Lue keskustelun säännöt.
Onko muita, jotka EIVÄT ratkenneet riemusta kun ensimmäisen kerran plussasivat?
20.12.2005 |
Tämä siis koskee tapauksia, joissa vauva on kuitenkin suunniteltu, ei siis vahinkoraskauksia.
Ihmetyttää, miksi ei tunnu miltään. Enemmänkin tunnen kauhua ja huolta tulevasta. Meneekö elämäni pilalle jne. Outoa, mikäköhän minua vaivaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsekin olin ihan ihmeissäni ja tärisin hieman. Lapsi oli harkittu... tai no ei ehkä Harkittu, mutta ajateltu - olin jättänyt ehkäisyn sitä varten pois, vauvakuume nääs. Mutta sitten kun se viiva/pallo oli siinä niin olihan se kuitenkin sitten shokki. Eikä se oikein konkretisoitunut se ajatus lapsesta ennen kuin sitten toisella raskauskolmanneksella.