Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ette enään käy missään te yli kolmekymppiset?

Vierailija
15.06.2008 |

Itse ainakin käyn vaikka missä ja en ole millää tapaa raihnainen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo niin raihnaisia?

Vierailija
2/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmettelen että missä sitä sitten pitäisi käydä? Millaista menoa ap tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me matkustellaan, käydään teattereissa ja konserteissa, lenkkeilemässä yms, mutta ravintoloissa ei käydä.

Vierailija
4/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

32vee

Vierailija
5/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä. Eikä minuakaan jaksa kiinnostaa.

Liikunta on minulle tärkeämpää.

Vierailija
6/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

-ei jaksa

-ei kehtaa, kun siellä on kaikki naiset itseä nuorempia ja nätimpiä

-ei voi, kun on pieniä lapsia

Vierailija
7/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- töissä

- kavereiden luona

- ulkona syömässä

- teatterissa

- keikoilla

- festareilla

- baarissa

- bileissä

- pari kertaa vuodessa ulkomailla

- työmatkoilla

- shoppailemassa

- lenkillä...

Kävin vähän vähemmän "missään", kun lapset olivat pienempiä.

Välillä on niskat jumissa ja migreeni vaivaa, mutta muuten en ole rahnainen.

Vierailija
8/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa ikää on 33 v.

Kaikki naiset siellä on mua noin 10 vuotta nuorempia hiton paljon nätimpiä ym......

Toisekseen nykyään tulen niin hiton kipeäksi jos juon vähänkin enemmän siis sen verran enemmän, että olen pikku hiprakassa en edes humalassa.

Okei illan aikana on hauskaa jos ei kiinnitä mitään huomiota niihin satavuotta nuorempiin ja miljoonakertaa kauniimpiin naisiin. Mutta kun menee kotiin ja huomaa lasten nukkuvan onnellisina ja seuraavana aamuna keraa luitaan kun lapset tulee herättelemään. Niin tule vaan olo, että koti on se paikka ei ravintola.

Ehkä sitten taas neljänkympin villityksen kourissa, mutta ei nyt.

Vierailija
9/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kavereitten kanssaon kiva käydä esim. syömässä. Jos matka jatkuu siitä baariin niin tunnelma yleensä lässähtää melkein samantien. Tylsää,

Vierailija
10/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole nähnyt baareissa käymisessä mitään kovin kivaa. Kavereiden kanssa joskus käynyt tanssimassa. Nykyään muut harrastukset vievät voiton.

Vierailija
11/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kyllä käyn baarisa ja Tähkän keikalla aina kun sattuu olemaan lähi tienoolla :) Eilenkin oisin lähteny rellestään mut kaveri ei jaksanu.

Ai niin, ja ikää taitaa olla jo 32v

Vierailija
12/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin vielä menojalka vipattaa melkein joka viikko, ikää 33 ja lapsiakin jo useampi.

En voi uskoa et oikeesti jotkut naiset parhaassa iässään ajattelee et siellä on "vaan itseä nuorempia ja kauniimpia"!! Kolme-neljäkymppisenähän sitä on upeimmillaan kun ei pipo enää niin kiristä ja naisellinen itsetunto pitäisi olla huipussaan.

Vierailija
13/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen käyny ainakin kuudella keikalla, kahdet festarit tulee käytyä, kolme ulkomaanmatkaa (joista yksi biletyskohde ja 2 kaupunkilomaa), lisää keikkoja mm. huomenna Bon Jovi. Lisäks leffat, ravintolaillat, siskojen kanssa treffailu, aamiaistreffit kavereiden kanssa vähintään kerran kuussa. Tähän päälle vielä normaalit bileet, tuparit, synttärikemut, työpaikan juhlat ja reissut.

Missähän mun vielä pitäis käydä?

Kyselee 35 -vuotias

Vierailija
14/14 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ENÄÄ! Mä täytän kohta 30 ja käyn vaikka missä, välillä meinaa huono omatunto kalvaa kun ei meinaa keretä viettää lapsen kanssa aikaa. Monesti otan lapseni mukaan kun lähden asioille ja rannalle ja lenkille sekä tapahtumiin. Baariin en ota lasta mukaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi