Epäselvä ovulaatiotesti
Aamulla tekemäni puolitettu Aconin ovistesti näytti ehkä plussaa, eli molemmat viivat olivat suunnilleen yhtä vaaleita. Epäilin tulosta, joten tikutin sitten samasta kupista myös kokonaisella testillä. Siinä kontrolliviiva olikin jo tummempi, mutta se toinen viiva tummeni myös. Toinen viiva oli minusta ehkä ihan hiukan - siis ihan hitusen - vaaleampi kuin kontrolliviiva. Onko tämä nyt LH-piikki? Aikaisemmissakin testeissä oli toinenkin viiva, mutta se oli selvästi kontrolliviivaa vaaleampi, sellainen " haamu" . Eli miten nyt tulkitsen tämänpäiväisen testin? Tikutanko illalla tai huomenaamulla vielä uudestaan?
Kommentit (4)
ettei se ehtisi näkyä testissä. Tarkoitan siis sitä, että LH-huippu olisikin nyt iltapäivällä, ja pissailen ne hormonit pois ennen iltaa. Ensi yönä sitä sitten erittyisi enää vähän. Eli jospa pidättelisin nyt muutaman tunnin ja testaan sitten taas töiden jälkeen illalla. Haluaisin niin bongata sen oviksen ;)
Olenpas ollut tyhmä... luin juuri testin ohjeista, että " Älä käytä aamuvirtsaa" . Mitähän mä olen viimeiset 2 viikkoa tehnytkään... Äsken tekemäni tikkutesti oli taas ihan selvä nega. Se LH-piikki taisi mennä jo, tai sitten ei mennyt ollenkaan. Enpä taita tässä kierrossa enää testailla!
Olen itse samojen ongelmien parissa taistellu viimeiset pari kuukautta ja näköjään sama meno jatkuu... Kahdessa viime kierrossa olen kanssa saanu " tulkinnanvaraisen" viivan, niin ettei osaa sanoa kumpi ois vahvempi. Testiviiva on kyllä ehkä hitusen ollut vaaleampi ku kontrolliviiva. Jos nyt tässä kierrossa käy samoin (kp 9/26-33) niin aion ottaa lääkäriin yhteyttä. Mut sinuna testailisin vielä muutaman päivän, josko se siitä vahvistuis. Mulla on käyny aina niin, että ku oon muutaman päivän tämän epäselvän tuloksen jälkeen testannu, ni testiviiva on haalistunu päivä päivältä. Kylläpäs tulee sekavaa tekstiä... Mutta siis, kantsii vielä jatkaa testailua! =)