Te joilla on pohjalainen mies ja itse olette muualta
onko miehesi pohjalaisen suorapuheinen? Millaisissa asioissa esimerkiksi?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:17"]
Pohjalaiset miehet ovat ehkä ärsyttävintä sakkia missään? Osaavat kaiken, tietävät kaiken, eivätkä pysty missään olosuhteissa myöntämään olevansa väärässä.
[/quote]
Mun mielestäni he on vain yksinkertaisia, moukkamaisella ja hitaalla tavalla. Tosi moni on myös mammanpoika, liian takertuneita sairaan dominoivaan ja omistushaluiseen äitiinsä, jonka vuoksi suhteet ja avioliitot ajautuvat karille ja lopputulos on elämä peräkammarin poikamiehenä.
[/quote]
Näin juuri! Itselläni on pohjalainen mies ja allekirjoitan tämän täysin.
nimimerkki: täysin kyllästynyt olemaan ylimääräinen ihminen omassa avioliitossaan
Tämä on tietyllä tavalla aika terapeuttinen ketju. ;)
Minulla on pohjalainen mies. Ei puhu jos ei kysytä ja sittenkään ei puhu jos on jotain ikävää asiaa. Jos toinen loukkaantuu niin se on loukkaantujan oma ongelma, pohjalaiset jatkavat elämäänsä kuten ennenkin. Pohjalaisen ei tarvitse pyytää mitään anteeksi.
Miehen äiti on todella dominoiva ja häntä totellaan/uskotaan joka asiassa. Riitatilanteissa mies asettuu aina äitinsä puolelle, ei koskaan puolusta vaimoaan/lapsiaan äitiään ja isäänsä vastaan.
Siis mustakin pohjalaiset on kaikkea muuta kuin suoria!Oon miettinyt että onko mussa joku vika kun näin mietin...ja tosi epäluuloisia.
Mitähän loissukujen ylijäämänatuja nämä eteläpohjalaismiehet ovat eretyneet naimaan.
Pohjalaiset miehet pelastivat Suomen itsenäisyyden ja vapauden 1918 Vapaussodassa. Ei ole sattuma, että vain eteläpohjalaiset miehet riisuivat aseista venäläiset miehitysjoukot, ilman eteläpohjalaisia Venäjän armeija vieläkin miehittäisi Suomea!
Et taatusti oo pohjalainen.Soot venäläinen hyi helevetti
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:17"]
Pohjalaiset miehet ovat ehkä ärsyttävintä sakkia missään? Osaavat kaiken, tietävät kaiken, eivätkä pysty missään olosuhteissa myöntämään olevansa väärässä.
[/quote]
Mun mielestäni he on vain yksinkertaisia, moukkamaisella ja hitaalla tavalla. Tosi moni on myös mammanpoika, liian takertuneita sairaan dominoivaan ja omistushaluiseen äitiinsä, jonka vuoksi suhteet ja avioliitot ajautuvat karille ja lopputulos on elämä peräkammarin poikamiehenä.