Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun anoppi haisee hielle!! Koko talo aina löyhkää, kun se on kylässä! En oikein kehtaa sanoa, että " sä haiset" !

Vierailija
21.12.2005 |

Jos on meillä yötä, niin illalla vihjaan, että mene sitten suihkuun, kun haluat ym. Mutta sanoo vaan, että mä olen kotona käynyt. Sitten menee nukkumaan haisevana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tulon kyllä haistaa ja saa kämppää tuulettaa tunteja kyläilyn jälkeen.Ällöä!

Vierailija
2/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee navetalle. se jos mikä on kamala haju!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun " ei sitä pissaa niin paljon tule" . Arvatkaa mikä haju kusisista housuista tulee? ja miten ihanaa on kun anoppi tiruttelee auton penkille, nojatuoliin, kylässä ollessaan sänkyyn...

Vierailija
4/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seuraavan kerran autoon joku rätti sen istumapaikalle, sanot vaan ihan viileänä että kun sulta viimeksi lirahti tähän eikä se haju lähde millään :)

Vierailija
5/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
6/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sillain mitään, poltan itsekin, mutt se haju on jääny palavasti mieleen! Ex-anoppi poltaa mieheltään salaa ja aina kun on käyny röökillä suihkauttaa hajuvettä reilusti päälleen... Mahtaa asiakkaat hänen työpaikallaan pyörtyillä... Teki muutaman kerran mieli todeta, että voitko tuoda, sen mitä ollaan hakemassa, suoraan ulos kun mulle tulee hedari kun teiän eteisessä haisee...

Ja ensimmäisenä kun lapsi tuli sieltä hoidosta, niin se piti laittaa kylpyyn kun se löyhkäs mummon hajuvedelle... Minkäs sille voi, jos suksulaiset ei vaivaudu sanoon, että sä haiset tosi pahalle....

Vierailija
7/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä mitään hajusteita ja aina lykää vaan samat vaatteet päälle ja HAISEE! En viitti edes pyytää sitä joululounaalle, kun haisee niin pahasti.....T: ap

Vierailija
8/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala toi hikiongelma.

Mulla on kanssa tosi herkkä hajuaisti.Kärsin ihan hirvittävästi kaikista pahoista hajuista.

EX anoppi poltti sisällä ja jouduin aina pesemään lapseni ja heidän vaatteensa kun sieltä kylästä tulivat.

Nykyisen anopin kanssa on ongelma virtsankarkailu.Se asia kuitenkin alkaa jo olemaan hoidossa.Nyt kuitenkin jouluna ollaan menossa sinne kyäilemään ja hänen sohvakalusto haisee ihan inhalle.Siihen on liruteltu.Miehelle kerran mainitsin että millähän sen puhdistaisi.Melkeimpä suuttui,kun ei siellä mikään haise ja ei taida muutkaan sitä haistaa.Noo minkäs sille mahtaa.

Vierailija
9/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex anopista vielä sen verran,että pahin haju mikä sieltä mukaan lähti oli varmasti kastikkeen käry ! Siis tupakka yhdistettynä sellaiseen palaneeseen ruskeaan kastikkeeseen,joka joskus löyhkää talojen rappukäytävissä.YÖÖÖÖK

Nykyinenkin anoppi on joskus tehnyt tuota poltettua kastiketta.Onneksi se ei nyt niin pahalle haissut,mutta ei oikein mulle maistunut.Yritin toki kohteliaasti vähän ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan