Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit - työäidit

Vierailija
14.12.2005 |

Onko palstalla yhtään työssäkäyvää äitiä, joka ymmärtäisi, sen että joku haluaa hoitaa lapsensa kotona?

Tai yhtään kotiäitiä, joka ymmärtäisi, miksi toiset vievät lapsensa päiväkotiin ja itse lähtevät töihin?

Mietin, että olenko ainoa, jonka mielestä molemmat tavat ovat hyviä, kunhan ne sopivat perheelle ja lapsesta pidetään huolta. Palstaa pitkään seuranneena tunnen itseni ajatuksineni aika orvoksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosin kokemusta molemmista. Osa lapsistani on mennyt aikaisin hoitoon ja osaa olen voinut hoitaa kotona pidempään.

Vierailija
2/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...lapsesta pidetään huolta.

Minä olen myös ollut sekä kotiäiti, että työssäkäyvä äiti. Aika samanlaisia nuo lapset ovat, sekä kotona pitkään olleet että hoidossa olleet. Mitä nyt erilaisilla luonteilla on paiskattu =)

Minua on joskus myös hämmentänyt tämä palstan musta-valko ajattelu. Eipä tuohon onneksi itse tarvitse mennä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin mun piirisää työäidit jaksaa kertoa miten tärkeää on 1veelle jo oman ikäinen seura ym. ihan hoopoa..

Vierailija
4/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vain paasaavat ne, jotka pitävät omaa tapaansa toimia ainoana oikeana. Itse olen kotiäiti, mutta minulle on ihan sama, miten muut lastenhoitoasiat järjestävät. Pääasia, että se sopii perheelle ja lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi