Lue keskustelun säännöt.
Osaatko pitää salaisuuden? nimittäin vieläkin pahempaa
20.12.2005 |
on sattunut...iltalääkkeitteni lisäksi, muistin juuri, että aamulääkkeetkin on ottamatta :-(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei kerrota kenellekkään...