Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on...

Vierailija
19.12.2005 |

Oma talo, oma tontti, auto, 3 lasta ja 10v yhteiseloa takana. Eli tosi paljon yhteistä. Mutta kyn olemme kahden esim, kun lapset nukkuvat, meillä ei ole mitään puhuttavaa. Ei kertakaikkiaan mitään sanottavaa toisillemme. Olen tajunnut jo vuosia sitten, etten rakasta miestäni. En ole onnellinen hänen kanssaan. En halua seksiä hänen kanssaan. Enkä todellakaan halua vanheta näin!! Mutta, miehelle riittää, että olen hänen. Hän on tehnyt selväksi että elämästäni tulee helvetti jos yritän hänet jättää. Mustasukkaisuus on ollut ongelma alusta lähtien, huom, hän halusi kauniin vaimon, muttei kestä kun muut miehet katselevat minua. Että näin sitä eletään kulissia. Oikein perussuomalaista naurettavaa kulissia. Ja olen mielettömän yksinäinen...niin yksinäinen, etten kestä tätä enää...

n27

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollei keskustelut ja puhuminen auta niin,

katsii jättää kuin kitua kokoloppuelämä

sulla on vielä paljon elettävää

mustasukkaisuus on pahin vika toisessa

varsinkin jos meenee sairaanloiseksi!

-mici-

Vierailija
2/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesi pois siitä suhteesta. Miehesi on jo päässyt mustasukkaisuudella toivottuihin asioihin...eli, olet yksinäinen ja sosiaalinen elämäsi on hiljaista. Itse olen elänyt pari vuotta mustasukkaisen miehen kanssa, sain ties mitä henkistä uhkailua, koska pelkäsi minun lähtevän suhteesta. Kukaan ei ole yksin, sinäkään et ole. On raskasta, että kupla rikkoontuu ja kauniit kulissit hajoaa..mutta, takaan että alkaat elämään kun pääset ahdistavasta suhteesta eroon. Ensimmäinen iso askel on vaikein ja tärkein, sitten kohta huomaat hengittäväsi,,,pikkuhiljaa,,kaikki asiat järjestyy..meillä on vain yksi elämä..

Piitu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat suojella sua ja ojentaa sitä miestäsi, jos se alkaa ryppyillä eron jälkeen. Kyllä sinäkin ansaitsisit onnen.

Mitenkä lapset voivat liitossa?

Vierailija
4/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat hyvin. Olen ainakin äitinä onnistunut, jossen muussa. Ei mieheni minua väkivallalla uhkaa, vaan uhkailee tekevänsä itselleen jotain.

Vierailija
5/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaa toinen liian vastuuntuntoinen Sinua rohkaista...

Seksipalstalla kun ollaan, niin: jos ei enää seksiäkään toisen kanssa halua, on syytä lähteä ja äkkiä, muuten kuolet sisältä.

Älä ajattele, mitä ihmiset sanovat, pian ne unohtavat. Niillä on omat murheensa murehdittavana.

Olen kymmenen vuotta vanhempi, ja mennyt läpi helvetin, en suosittele!

Vierailija
6/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämähän se voi olla sillä miehelläkin edessä. Tiedä vaikka löytäisi itselleen uuden, jos on raitis ja suoraselkäinen ihminen.

Vierailija
7/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä nyt suoraan liittyy seksiin. Mielestäni on turhaa valittaa, jos ei itse tee asialle yhtään mitään. Miehesi ei varmasti tuosta itsestään muutu, vaan sinun on tehtävä asialle jotain. Miksi ryhdyit suhteeseen ja lapsien tekoon, jos lähtökohdat olivat jo tuollaiset? Tuskin se mies yhtäkkiä muuttui tuollaiseksi. Nyt vaan tekoihin. Keskustele ensin miehesi kanssa asiasta perinpohjin ja sitten ala pikku hiljaa tapaamaan ystäviäsi ja voithan jollekin muullekin kertoa. Itsestään tilanne ei varmasti muutu yhtään.

Vierailija
8/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Mullakin on ongelmia, ja jostain syystä tekis mieli kirjoittaa mieluummin tänne kuin parisuhde-palstalle. En tiedä miksi. Ehkä tää palsta on jotenkin läheisempi, palstavakkari kun oon. Eikä tarvis rekisteröityä uudella nikillä. Mun mielestä kyllä " parisuhde ja seksi" sais olla yksi palsta, ja ne muut, sukulaissuhteet ja juhlat omana palstanaan. Ja " parisuhde ja seksi" sais olla sellainen palsta, ettei tarvis kirjautua sisään. Parisuhdetta ja seksiä ei monesti voi edes käsitellä erikseen, niissä kaikki kietoutuu kaikkeen.

Vierailija
9/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma seksipalsta. Minusta aikaisempi systeemi oli parempi, sillä tiukkapipot voivat jättää seksiin liittyvät viestit lukematta ja seksikysymyksistä ja -keskusteluista kiinnostuneet löysivät kiinnostavat viestit helposti. Häiriköitä tuo palsta ei kiinnostanut likikään niin paljon kuin nykyinen.

mään, vakkari jo viime vuosituhannelta ;)

Vierailija
10/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että olet hyvä tyyppi.

t: 10

Vierailija
11/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä muitakin " vanhoja" täällä.

Luulin jo, että erilaiset muutokset & häiriköt ovat karistaneet kaikki kyydistä.

Seksikästä Joulua!

t.mään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän