Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varpaat seksiobjektina

Vierailija
19.12.2005 |

Miten yleistä on, että mies haluaa nuolla ja imeä naisen varpaita? Mikä siinä kiihottaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Jonkun arvion mukaan 2o% miehistä olisi jonkin tasoinen jalkafetissi, ja että jalkafetissi olisi yleisin miesten fetisseistä. Tarkempia lukuja löytyy asioihin vihkiytyneiltä foorumeilta.

Jos itsellä ei ole olemassa fetissiä, on ehkä hiukan hankala asiaa ymmärtää. Monilla fetissi on saanut alkunsa jo lapsuudessa, kun seksuaalinen herääminen on tapahtunut. Näin myös itsellä. Itse muistan elävästi sen, kun kiihotuin ensimmäisen kerran ja kyseessä oli varpaankynsien(punaiset) lakkaus. Sen jälkeen minua on kiihottanut punaiset varpaankynnet. Ei se tämän enempää tarvinnut. Eli minulle varpaat ovat sitä, mitä monelle genitaalit tai jonkin muu ruumiinosa.

Vierailija
2/10 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sukkisten läpi:) Eikä mulla ole mitään sitä vastaan, herkät on samoin kuin sormet ja sormien välitkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemusta tästä?

Vierailija
4/10 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan naisen varpaita enemmän kuin 100kg kultaa

eikä tarvi olla missään pedikyyriäkän läpikäyneet, kyllä ne kovettumat ym siinä pehmiää kun nuolen ja pureskelen niitä...

varpaanvälit kiihottaa nuolla kun ne on sopivasti likaset, jalkapohjien pureskelu makeeta kun saa pehmitettyä kaikki kovettumat pois, mitä useammin sitä parempi NAM !!

Vierailija
5/10 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit nailonsukat lisää tehoa.

Vierailija
6/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kiihottaa kirkkaan punainen kynsilakka varpaissa ja fantasioin että sain suudella ja vähän nuolla . Sekä hoidetut jalan pohjat olisivat rintaan vasten se pehmeys tuntuisi ihanalta. Mun ensi rakkaus teki aina kun nuolin häntä niin otti munani jalkojen väliin ja tyydytti samalla.

Vierailija
7/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätit / hoidetut...kyllä kiihottaa

Vierailija
8/10 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa kyllä mikäli kyseessä on nätit sirot ja hyvinhoidetut jalatMax 40 kokoiset joista jatkuu kapeat nilkat ja lihaksikkaat muodokkaat pohkeet 

ei väliä onko lakkaa vai ei mutta valkoinen lakka 5/5 

Vierailija
9/10 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mielenkiintoa varpaisiin eikä varpaanväleihin. Mutta korkkarin varvasaukkoon on. Nussin mielelläni korkkareita varvasaukon kautta. Se fetissi on ollut murrosikäisestä saakka. Ei ollut mopoa, että olisi päässyt kylälle tutustuun oikeisiin pimppeihin.

Vierailija
10/10 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiseni tykkää kun pesen hänen varpaansa

sen jälkeen nauttimaan kiimaisesta märästä pillusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi