Voi prkle! Just selvis että mun miehen mielestä on ihan ok,
jos nainen saa samasta työstä vähemmän palkkaa kuin mies. Mieheni perusteli asian sillä, että fyysisessä työssä miehet ovat parempia kuin naiset. Mitä mä sanon tolle ääliölle? Tulin murjottamaan työhuoneeseen...
Kommentit (7)
Jos ja kun otetaan, niin sama palkka samasta työstä.
Okei, jos miehet on parempia fyysisessä työssä, niin onko naiset hänen mielestään siis parempia älyllisessä duunissa? Silloinhan " älytyössä" pitäisi vastaavasti naisten palkka olla parempi kuin miesten.
Jos ajatellaan jotain ruumiillista työtä (esim tehdas-) ja mies konkreettisesti saa enemmän aikaiseksi= on tuottavampi= on " parempi" työntekijä, eikö hänen kuulu saada parempaa palkkaa?
Kiva, että tälläiset totuudet tulevat ilmi neljän vuoden avioliiton jälkeen. Enpä olis tommosta sovinistipaskaa nainut, jos olisin tiennyt. Ap
naiset on ehkä parempia " älytyössä" kuin ruumiillisessa, mutta vain itseensä verraten. Eivät kai naiset ole parempia siinä kuin miehet? Vai?
ja tietsikalla, tuotantoa on paljon vähemmän ja tehtaassahan yleensä palkka tulee urakoinnin mukaan, eli niin paljon kun teet niin paljon saat palkkaa.
Hyvä ap, koska miehesi on niin hyvä joka asiassa kai hän kokkaa, ja siivoaa ja tekee muutkin kotityöt jotka vaativat voimaa ja/tai älyä!
Sinunhan ei tarvi kuin istua sohvalla, kun sulla on niin ylivertainen tyyppi kotona.
Oikeasti minusta tuntuu, että miehet osaavat porukkana vaatia itselleen parempia etuja jne. Esim. paperin työsulku: miesvaltainen ala, ja omaa puolta pidettiin tiiviisti.
Kun taas naiset sortuvat keskinäiseen kateuteen ja panetteluun. Kesällä esim. täällä käytiin sanaharkkaa sairaanhoitajien ja lähihoitajen kesken, kun ne lähihoitajat tuntuivat olevan sairaanhoitajien mielestä lähinnä riesa. Olisiko tämänkin tappeluun käytetyn energian voinut suunnata omien etujen parantamisen vaatimiseen?
Ylipäätään sen huomaa tällä palstalla, että naiset vaan sättii toisiaan ja kateus kukoistaa.
Joskaan tätä ei apn ehkä kannata miehelleen kertoa...
siis olen metallialan ammattilainen, ns. laitosmies ammatiltani.
Tein hommat paremmin kuin tuo mies, mutta palkkaa minulle ei haluttu nostaa joten häivyin.
Sain uuden työpaikan ja nyt saan samaa palkkaa kuin miehet!
Ei ole Ok!
Miehes on sovinisti