Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Keneltä sait lapsena/nuorena parhaat lahjat?

Vierailija
21.12.2005 |

Itse odotin aina joulua kummitätini lahjojen vuoksi. Hän oli pakannut lahjat huomiotaherättävän kauniisti ja paketeista löytyi ihania vaatteita, kirjoja, koriste-esineitä, kosmetiikkaa yms. Jokainen lahja oli kuin taideteos :)

Nyt kummitätini on kuollut, enkä siis pääse häntä tänä jouluna muistamaan. Hän ei ikinä voinut saada omia lapsia, joten luulen, että hän siksi jaksoi nähdä vaivaa minun joululahjojeni kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vähän vanhempana yleensä vanhemmiltani koska he saattoivat hankkia jonkin ison toiveeni.

Vierailija
2/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ne oli niitä parhaimpia lahjoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu ompeli itse ties mitä ihania pehmoeläimiä, nukenvaatteita jne ja vaari taas veisteli ja rakensi mitä vain toivoa saattoi (nukkekoti, autojen parkkitalo, keinuhevonen, älypelejä ymsyms)

Vierailija
4/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitädiltä. Lahjoista löytyi aina jotain mitä jokainen pikkutyttö tarvitsee tullakseen prinsessaksi :) Juuri sellaisia barbeja kuin halusin, kauniita vaatteita ja laadukkaita askartelutarvikkeita... Suurin osa lahjoista on vieläkin tallella... ja nyt tyttäreni saa leikkiä useilla barbeillani... eipä ole joutunut tytölle barbeja ostamaan.. :)

Vierailija
5/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan, eiköhän ne parhaat tullut vanhemmiltani, kuten edelleen ;)

Vierailija
6/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perinteisesti vielä hervottoman suuressa pahvilaatikossa muutama seteli pohjalla ;-)

Vierailija
7/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden hyvän ja todella halutun lahjan. Se oli aina mieluinen!

Vierailija
8/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummisedän lahjat vain olivat yllättäviä.

Vierailija
9/9 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pakettia aina hain kuusen alta:)

Mieleeni on jäänyt kimalteleva vihreä meikkipussukka ja siinä muun sälän lisäksi ollut ihana kielohajuvesi.Tulee kielon tuoksu nenään, kun muistelen:)

Tuo täti elää edelleen, on nyt 75v, ja vien hänelle perinteisesti joka vuosi joulukukan.Niin tänäkin vuonna.

Tein tuollaisen pussukan omalle, silloin 6-vuotiaalle tytölleni, oli melkoinen menestys!

Nyt laitan jälleen lahjan, jossa meikkejä ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi