~~ ♥P-U-O-L-U-K-A-T maanantaihin♥ ~~
Kommentit (22)
En kyllä ymmärtänyt kommenttiasi mitenkään " väärin" :) Ja mun puolesta täällä saa kyllä puhua ja kommentoida muttei ihan näin ulkopuolisena, tietämättä toisen taustoista yms heittää tollaisii kysymyksii..
Veren luovutus oli siis tärkeä Reesustekijän takia, mulla on miinus ja toivon että miehelläkin olis, koska jos lapsi perii hänen plussansa (ihana sana) niin mun elimistö muodostaa vasta-aineita kun ei sikiötä tunnista " omakseen" .. Hoitona siis rokotus käsittääkseni raskauden jälkeen, mutta saattaa ilm vaikuttaa raskauden kulkuun myös negatiivisesti..
Eli ei siis mikään maailman kamalin asia, mutta olisin vaan halunnut tietää et mikä Rh on miehellä ja jaksoin melkein päivittäin jankuttaa asiasta, mutta kesän jälkeen asia on ollut käsittelyssä pari kolme kertaa.. kun luovutin. Kyllä taitaa mieheni kypsyä pikkuhiljaa vauva-ajatukseen ;o) Joten täytyy vaan olla mahd hiljaa vauvoistakin niin ehkä kypsyy kokonaan pikku-hitlerillekin.
Öitä, nyt siis sinne lunastukseen :)
Mulla meni vähän ohi, että miksi sulle on niin tärkeetä toi sun miehen verenluovutus-juttu? Sori, jos siitä on ollut joskus aikaisemmin juttua... Ja hih, mua hymyilyttää toi sun lunastus-keikka tänään, sen merkityksen ainakin tiedän=)
Lisäksi halusin vielä varmistaa ettei kukaan Puolukka vaan ymmärtänyt mun kommenttia (liityen signeerauksen kommentointiin) ovistikuista väärin; en siis [u]missään nimessä[/u] niitä väheksy -itse asiassa oma mielenkiintoni niitä kohtaan on viime aikoina kasvanut niin suureksi, että varmaan kohta niitä tilaankin- vaan oli nimenomaan tarkoitettu satiiriseksi kommentiksi:)
Jaa, nyt taitaa olla aika mennä nukkumaan ennen kuin olen itsekin jo solmussa sanojeni kanssa;) Hyvää yötä kaikille.
-L-