Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluatte tyttölasta pakkomielteiseksi

Vierailija
15.06.2008 |

ADOPTOIKAA KIINASTA!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö sulta jotain anonyymiä nettiosoitetta jonka uskaltaisit täällä julkaista?



Mullaei ole kuin nimellinen jasitä en kyllä tänne palstalle laita.

Vierailija
2/4 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme seitsemän lasta ja luonnollisesti odotimme ja "teimme" poikaa ja ultrien tyttö yllätys olikin siksi melkoinen. Tuskinpa se minun äitiyteeni vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen kuuden pojan äiti tutustuisi mielellään "kohtalotoveriin"



Niin ja onnittelut tytöstä

Vierailija
4/4 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa linkki, olisi kiva lukea





_ äiti jolla 3 poikaa, 4. lapsi tulossa, ja tyttö ollut haaveissa aina _

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi