Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mukavat työnantajat

Vierailija
15.06.2008 |

työskentelin kuusivuotta eräässä pikkuyrityksessä.tuona aikana sairastuin työstäjohtuvaan masennukseen. Työpaikalla ei noudatettu oikeastaan mitään työehtosopimuksen pykäliä. sairaana ei olisi saanut olla ja kun ilmoitin muutama vuosi sitten olevani raskaanaoli työnantajan vastaus no voi jumalauta! olin järjestänyt hänet "pulaan". Nyt tänä keväänä olessani sairaslomalla päätin vihdoin irtisanoutua tästä paikasta. Vein viimeisenä työpäivänä kakkkua ym.mutta minua ei muistettu mitenkää. Nyt olen löytänyt uuden työpaikan ja hieman päässyt jaloilleni niin tämä entinen työnantaja oli yhteidessä tähän uuteen että pidä huoli kassasta että kannattaa seurata! Että näin sitä siten vielä varkaaksikin syytetään keiken jälkeen ja ilman syytä. Joten miettikää tarkkaan minne menette töihin ja minkäläisia työsopuksia teette...Yksityisillä tuntuu aina olevan vaikeeta... enkä ollut ensimmäinen työntekijä joka tästä firmasta lähtee...mua ennen ollu varmaan 10 ja mua edeltäny oli töissä siellä vuoden ku hiillostettiin pihalle ku ei suostunu ilmaseksi töitö tekemään....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän saa siitä rangaistuksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi