pitänyt näkyä raskauden jo? Ei kyllä ole paljoa kokemusta näistä

Ja ovulaatiokipua on ollu aikaisemmin. mutta tällainen voimakas kipu on uutta. voiko endometrioosi alkaa yllättäen?

Vierailija
4/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko endometrioosi alkaa yllättäen?

on nimenomaan sellainen tauti, joka pahenee ajan kanssa. Ei varmasti yllättäin ala, mutta se pysyy kurissa e-pillereillä. Jos olet ennen käyttänyt ehkäisyä ja nyt yrität raskautta ja olet ilman ehkäisyä, voi endometrioosi hyvinkin "lyödä päälle" ja sinulla on siihen taipuvuutta. Itse olen myös sitä epäillyt ja sitä minulta myös tutkittiin. Mitään ei näkynyt ultrassa, mutta endometrioosi ei aina ultrassa näy. Minä kuitenkin olen ollut ehkäisyttä jo 5v - olemme siis näin kauan yrittäneet lasta.

T: 2

Vierailija
5/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan oottelisin vielä seuraavat menkat, ja jos ei kuulu niin testaisin uudelleen. Ja jos on nega niin menisin lääkäriin. Tai sitten tietty kans jos kivut on pahoja. Tulehduksen itte huomasin valkovuodosta, en kivuista.

Jos sä vaan jännität tai stressaat, ja kroppa on siksi sekaisin.

Vierailija
6/7 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että lääkäriin lähden kun huolestuttaa. Katsotaan jos seuraaviin kuukautisiin asti kuitenkin odotan. Jos nuo kivut nyt menisivät ohi.

Huolestuttaa jos on jotain pahemminkin vialla. Ehkäisy on lopetettu äskettäin, mutta hormonaalinen jo aikaisemmin.

Kiitokset tähän mennessä tulleista vastauksista. Lisääkin saa kyllä kokemuksia kertoa.

ap

Vierailija
7/7 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisiko joku vielä kertoa, voiko tuo raskaustesti näyttää väärin vielä noin myöhään? (siis jos tuo vuoto olisi ollut kiinnitymisvuotoa, niin 16 päivää siitä). Testi oli halpa liuskatesti, ja tein sen illalla.

minulla on ollut tänään myös pahoinvoinita. Voihan se tietysti muuhun liittyä myös. Kivut ovat menneet melkein ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän