Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun saan anopilta niin hölmöjä lahjoja!

Vierailija
20.12.2005 |

Me yritetään ostaa kaikille sitä mitä ovat sanoneet tarvitsevansa/haluavansa, mutta minä saan anopilta lähes joka joulu (joulu)pöytäliinoja ja pyyhkeitä. Siis 1/paketti ja 1paketti/joulu.

Pyyhkeitä on muutenkin jo liikaa ja pöytäliinoja en edes käytä.

Voisi joskus edes kysyä mitä haluaisin. Toki arvostan sitäkin, että ostaa myös minulle lahjan. Eihän hänellä mitään velvollisuutta ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et lahjoista tykkää niin teeskentele se pieni hetki kun kiität lahjasta ja anna sitten vaikka eteenpäin.

Vierailija
2/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo onkin hyvä idea laittaa lahjat kiertoon :) Ei sitten pyöri kaapeissa niitä vähän käytettyjä pyyhkeitä ja pöytäliinoja pino kaupalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita en voi sietää saati laita esille. Luulis sen tuntevan mua jo sen verran...kysyy kans mitä vois ostaa ja sit kun sanoo niin suuttuu...tai jos meillä kattelis vähän ympärilleen niin havaitsis et kerään ehkä iittalan kivi tuikkulyhtyjä (ja mariskooleja)...maksais 11 ekeä ja olisin tosi onnellinen. Kun taaskin saan sen halpakaupan version ja jotain muuta p*****.

Vierailija
4/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä omaa makuansa, värinä yleensä vaaleanpunainen tms hempeä jota itse en voi sietää. Sitten joulun jälkeen kyselee, miksi lahjat ei ole näkösällä...