Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukaveri häiriköi tytärtäni kännykällä!

Vierailija
20.12.2005 |

Eli ylemmällä luokalla oleva poika lähettelee jatkuvasti tekstiviestejä sekä yrittää soittaa tyttärelleni.

Poika on vissiin ihastunut tyttäreeni ja haluaisi tutustua paremmin, mutta lapseni on vasta 9v, eikä häntä pojat vielä kiinnosta yhtään. Poika on häntä vuoden vanhempi.

En oikein tiedä miten asiaan pitäisi suhtautua. Vaihdanko tyttäreni kännykkänumeron salaiseksi vai mikä avuksi?

Viestejä voi tulla 10-20 illassa sekä puhelut siihen päälle, mielestäni se ei ole enää normaalia! Eilenkin käskin tytön sulkea kännykän, jotta sai olla rauhassa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttäresi lähettänyt jotain vastausta koskaan? Voisit kokeilla lähettää vastauksen sanomalla, että tässä maijan äiti hei, älä enää lähetä tyttärelleni viestejä. Vaihtoehtoisesti voisit soittaa suoraan pojalle (parempi vaihtoehto varmasti, uskoo silloin että sinä se olet). Ei siihen heti vanhempia tarvita jos kyseessä ei ole mitään suoraan ilkeää tytärtäsi kohtaan.

Jos pojalle huomauttaminen ei tehoa niin sitten vanhemmat kehiin...

Vierailija
2/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että viesti tehoaa, koska olemme perhetuttuja pojan vanhempien kanssa, toivottavasti!

Tilanne on vaan jotenkin niin kiusallinen, kun ei haluaisi " loukata" poikaakaan, jos vaikka onkin ihastunut tyttäreeni.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enimmäkseen viestit koskevat sitä, että koska tyttö tulisi pojan luo. Ja sitten pyytää vastausta viestiin uhkaamalla antaa koulussa selkään, jos ei vastaa viesteihin.

t.ap

Vierailija
4/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen ei saa jatkua!!!

Vierailija
5/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viesti ei tehoa, niin sitten vaihdamme kännykkänumeron salaiseksi. Näin olen ajatellut toimia. Tää vaan on jotenkin kiusallinen asia minulle ja myös lapselle. Harmittaa vaan, että näin kävi! Tyttäreni ystävä antoi numeron tälle pojalle, koska poika sitä pyysi ja sanoi, että hällä on tärkeetä asiaa tyttärelleni. Ja siitä tämä viestittely alkoi viikonloppuna.

T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi