Lue keskustelun säännöt.
Ovatko ihmiset paljon sairaslomilla teidän työpaikassanne. Meiltä ( terveydenhuolto)
20.12.2005 |
Ihmiset on ihan järkyttävän paljon pois. Siis nimenomaan 2-3 päivän poissaoloja ihan jatkuvasti. Ihmetyttää kyllä,että ovatko jotkut oikeasti niin " sairaita" , että vähintään kerran kahdessa viikossa ollaan 2-3 päivää pois vapaapäivien lisäksi. Alkaa jo itseäkin vituttaa, kun sitä raahautuu aina töihin, jos vaan kykenee ja jotkut on heti pois jos vähän yskäisee tai jalka särkee yms. Suurin osa on nuoria ja lapsettomia, perusterveitä.
Olen itse raskaana ja pian haen sairasloman ja syystäkin. Ei huvita tehä muiden töitä päivät pitkät. Senttiäkään ei saa enempää palkaa ja terv. huollossa hoidat konkreettisesti muiden työt jos työpari on sairas. PERKELE!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vastaavasti lääkärit eivät millään jäisi sairauslomalle. Aivan järkyttävän sairaina välillä tullaan töihin. Kai sitä pitää sitten olla itse " urhea" vastapainoksi niille kaikille sairauslomanvinkujille. Kukaan ei haluaisi lukeutua siihen kastiin. Eri asia sitten kuinka fiksua on tulla kuumeisena töihin ja vielä pahimmassa tapauksessa tartuttaa flunssansa potilaisiinkin.