Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkos minä paska äiti?

Vierailija
19.12.2005 |

Eskaripoikani käy säännöllisesti yksinään nukuttamassa 10-kuisen siskonsa työntelemällä rattaissa pitkin lähikatuja. Kyseessä maalaiskunnan ok-alue. Huvittaa että mun on pakko hakea toi poika eskarista, kun eivät anna lähteä yksin. Ja sitten lähtee itse yksin kävelylle siskonsa kanssa saman päiväkodin ohi :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikön aina ne saavat lapsia, joiden ei todellakaan pitäisi?

Vierailija
22/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää äitejä, jotka pakkohoidattaa pienempiä sisaruksia isommilla. Siis on ihan ok, jos isommat sisarukset tykkää ja haluaa hoitaa pienempiään, mutta meilläkin lähipiirissä tapaus, jossa isommat lapset eivät saa käydä edes kavereilla leikkimässä muuta kuin pikkusisarusten päiväuniaikaan, kun muuten pitää ihan koko ajan vahtia. JA tämä ei ole mitään liioittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä silti aattelen että on riskittömämpi homma nukuttaa yksin vauvaa kuin paistaa yksin jauhelihaa tai heilua yksin terävän veitsen kanssa. Jos nyt vaikka verrattais että mä lähtisin nukuttamaan ja jättäisin lapsen tekemään yksin ruokaa.

ap

Vierailija
24/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en voi sietää äitejä, jotka pakkohoidattaa pienempiä sisaruksia isommilla. Siis on ihan ok, jos isommat sisarukset tykkää ja haluaa hoitaa pienempiään, mutta meilläkin lähipiirissä tapaus, jossa isommat lapset eivät saa käydä edes kavereilla leikkimässä muuta kuin pikkusisarusten päiväuniaikaan, kun muuten pitää ihan koko ajan vahtia. JA tämä ei ole mitään liioittelua.

Mutta töihin voi vähän vaikuttaa. Yleensä aina valitsevat sen lastenhoidon jos se vaan on valittavien listalla. Onhan se toki paljon helpompaa ja hauskempaa kuin joku siivoaminen...

ap

Vierailija
25/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiömammoja on oikeesti olemassa, äitejä, jotka tettävät lapsillaan kaikki työt kun eivät jaksa omaa läskiä takapuoltaan nostaa.

Vierailija
26/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempien tehtävä ole olla pikku kingien palvelijoita, perhe on yhteisyritys jossa lapset ovat osakkaina ja tekevät osansa yhteisestä työstä.

Vierailija
27/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutin 16v kotoani, en osannut edes tiskata kun en kotona joutunut mitään tekemään:))) kaiken ruuan ostin valmiina muutaman epäonnistuneen kokeilun jälkeen. äidin pikku prinsessa oli hieman aikaa pallo hukassa:)

Vierailija
28/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET paska äiti, et ymmärrä vastuusta mitään!

kuuden vanhalle ei voi antaa vastuuta pikkusisaruksesta, ei ei ja ei. itse sen varmasti mielellään ottaisi, kun kerran haluaa olla iso, mutta hän EI vielä pysty seuraamaan liikennettä niin hyvin että voisi lykätä vaunuja yleisellä tiellä, hiljaisellakaan. se on fysiologinen ja neurologinen fakta. iso koko ei tee hänestä isoa poikaa siinä mielessä.

ja tuo kommentti isommasta veljestään ja vauvan pitämisestä pään päällä - et voi olla tosissasi...

Vierailija
29/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

OLET paska äiti, et ymmärrä vastuusta mitään!

kuuden vanhalle ei voi antaa vastuuta pikkusisaruksesta, ei ei ja ei. itse sen varmasti mielellään ottaisi, kun kerran haluaa olla iso, mutta hän EI vielä pysty seuraamaan liikennettä niin hyvin että voisi lykätä vaunuja yleisellä tiellä, hiljaisellakaan. se on fysiologinen ja neurologinen fakta. iso koko ei tee hänestä isoa poikaa siinä mielessä.

ja tuo kommentti isommasta veljestään ja vauvan pitämisestä pään päällä - et voi olla tosissasi...

Täällä lapset pitää teitä pelikenttänään. Autoja kulkee vähän ja lasten väistely on kyllä heidän vastuullaan. Ainoa mitä voisi ehkä sattua on että jotkut raggarit ryhtyvät kiusaamaan poikaa työntöreissulla. Sekin toivoakseni vain teoreettinen mahdollisuus.

Ja miksi en olisi tosissani siitä isommasta veljestä? Sanoinko että hyväksyn moisen? Tyyppi on vaan valitettavasti luonteeltaan sellainen ettei usko mitä sanotaan enkä jouda koko ajan vahtimaan mitä tekee. Hutilus muutenkin. Muutama päivä sitten pudotti vauvan kun ojensi sitä mulle - päästi irti ennen kuin ehdin ottaa kiinni...

ap

Vierailija
30/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiömammoja parjataan? En tunne täällä Itä-Helsingin lähiössä yhtäkään äitiä, joka antais kuusivuotiaalle noin pienen näköetäisyyden ulottumattomiin.

Ap:lle: tarviiko kumpaakaan, siis sitä jauhelihan paistoa tai tuota ulkoilutusta, tehdä 6 v:n yksin? Miksi ette tee yhdessä?Vierailija:

lähiömammoja on oikeesti olemassa, äitejä, jotka tettävät lapsillaan kaikki työt kun eivät jaksa omaa läskiä takapuoltaan nostaa.

Vierailija
31/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehotonta ajankäyttöä sellainen. Voisin sitten yhtä hyvin päästää pojan nettipelien pariin koko iltapäiväksi ja tehdä kaikki yksin...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi