Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies muuttunut suttuiseksi...

Vierailija
15.06.2008 |

Mikä avuksi, kun ei suoraan sanominenkaan auta? Olen huomannut viime viikkoina, että miehellä vierähtää kolmekin päivää ilman suihkua. Ja mies tekee fyysistä työtä, joten se kyllä haisee!! Pariin viikkoon ei ole edes hampaita pessyt. Hiukset on ylipitkät ja suttuinen parransänki. Ja luulee että seksi kiinnostaa. Sanoo myös että sänkihän on miehekäs ja hiki on seksikästä. Mitä hittoa?! Eikä vaikuta mitenkään masentuneelta, vaan harrastelee kuten ennenkin ja touhuaa kaikkea. Olen vielä raskaana ja pahoinvointia löytyy, en saata enää saunoa yhtäaikaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kykene pitämään itsestään huolta. Alkava skitsofrenia? Voi toki olla muutakin mutta ei tuo kuulosta normaalilta.

Vierailija
2/3 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin lohduttaa että sama ongelma tääläkin eli mies ei pidä itsestään huolta. Meillä lipsunut pikku hiljaa vuosien varrella eli mies ei leikkauta hiuksiaan vaan ne roikkuu pitkinä ja rasvaisina ja parransänki myös rehottaa. Hampaat jättää illalla pesemättä. Suihkussa sentään käy sen verran että ei nyt ihan hirveesti haise. Lisäksi on lihonut valtavasti ja piereskelee makkarissa ihan surutta vaikka koko huone sitten löyhkää. Ja sitten pitäisi minun innostua seksistä. Mies harrasaa ja tekee töitä ihan normaalisti eikä ole masentunut tms. Tämä alkoi kun odotin ekaa lasta. Mies lihoi kilpaa minun kanssa. Muu tullut stten muiden lapsien myötä.

Itse olen ajatellut että mies on laiska eikä viitsi enää nähdä vaivaa kun on kaikki valmiina eikä tarvitse tehdä vaikutusta. Vitsailee vaan ulkonäöllään kun siitä huomautan.