Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkos minä paska äiti?

Vierailija
19.12.2005 |

Eskaripoikani käy säännöllisesti yksinään nukuttamassa 10-kuisen siskonsa työntelemällä rattaissa pitkin lähikatuja. Kyseessä maalaiskunnan ok-alue. Huvittaa että mun on pakko hakea toi poika eskarista, kun eivät anna lähteä yksin. Ja sitten lähtee itse yksin kävelylle siskonsa kanssa saman päiväkodin ohi :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodilta ei oteta sitä riskiä että pojalle sattuu jotain.. Mitä kummaa sä teet ettet laita lastasi itse nukkuu???

Vierailija
2/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

silleen voisin päästää, jos esim. ikkunasta näkisin lapset koko ajan. Esim pihalla, pihatiellä työntelisi vauvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tuossa iässä tykkäsin hoitaa pienempiä sisaruksia.

Vierailija
4/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten et vaan ihan kauheasti välitä jos jotain käy.

Vierailija
5/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tämä varsinainen syy kysellä asian laitaa, vai onko kenties jotain muutakin, joka tekee mielestäsi sinusta p:n äidin. Alitajuisesti näytät olevan sitä mieltä. Totuutta emme tiedä me täällä, vain sinä. Jos sinäkään...

Vierailija
6/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän tyttö aikanaan sai tulla yksin kotiin kun oli näin sovittu ja muistaakseni annoin kirjallisesti luvan siitä että tytön saa lähettää yksin kotiin. Meillä tosin kotimatka oli turvallinen, ei ollut kuin yksi pikkutien ylitys. Ja kohtahan ne lähtee jo koulutielle niin ihan hyvähän se olis harjoitella.

Jos poikasi on vastuuntuntoinen (itse varmasti tiedät parhaiten) niin minusta on ihan ok että työntää vauvaa kotipihan läheisyydessä.

Vierailija
7/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja matkaa oli 100 m.... Ei edes kirjallisella pyynnöllä.

Vierailija
8/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan sektioäiti joka ei imettänyt eikä lapsillasi kuitenkaan ole reimateceja. häpeä:P

Vierailija
9/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis teistäkin sossuun ilmoittaa, jos totta tää olis.

Vierailija
10/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilaisen en kyllä antaisi kävelyttää yksin noin pientä lasta, voisi sattua jotakin vaikka hyvää aluetta olisikin.

Vierailija
11/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon lapsi kehittyy teidän mielestänne vuodessa? Entäs kahdessa? Sanonpa suoraan että tämä 6-vuotias ei eroa fyysisesti eikä psyykkisesti mitenkään tokaluokkalaisesta isoveljestään, paitsi että on vähän isokokoisempi ja motorisesti taitavampi (eikä tämä ole mikään trolli). Ainoa syy miksi ei ole vielä koulussa on se, että yrittää liikaa päteä itseään vanhempien seurassa ja menee taisteluksi... saman ikäisiä ja pienempiä " hoivaa" .

Aion edelleen antaa pojan nukuttaa vaikken häntä ikkunasta näekään kun lähikorttelia kiertää.

synnytin muuten luomuna ja imetin pitkään, pojalla on jopa Reimat, mummut ostamat tosin ;)

ap

Vierailija
12/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kaatanut itse rattaat useasti, tohelo kun olen... nyt äkkiseltään tulee mielle kolmet kaatuneet vaunut ja yhdet kauppakärry. Lapset ei oo kertaakaan kaataneet. Lapsia yhteensä 4.

Vierailija
13/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisi tai laittaisi sisarusta tuollaiseen vastuuseen! En äitinä voisi tehdä lapselleni sitä, että jos jotain sattuisikin vauvalle, niin isoveli joutuisi kantaa syyllisyyden taakkaa harteillaan koko loppuelämänsä.

Vierailija
14/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että nykyajan lapsia pidetään niin avuttomina ja vähä-älyisinä.

Vierailija
15/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin tärkeää ettet itse lähde mukaan?

Vierailija
16/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todennäköinen syyllinen on esikoinen (11v), jolla on tapana laittaa vauva päänsä päälle istumaan ja pitää kiinni vain peukaloilla kainalon alta. vaikka kuinka läksyttää, ei usko että sieltä voi tipahtaa...

ap

Vierailija
17/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten silti ainakaan ylpeilisi sillä, jos päästäisin 6-vuotiaan johonkin näkymättömiin 10-kuisen kanssa. 6-vuotias on kuitenkin vasta 6-vuotias.

Vierailija
18/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä eskarilainen on nukuttamaan vauvaa?

Vierailija
19/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutus on helppo homma, jota eskarilainen tekee mielellään, vaikka osaa kyllä paistaa jauhelihatkin ja leikata salaatin...

ap

Vierailija
20/31 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistaa 3 vuotiaskin, mutta nyt olikin kyseessä vauvanhoito!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme