Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä toivotte joululahjaksi?

Vierailija
19.12.2005 |

Itse toivon jotain kivaa kosmetiikkaa, ehkä suklaata ja vaikkapa hyvän levyn tai kirjan. En oikein keksi mitään, mitä oikeasti tarvitsisin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon kirjoja, hieman namia ja sitten saapi ostaa mitä haluaa, kun en muuta keksi

Vierailija
2/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin uutta lomapakkoa. Kirja käy myös aina. Olenpa tylsä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia aluslakanoita ja käsipyyhkeitä. :D Ovat aika kuluneita (lakanoista osa isoisoäitini vanhoja) ja itse ei viitsi ostaa moisessa asiassa luxusta. Kaksikin oikein pehmeää käsipyyhettä olisivat tervetullut lahja!

Toinen mitä toivon, ovat liput leffateatteriin. Onhan se kokemus sinänsä käydä teatterissa katsomassa kuin kotona DVD:llä, mutta aika kallista. Lahjaa arvostaisin.

Amy Tanin uusi kirja on ilmestynyt ainakin englanniksi ja olen hänen kaikki muut kirjansa lukenut ja tykkäsin kovasti. Se olisi mieluinen lahja. Reppuni on hajoamispisteessä ja uusi, kunnollinen reppu olisi erittäin mukava yllätys.

Vierailija
4/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tulevalle vauvalle paketteja, eipä niitä oikein itse tarvitse!

Haluan viettää ihanan joulun äitini, isäpuoleni sekä oman mussukan kanssa, siinä sitä lahjaa onkin kerrakseen.

Ja jos oikein PITÄÄ toivoa niin minäkin toivon esiliinaa...

Vierailija
5/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehenne ostaa teille lahjaksi vaikka jonkun kodinkoneen, esim. rikkaimurin tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi