Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset vahingossa saamassa liikaa lahjoja. Voiskohan jättää osan antamatta?

Vierailija
20.12.2005 |

etenkin tuo isompi saa ihan liikaa. Kurjaa kun kummit ja mummit eivät viitsineet kysyä yhtään vinkkejä. Sitten on muutama perhetuttu joka haluaa antaa lahjan velvoitteesta kun ovat jonkun lapsista kummeja tmv. Lidlistä tulevaa krääsää, ainoa positiivisuus on että se krääsä hajoaa nopsaan. Tympii vaan kun tietää sen määrän ja mietin jo nyt minne se laitetaan ja sitä että esim. se krääsä ei jaksa kiinnostaa. Kuitenkin lahjasta pitäisi kiittää ja olla innoissaan ettei kummit ja tutut loukkaannu.

Ja liikaa on siis se että lahjoja on tulossa ainakin 20 pakettia/muksu.

Vaatetta tästä ei ole yhtään, inhottavaa :-(((((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avannut paketteja? Minusta lahjoja tuskin on liikaa.

Vierailija
2/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muistan lapsuudesta että jaksoin kiinnostua vain puolista lahjoista. nyt pelkään että suuri osa jää merkityksettömiksi koska saavat myös niitä " in" juttu. tuskin lidlin krääsä silloin jaksaa napata.

Vaatteet ja liinavaatteet olis olleet kyllä tervetulleita. meillä lapset osaavat toivoa ja arvostaa myös vaatelahjoja. 5-8¿ lelu on yleensä turhaa muovia mutta tuolla hinnalla sais jo pyyhkeen, paidan tai sukkia tmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän omat ostoksiet ovat kyllä ne toivotuimmat ja ehkä myös hyödyllisimmät. :-((

tosin joulun jälkeen voisi kellarin kautta pikku hiljaa sitä krääsää vielä vaikka johonkin kierrettääkkin.

Vierailija
4/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion itse tehdä niin.. viime vuonna lapsi sai kauheen kasan lahjoja, ihan liikaa mielestäni, ei jaksanut olla kiinnostunut kun parista mieleisimmästä. Nyt just mietin että just ne halpislelut on lähes kaikki jo hajonnu ja heitetty pois/annettu eteenpäin. Toki olen kiitollinen että jotkut jaksaa mun lapselle lahjoja ostaa mutta ärsyttää joidenkin tapa kantaa monta pakettia ja kaikki jotain krääsä leluja. Ostais yhden kunnollisen niin ois paljon parempi. Tänä vuonna oikeen kampanjoin sen puolesta että ei mitään turhaa ostettaisi, silti sitä on tulossa.. plääh. Tiedän että lapsi leikkii pääasiassa sillä lelulla joka on hänen suuri toiveensa, muut lelut unohtuu kun avaa sen pakettinsa.

Vierailija
5/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapselle tuli kans vahingossa liikaa paketteja, mutta se on ihan mun oma vika! Kaikki pikku jututkin piti laittaa eri paketteihin, hyvä ettei pyjaman housut ja paitakin paketoitu erikseen...=)