Kyllä teillä on hirveitä isovanhempia( siis lapsillanne):
-ostavat liikaa lahjoja lapsille, suorastaan kauheaa
-antavat jouluna namia ja pikkusyötäviä, suorastaan tuputtavat lapselle koko ajan jotain. Mitä ne pikku hampaatkin siitä tuumaavat. Kauheeta.
-tulevat hoitamaan lapsianne usein ( siis tunkevat teille liki väkisin): Kauheeta
Kyllä mä jo itksiin tossa vaiheessa ja rankasti. On teillä joillakin niin helvetin raskasta!
T: vanhempansa onnettomuudessa aikoinaan menettänyt äiti.
Kommentit (5)
tuo makean tuputus ottaa päähän. kotona lapsi mankuu aika pitkään jatkuvasti syötävää ja karkkia kun mummolassa sai koko ajan mitä halusi.
Itse en ainakaan välitä, jos joku antaa namia lapselleni tai jos ruokarytmi menee sekaisin kylässä. Se ei ole niin kauheaa!
Vierailija:
Itse en ainakaan välitä, jos joku antaa namia lapselleni tai jos ruokarytmi menee sekaisin kylässä. Se ei ole niin kauheaa!
Eivät tuputa karkkia, ennenkuin ruoka on syöty. (Sitten sillä määrällä ei heillä enää olekaan mitään rajaa.)
Eivät osta liikaa lahjoja. (Ovat kasvattaneet minutkin niin, että vain se hankitaan, mitä tarvitaan ja mika ilahduttaa.)
Eivät tuppaudu lastenhoitajiksi. (Tarjoutuvat kyllä, mutta kieltäytyäkin saisi.)
Lapsillani on maailman ihanimmat isovanhemmat äidin puolelta. Toisille ei siihen mahdollisuutta suotu.
Mutta kyllä vanhemmilla on oikeus harmistua jos isovanhemmat eivät kunnioita lastenlastensa vanhempien arvoja/toiveita/kasvatustapoja.