Olisiko tämä teistä törkeää tai asiatonta ystävää kohtaan?
Ystäväni soitti viikonloppuna ja kysyi milloin meille voisi tulla käymään. Sanoin, että tämä viikko on todella kiireistä, mutta perjantaina olisi aikaa. Hänelle sopisi tiistai parhaiten ja vastasin, että meille on tulossa vieraita tiistaina, ettei se siksi oikein sovi. Mutta koska hänellä on kiireinen päivä perjantaina sanoi tulevansa joka tapauksessa tiistaina. En sitten alkanut inttää vastaan, mutta nyt tekisi mieli soittaa ja sanoa, ettei meille todellakaan sovi tulla tänään.
Alkoi jotenkin ottaa päähän, että miksi ihmeessä hänen kiireensä estävät meillä vierailun silloin perjantaina, mutta minun kiireeni tänään ei olekaan mitään!! Ihan sama kuin ei olisi soittanut minulle ollenkaan. Ei ole kiva vieraillemmekaan, jotka olen kutsunut jo aiemmin, että paikalle pomppaa joku tuntematon tyyppi.
Olisiko teistä ilkeää soittaa ystävälleni ja perua tämän päiväinen tapaaminen?
Kommentit (10)
Vierailija:
Ehtii ne paketit sitten vaikka joulun jälkeenkin antamaan, jos ei ennen löydy sopivaa aikaa.T:ap
Joo ja olisi törkeää ja asiatonta ystävää kohtaan estää sen paketin tuomisen.
jos minulle olisi joku tuomassa lahjaa niin en nyt kävisi enää päiviä valikoimaan että milloinka voin ottaa lahjan vastaan.....
Tiedän, olen todella väsynyt ja stressaantunut, koska olen ollut kaksi viikkoa kipeänä ja hommia on siksi jäänyt tekemättä. Siksi minulta ei riitä ymmärrystä ystäväni päätöstä kohtaan, mutta tulkoot sitten tuomaan pakettinsa.
T:ap
Vierailija:
Niin varmaan onkin tuomassa, mutta miksi tänään, vaikka sanoin, ettei meille tämä päivä sovi.
Ehtii ne paketit sitten vaikka joulun jälkeenkin antamaan, jos ei ennen löydy sopivaa aikaa.T:ap
Vierailija:
Tiedän, olen todella väsynyt ja stressaantunut, koska olen ollut kaksi viikkoa kipeänä ja hommia on siksi jäänyt tekemättä. Siksi minulta ei riitä ymmärrystä ystäväni päätöstä kohtaan, mutta tulkoot sitten tuomaan pakettinsa.T:ap
Minulle olisi hyvin sopinut, että hän tulee meille perjantaina, mutta koska hänellä on silloin kiireitä, päätti sitten että tulee tänään, vaikka meille ei se sopisikaan. Se tässä tökkii.
Ota siis se vastaan ja toivota hyvää joulua ja jatka sitä mitä sun pitikin.
Ehtii ne paketit sitten vaikka joulun jälkeenkin antamaan, jos ei ennen löydy sopivaa aikaa.