Mitä mieltä tällaisesta...
"ei ole reilua ei, mutta voin laittaa sinulle kirjallisen todistuksen siitä, että lahjan antaja on antanut luvan myydä tuotteen, ok?" =DDD Saakura et ihmiset onkin sitten huonotapaisia! Ei se niille kuulu mitä sinä myyt vaikka itse eivät möisikään ko. tavaroita!
Kommentit (8)
jos ilmoituksessa on kauheat selittelyt mistä tuote on tullut ja miksi myy pois... Selkeämpää jokaiselle osapuolelle on, että ilmoituksessa pelkät tuotteen tiedot, ei mitään epämääräisiä sepustuksia.
onko lahjaksi saatu vai ei vaan siitä miten joku kehtaa alkaa ruveta ilmoittelemaan omia mielipiteitä siitä mitä minä myyn, lahjaksi saanutta tms.. Kyllähän monessa kuvauksessa ilmoitetaan mm. se että "paita on minulle liian iso, siksi myyn" kun moni on alkanut kyselemään (ei kuitenkaan minulta) että jos tuote on kerran niiiin ja niiin iki-ihana ja täydellisessä kunnossa, miksi myyt sen. Että semmosta. En selitetllyt tuotettani uutuus-jutulla sen yhtä lausetta pidemmin!! Mutta kiva kuulla että olet tuota mieltä. Ikäänkuin oli oikein että sai tulla heittämään moisia turhia kysymyksiä minulle jossa selkeästi oli vittuilun makua :) -ap
Silti mielestäni moukkamaista tuo mistä kirjoitin :) -ap
Ei mielestäni järin fiksua käytöstä! Tuollaista juuri inhoan että kun ihmiset on tyhmiä ja takertuu sellaisiin asioihin mitkä ei heitä juurikaan liikuta! Mikähän idea kysyjällä muuten oli kuin loukata!? Minustakin aika ääliömäistä. Harmikseni totean että asiaa sysätään ap: niskoille. Kumpihan siinä ääliömpi on, kysyn vain!
joka ei ollut vielä tullut markkinoille, tämän takia joku kysyi miksi myyt, vastaili että sai työpaikan lahjana mukin. Senpä takia kannattaa laittaa miksi myy ettei tarvitse kysellä!
jos ilmoituksessa on kauheat selittelyt mistä tuote on tullut ja miksi myy pois... Selkeämpää jokaiselle osapuolelle on, että ilmoituksessa pelkät tuotteen tiedot, ei mitään epämääräisiä sepustuksia.
Minäkin laitan nykyään aina että miksi myyn tuotteeni. Ennen vain mainostin mutta mikään ei mennyt kaupaksi, nykyään minulla lukee jo ensimmäisten rivien joukossa MIKSI myyn (tilanpuute tms.)- ja huutoja tulee.
Enemmän mielestäni naurettavaa tuo "oletko raskaana kun olet aika herkkis"? Ennemmin pitäisi kysyä että onko se kommentoija sairas... Vaikka möisit tuotteen siksi kun se on mielestäsi erittäin ruma, se ei kenellekään kuulu. Typerää alkaa kirjoittelemaan moisia! Äly hoi taas kerran.
Myyn erästä tuotetta huutiksessa, ilmoituksessani lukee että lahjaksi saatu, ollut tarpeeton joten siksi myyn pois. Minulle tuli tuotteesta kysymys: "Onko reilua myydä lahjaksi saaneita tavaroita?" Olen erittäin ymmälläni, ensinnäkin, mitä se kenellekään kuuluu ja toiseksi mistä hän sen tietää mistä olen sen lahjaksi saanut, työpaikasta, vaikka tilaajalahjana tms..!! Kyllä pitää ihmisen olla typerä että vielä vaivautuu kirjoittamaan moista kysymystä, joka vaikutti enemmän kettuilulta kuin siltä että myyjä tarvitsisi pikaista vastausta...