Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihannepaino ;)

Vierailija
15.06.2008 |

Minä ylipainoinen mamma haluaisin tietää, mikä olisi ihannepaino 4 lapsen 37-v mammalle pituus 175 teidän mielestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä, millaisena itse viihdyt.

Sanoisin, että välillä 62-78 liikutaan.

Vierailija
2/7 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lapsen äiti ja 36 v. painaa 82 kg. Hän näyttää erittäin hyvältä, liikkuu paljon ja voi hyvin. Ihannepaino av-mammojen mielestä saattaa olla mitä tahansa, mutta hyvinvointipainosi voi olla vaikka mitä. Ruumiinrakennehan ratkaisee paljon ja myös liikunnan määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 66 kiloa, siinä mielestäni 4 liikaa. Mutta sinulla enemmän lapsia ja ikää, saat luvan :-) painaa 66-70 kg.

Vierailija
4/7 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 2 lapsen äiti, ikää 36 v. ja pituutta tuo 175 cm. Eli samoissa ollaan ;)

Painoa minulla oli pitkään 80 kg. En kokenut itseäni ns. lihavaksi, olo oli ihan ok. Nyt painan 70 kg ja olo on paljon mukavampi. En välttämättä haluaisi enää laihtua, nyt olen vielä sillälailla terveen ja muodokkaan näköinen.

Eli vastauksena 70 kg.

Vierailija
5/7 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lasten määrä vaikuttaa?

Vierailija
6/7 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painosi kanssa! Moni vain käyttää lapsia tekosyynä päästää kilot kertymään, itse olen jokaisen synnytyksen jälkeen luonnostaan (varmaan kyllä imetyksen avulla) palautunut omaan normaalipainooni viimeistään 2kk kuluessa.

Vierailija
7/7 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painan 63-65 kiloa, oma ihannepainosi riipuu varmasti hieman vartalonmallista yms mutta lienee jossain aika samoissa lukemissa minun painoni kanssa.