Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ottaa tuo ANOPPI päähän!

Vierailija
19.12.2005 |

Taas tuli anoppi kiintiö täyteen vähäksi aikaa. Kritiikkiä tulee sekä lapsen ruoka-asioista että nukuttamisesta. Oikein kehuu miten HÄN sitä lasta nukutti kun olimme miehen kanssa lenkillä vähän aikaa. Kiellettiin antamasta sekahedelmäsoppaa niin piti kuitenkin yrittää sitä tyrkyttää lautaselle. Suklaarasiaa vispaili lapsen nenän alla (10kk vanha lapsi siis) ja oikein tarjoili että jos ottaisi, mutta kun minä annoin tytölle pienen palan piparkakkua niin siitä sitten ruvetaan möykkäröimään...

En kestä sitä muoria enää, onneksi ei tarvitse taas vähään aikaan tavata, mieluusti ei ainakaan vuoteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani palvoo poikaansa, hyvä ettei kysy tullaanko pyyhkimään.. AARHG ihanaa, kuinka odotankaan kun kohta päästään anoppilaan joulun viettoon. Toisaalta tämä joka toinen joulu systeemi on hyvä, kohtahan tuo anoppi joulu onkin jo ohi kun on tällä viikolla ja ens vuonna ei tartte mennä sinne.

Vierailija
2/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinusta sitten mukavaa kuunnella 3 päivää putkeen pelkkää kritiikkiä miten sinä kasvatat lastasi, mitä lapsi syö tai miten hän syö, miten nukutetaan, mitä leikitään yms yms?

Luulen että kakkonenkin olisi kypsä siinä vaiheessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin kymmenen vuotta joka toinen joulu anopin v..ttuilua, kunnens tajusin, että joulu se on meilläkin ja alettiin viettää joulua kotona. Eikä ole kaduttanut...muita kuin anoppia ehkä.

Vierailija
4/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se riitti taas vähäksi aikaa. Sen jälkeen kun lapsi syntyi niin anoppi on muuttunut tuollaiseksi. Olisin jäänyt mieluusti kotia mutta miehen mielestä minun minun piti mennä mukaan. Ensi vuonna en kyllä sinne mene, vaan jään kotiin koirien kanssa sillä verukkeella että " joulusiivoan" .

Vierailija
5/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi ennen kuin selvisi miksi lapsen iho aina välillä " kukki" : pullat oli voideltu munalla.

Toisen lapsemmekaan ei ole saanut alle 2v. karkkia, mehua tms., mutta kun lapset sairaina olivat mummolla hoidossa, kertoi isompi kuinka mummo oli juottanut pienemmälle mehua.

Ja siis näitä esimerkkejä meillä riittää... Lasten kuljettaminen ilman turvaistuinta on myös aivan normaalia...

Olen oppinut tukkimaan anopin suun hyvin kipakoilla kommenteilla, muu ei mene perille.

Vierailija
6/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauheeta tuo sun elämä. aivan vitun kauheeta voi jeesus. Aivan kauheeta. Aivan järkyttävää ja niin kamalaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan