Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi v*ttu mikä ukko

Vierailija
20.12.2005 |

mulla alko menkat ja kerroin sen myös miehelle. Kerroin myös että nyt v*tuttaa todella rankasti ja koskee joka paikkaan eikä särkylääkkeet auta. Kerroin myös että en aio tehdä tänään mitään ruokaa, syödään mitä nyt kaapista sattuu löytymään.

No, mies tuli äsken kotiin ja ekana kysyy että mitä ruokaa. Vastasin että ihan mitä vaan haluat syödä, ite vaan joudut tekemään. Siitäkös se sitten riemastu. Rupes pää punasena huutamaan että " eikö tää sun kotona olos muka ollu sama asia kuin töissä olo. En mäkään voi jättää menemättä töihin jos mua vituttaa." Olen siis hoitovapaalla.

Nyt se sitten on suuttunu mulle siitä että en ollu tehny sille ruokaa valmiiks. Ja tätä tapahtuu harvoin, ehkä kerran kahessa kuukaudessa. Eikä sen edes tarvii huolehtii muusta kuin omasta ruuastaan.

Ja tuon pitäs sitten jotenkin auttaa tähän v*tutukseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan yhtä heikosti taidetaan me naiset ymmärtää, kuinka kipeältä miehestä tuntuu jos esim. potkaistaan munille ;)

Vierailija
2/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kotihoidintuella, et kodinhoidontuella.

Lopeta tuo paapoilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi ei ollut kunnon syy...

Vierailija
4/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa näköjään arvostaa ollenkaan..

Vierailija
5/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole mikään VELVOLLISUUS. Ei kotiäiti ole kotiORJA. Jos on kipee olo eikä jaksa niin hyvänen aika, empatiaa kiitos!

Mä varmaan en tekis juuri mitään seuraavaan viikkoon, jos mies olis tollanen mulle.

Vierailija
6/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja just ilmotti että lähtee torstaina ryyppäämään. Kiva

Vierailija
7/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) Älä lotkauta korvaasi tuollaisille kommenteille... ukkosi luulee

sinun olevan myös hänen äitinsä..

c) Ryyppyreissun suhteen sanot, että jos menee, ruokaa ei tipu

jouluna

d) Olet ollut liian kiltti. Lopeta se heti. Miehesi innostuu kun huomaa

sinussa olevan munaa.

Vierailija
8/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vika on ihan sussa. Ei ne menkat estä ruoanlaittamista, varsinkinkun olet hoitovapaalla ja toinen tulee töistä. Häpeä!

Vierailija
9/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä vika on ihan sussa. Ei ne menkat estä ruoanlaittamista, varsinkinkun olet hoitovapaalla ja toinen tulee töistä. Häpeä!

Onko sulla ollut kipeitä menkkoja? Ap puhui kipeistä menkoista.

Luepas alkuteksti tarkemmin. Kipeät menkat voivat vastata melkein

synnytyskipua, jos etsit vertailukohtaa.

Vierailija
10/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seisominen, mitä ruuanlaitto edellyttää, on vihoviimenen juttu mitä vapaaehtoisesti menkkojen aikaan teen. Sillon kipu, mikä istuessa ja maatessa tuntuu " vaan" alaselässä ja lantiolla, säteilee hartioihin ja nilkkoihin asti, ja joka paikkaan siltä väliltä. Mielelläni sitä ruokaa kyllä tekisin, jos se seisominen ei aiheuttaisi suoranaista tuskaa.

Yleensä kyllä osaan varautua menkkoihin ja teen edellisenä päivän parin päivän ruuat, mutta eilen oli vieraita niin en viitsinyt koko iltaa kykkiä hellan ääressä. ap

Vierailija
11/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitko töistäkin poissa kerran kuussa? jos näin niin olet oikeassa. jos ei niin ei oikein kiva.

Vierailija
12/12 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä minun mies kyllä yhtään huuda, vaikka ruokaa ei olisi laitettu, ja meillä ei edes ole lapsia. Tänäänkin olen ollut koko päivän kotona, seikkaillut netissä, pessyt pyykkiä ja valmistanut joululahjoja mutta ruokaa en ole tehnyt. Ja kun mies tulee tuossa kahdeksan aikaan kotiin niin on varmasti nälkäinen mutta ei silti ala huutaa tai suutu kun ruokaa ei ole. Laittaa joko itse jotain tai sitten laitetaan yhdessä. Ei meillä mitään pakkoja ole toisillemme tehdä mitään, ja jos joskus ei jaksa/huvita tms. niin ei siitä toinen suutu.

(lapsille laittaisin kyllä ruokaa, mutta niitä ei siis vielä ole)