Haluatko oman lapsesi saavan lapsia alle 25- vuotiaana?
Itse toivon, että ei saisi. Haluaisin, että nauttisi vapaudestaan ja huolettomasta elämästään, jota lasten saannin jälkeen ei enää koskaan saa takaisin, vaikka yli kolmekymppiseksi.
Kommentit (8)
Teinien ja nuorten aikuisten räpellykset on välivaihe. Sain oman lapseni 25-vuotiaana, mutta olisin ollut valmis siihen jo aiemmin, jos tämä nykyinen kumppani olisi löytynyt myös aiemmin. Mutta ihan hyvä ikä mulle, olin jo ehtinyt sitä biletystä ja matkustelua rinkka selässä nähdä tylsyyteen asti. Mutta jokainen ihminen on erilainen, ja mä olen perusluonteeltani perheihminen ja kotikissa. Omat lapseni kulkevat sitten oman tiensä. Toivottavasti niitä lapsenlapsia silti jossain vaiheessa siunaantuu! :)
Mä ainakin toivon, että mun tyttärestä tulee fiksu ja kypsä nainen joka ei tarvitse 15vuotta rillutteluun ja kulkemiseen... En käsitä nuita tehdään lapsia 30v kun on saanut kulkunsa kulkea, aika moni aloittaa sen kulkemisen 15v jälkeen...
Äiti 23v
Lapseni nyt 14 v eetä taitaa mennä kuitenkin vielä muutama vuosi..
mutta toivoisin tyttären saavan lapsia nuorempana entä poikani! Siis tyttö n.25vuotiaana ja poika n.30vuotiaana. Mutta eipäs tämäkään ole minun päätettävissä!!
Jos seuraava on tyttö, niin jotenkin luulen, että tyttö selviäisi paremmin äitiydestä alle 25vuotiaana. Pojat tulevat jälkijunassa yleensä. Toki poikkeuksiakin on. Molemmissa.
kyllähän 20+ on ihan kypsä siihen. Jos alle 18-vuotiaana tulis kertomaan raskaudesta voisi huolestuttaa.
Vierailija:
Itse toivon, että ei saisi. Haluaisin, että nauttisi vapaudestaan ja huolettomasta elämästään, jota lasten saannin jälkeen ei enää koskaan saa takaisin, vaikka yli kolmekymppiseksi.
Itse olen saanut esikoiseni 27-vuotiaana ja nauttinut sen jälkeen elämästäni enemmän kuin silloin vapaana.