Tunnetko ketään, joka on kuollut alle kolmikymppisenä, ilman että on ollut tiedossa jotain sairautta?
Kommentit (28)
Vierailija:
Ihan yhtäkkiä ja ennalta arvaamatta?
Ihmiset kuolee muuhunkin kuin sairauteen, ap!
Ja sepelvaltimotauti todettiin niin pahaksi ruumiinavauksessa, että olisi kuollut kohtaukseen, vaikka olisi ollut valmiiksi sairaalassa.
kolme kaveria mennyt, iät on ollu 15-16v. yks itsemurha, yks leukemia ja yks aivokalvontulehdus
keuhkoveritulpan 26-vuotiaana ja kuoli.
Oliko henkilö lihava ja " huonotapainen" ruoka- ja muiden elintapojen suhteen? Kysyy
kolesteroli sukurasitteena
3-vuotias kuoli oksennustaudin aiheuttamaan kuivumiseen kotonaan, sairaalassa ei pidetty vakavana tautina, kun olivat käyneet näytillä!!!!
Ihan hirveä juttu, olen vieläkin shokisssa.
Sukurasitteena korkea kolesteroli, tämä huomattiin vasta tosiaan tämän kuoleman jälkeen :(.
t. 8
Äiti löysi äitienpäivän aamuna tytön kuolleena. Syynä aivoverenvuoto.
kaksi ihmistä, jotka ovat kuolleet nukkuessaan, eikä syytä olla saatu selville. Toinen oli hieman yli 30 ja toinen 21. Kyseessä varmaan joku sairauskohtaus.
ap, miksi tämä sinua kiinnostaa??!
alkaa pänniä tällaiset aloitukset, joissa mässäillään toisten surullisilla kohtaloilla...
mitä tästäkin nyt opit? että ihmisiä kuolee, muutenkin kuin vanhoina ja sairaina vanhainkodeissa.
Sinun kertomasi oli kuin suoraan minun avomiehestäni!!
Mahdetaankohan muistella samaa miestä =)
Toinen koulukaveri rehki kuntosalilla ja verisuoni repesi päässä. Valitettavasti menehtyi heti.
sen hullun naisen joka ampumaklubilla tappoi ihmisiä (nimiä mainitsematta). Siinä meni ent. luokkakaveri 23-vuotiaana. Vanhempiensa ainoa poika, vasta kihlautunut ja sitten tulee kilari ja ampuu päähän. Sairas maailma.
...mutta oli sitten laitettu kotiin ja kuoli isänsä syliin.
en vielä tiedä miikä lopullinen syy kuolemaan.
ja onkohan sama tyttö kun aijemmin josta puhuttiin, vaiko toinenkin tapaus?!
Minäkin tiedän vastaavanlaisen tapauksen... Missäpäin Suomea tämä tapahtui? Onkohan sama hlö kyseessä?
t: En halua mässäillä
minun ikäiseni tyttö meni yhtäkkiä tajuttomaksi tallilla ja kuoli siihen paikkaan. Suvussa oli äkkikuolemia enemmänkin, tosin hänen lopullinen kuolinsyynsä ei koskaan selvinnyt.
Isäni yksi sisar kuoli vauvana ripuliin (kuivui), toinen kuoli tulirokkoon 12-vuotiaana ja kolmas 30-vuotiaana sydänkohtaukseen.
Vierailija:
Joo, yksi palomies sydäriin. Hyväkuntoinen tyyppi.
Vierailija:
3-vuotias kuoli oksennustaudin aiheuttamaan kuivumiseen kotonaan, sairaalassa ei pidetty vakavana tautina, kun olivat käyneet näytillä!!!!
Ihan hirveä juttu, olen vieläkin shokisssa.
missä päin suomea tällainen sattui? kai sairaala saadaan vastuuseen asiasta.
onnettomuuksiin, piilevään sairauteen, itsemurhaan, sairaskohtaukseen, jonka syy ei selvinnyt edes ruumiin avauksessa.