¤¤¤ TrUpLaT UuS - ViIkKo UuDeT KuJeEt ¤¤¤
Kommentit (39)
Joo, eli tentti meni sit tasan niin kun meni, mut hällä väliä, onpahan pois päiväjärjestyksestä! Kunpa menis läpi, numerolla ei väliä...
Heräsin viideltä kun mieskin heräs, enkä sitten saanu enää unta joten olo on melko mielenkiintoinen. *tööt*
Kiva, että TALVIKKI saa olla joulun sit kotosalla!=)
Onkohan multa mennyt jotain ohi, kun en muista MARIEELAN kyllä mulle mitään saarnanneen, vai muistaako NINNU nyt väärin?
Mä oon ihan samaa mieltä tosta turhaan toivomisesta, sitähän oon tässä pari viimistä päivää hokenut oikeen urakalla. Vauvakuume on niin iso asia, et se saa oikeesti ihmisen kuvittelee kaikenmaailman asioita ja oireita. Niinkun oon painottanut viimeisissä höpinöissäni, mun mielestä on paras kun koittaa suhtautua kylmän rauhallisesti ja käyttää tervettä järkeä. Sillon ei tuu sitten IHAN niin paha olo kun/jos ne menkat hyökkää.
Ei mulla kyllä nyt ovis voi enää olla, tai jos on niin sitten luteaalivaihe jää niiiiiin lyhyeks että raskautuminen ei oo ees mahdollista, joten taitaa olla sen takia turha pupuilla. Mut jos muuten vaan tekee mieli niin toki sitten. =) Mut kyllä se nyt niin taitaa olla että ovis on tässä kierrossa ollu ja menny, jos oli.
Mä mietein sillon aikasemmin sitä et kun ei siitä yhdestä kierrosta tärpänny, ja tulin siihen tulokseen, että se oli tavallaan mulle ihan oikein. Mä aina kuvittelen et kaikki asiat menee niinku mä haluan/suunnittelen, joten ehkä Taivaan Isä tms päätti vähän näpäyttää mua, eikä sitten tärpännytkään ihan tosta vaan. Mä oon oikeesti alkanu uskoa, että se vauva tulee jos on tullakseen, ja jos se tulee se tulee tasan sillon kun on tarkotettu. Asia ei oo mun päätösvallassa, joten turha stressata siitä. =)
Mutta pitemmittä jaaritteluitta voisin ottaa pienet päikyt, jos *jatkaa pienellä äänellä* vihdoin sais sen kauan sitten alotetun siivousprojektin loppuun.... Eihän kukaan kuullu mitä sanoin?
MII: oletkos jo heräillyt? Puhallappa tännekin niitä siivoustuulia. Kämppä on pommin jäljiltä ku viikonloppu oli niin kiireinen. Nyt ruetaan molemmat siivoo!!! =)
Ja olis edelleen ne laatikot tekemättä! Prkl! Taitaa jäädä torstaille.
G: Idolssissa olin kans Pete-fani. Se oli meijän koulun ala- ja yläasteel. Ja asu tos vieres. Tykättiin kauheesti siitä ja sen kaverista kouluaikoihin. Mutta Ilkka oli kyllä viimenen jonka olisin halunnu voittavan. Ärsyttävä maailman omistaja- asenne! " Ei mun tarvii mitään harjotella, mä oon niin paras" Oksettavaa! Söpöytensä takia voitti! (minkä söpöyden?) Katri olis ollu parempi voittaja!
Joo, mun mielipide!!!!!!!
Millos MIITSULLA JA MIRULIILLA on ekat ultrat? Oliks se niin et teillä tarjotaan vaan yks ultra? Meinaatko nyt MIITSu käydä yksityisellä katsastaa vaavin? Oli muuten aika ihanaa, kun siellä se jo liikutteli käsiä ja jalkoja. Kaikki näky aivan selvästi.
Se kätilö varmasti luuli et mä itkin koko ajan siinä ku mulla oli menny meikkivoidetta silmään ja se vuos aivan älyttömästi ku siinä makasin. Se oli vähän hassua! Ei se tietty olis haitannu vaik olisin itkeny, mutta ku vain hymyilin koko " lähetyksen" ajan eikä itkettäny ollenkaan.
Mies muute sano sit kotona et oli vähän tylsää ku mä olin vaan tuijottanu näyttöä ja se olis toivonu jotain kontaktia multa sillo ultraamisen aikana. Oho!
Mutta nyt vois lopettaa paskan jauhamisen ja alottaa sitä siivousurakkaa pikku hiljaa. Kunhan toi MII vähän puhaltas tota intoo tännepäin eka!
Soffu+ uinuva Nuppu
Voin mä väärinkin muistaa, mutta eikö se sit ollut Marieela joka " kehoitti" sua pupuilemaan useammin? En enää kyllä yhtään varmaksi muista oliko se just tuo aihe mut kumminkin.
Niin ja sen saarnanhan voi käsittää monella tavalla.Tarkoitin siis " saarnaa" . Ei ne pastoritkaan aina niin otsa kurtussa puhu :)
Mä tulin tänne anopille leipomaan ton lankomiehen kanssa :) Sillä on lievä aspergerin syndrooma, siitä syystä ehkä nauttii vähän muunlaisista asioista kuin " normaali" 16v..
Nyt on sitten muutto takanapäin ja nettikin toimii :D:D:D Eilinen oli kyllä melkosta hulinaa. Ja ihmeen hyvin jaksoinkin koko päivän. Joskus kuuden jälkeen sitten iski ihan totaalinen väsy ja hommat loppu siihen. Mut sai loppuakkin. Saatiin lähes kaikki laatikot jo purettua ja huonekalut paikoilleen. Että ihan hyvässä mallissa täällä kaikki. Töissä olisi kyllä tänään väsyttänyt, ja nytkin tuntuu että voisi jo pistää maate. Mutta eiköhän tässä vielä muutaman tunnin jaksa sinnitellä.
Soffu: Hienoa, että ultrassa kaikki kunnossa! Täällä kunta tosaan tarjoaa vain sen keskiraskauden ultran. Enkä ole ajattelut omakustanteisesti muissa käydä. Joten vielähän tässä joutuu reilun kuukauden päivät odotteleman, että näkee sen oman murun. Mutta pääasia nyt tässä vaiheessa, että on noi sydänäänet kuuluneet.
Talvikki: Hyvä, ettet joutunut jäämään vielä sairaalaan. Vaikka voihan se olla että sulla toi synnytys tosta piankin käynnistyy, kun noin mukavasti supistelee.
Jellona: Ihanat vaunut olitte ostaneet. Onnittelut niistä! Sullakin viikot kiirii siihen malliin, että kohtahan niissä tuhistelee jo pikku asukki :)
Nyt en muista yhtikäs mitään muuta mitä piti kommentoida. Pää jumittaa. Lähdenpä lukemaan pojalle kirjaa. Jos en nukahda kesken kaiken ;)
mirulii + muru 12+4
Talvikki: Mukava kun kaikki oli sittenkin Ok ja päästivät sinut kotiin.
Soffu: Mukava kulla myös sinun ultra kuulumiset!
Hönttä: Joo, käyhän ihan julkisesti täällä vaan ja monta kertaa ;) Itselläkin tulee parhainpina päivinä käytyä varmasti kerran tunnissa :D
Emmasanna: Miten teillä arki sujuu?
Nyt on Taatelikakku uunissa. Maiskis, pääsee illemmalla maistamaan :) huomenna jos tekasis Jogurtti kakun ja sitten vielä Bostonpulla. Jogurtti kakku saa kyllä mennä pakkaseen, Bostonista en oo ihan varma... Loput teenkin varmaan perjantaina ja lauantaina ehkä jotain. Sienet pitää muistaa ottaa likoamaan torstaina. Koitan tehdä sienisalaattia.
Anoppi on ollut ku perseelle ammuttu karhu pari päivää. Oikein suoraansanottuna vituttaa. Se ei oo saanu maksettua mun tilille ukon lahjasta sitä puolta ja on muutenkin ollu tosi tympee. Lisäksi tuntuu ettei se usko, että ollaan aatto kahdestaan. Rasittaa. Vaikka onkin tosi kiva ihminen on se välillä niin PÄSSI! Tuntuu, että maailma pyörii vain ja ainoastaan hänen perheensä ympärillä.
tentti meni perseelleen. Toinen osio on kiikun kaakun meneekö läpi ja ne tuhannen lääkelaskukt ei mene kun sössin viimesen laskun. Ottaa sekin vielä päähän, aamulla laskin samanlaisen laskun kotona oikein ja kokeessa sitten ryssin!!!!!! Kaksi hylsyä ja saattaa tulla vielä kaksi lisää. Ruotsista ois ne toiset " tulollaan" , en vaan osaa sitä kieltä. Matikka ja ruotsi on aina ollu mulle TOSI vaikeita!
Menin yhdelle kaverille sanomaan, että saattaa ehkä, mahdollisesti olla tärppi tulossa. Ukko ei tykänny kun kerroin, ei se suuttunut, mutta sano mua lärpäksi :) Olin vaan niin idioottimainen hymy naamallani koko ajan ja oli sitten pakko sanoa. Nolottaa vähän, mutta kiva kun saa jonkun kanssa vähän touhottaa vaikka turhastakin :)
WARNING, ällötys asioita:Huomasin muuten, että viikonloppuna ollut " menkkatuntemus" katosi. Mitähän lie ollut? Sinällään aika hassu kun jonkunlaiset menkat oli kuun alussa ja siitä asti ollut semmosta " menkkatuntemusta" ja nyt se loppu. Olikohan se nyt taas jotain mun elimistön omia juttuja... Sama kun huomasin ennen " menkkoja" (ei kunnolla verta vaan punertavaa limaa) ovis limojen tapaista, mutta myös heti niitten jälkeen. Nyt näyttäs, että on loppunut. Otahan tästäkin nyt selvää. Kaiken tämän varjossa se plussa on varmasti täysin mahdoton, mutta haaveilen silti testiin asti ;) Sehän ei ketään haittaa.
Tää lähtis nyt ottaan rennosti *lue, odottamaan toisten kirjoituksia*
Kotipäivää kun vietän ja mies töissä ni vauvis on mun frendi.
MIRULII: Voi miten tollanen onnistuu? Juu todellakin muutitte eilen! Laatikotkin jo tyhjiä, ohhoh! Meillä ei onnistuis ikipäivänä.
Ootte kyl superahkeria ollu!
Voi NIFKIN minkä teit! Mainitsit kakusta ja pakkohan mun on nyt alkaa tekee kans kuivakakkua. Jos tiikerikakun vääntäis. Mistäs aiheesta se ssun toinen tentti oli? Toinen siis lääkelaskuja. Mietin vaan et onks teil yhtään samoja juttuja ku meillä.
Voi vitsi mä haluisin hakee vaunut kellarista ja vähän ihastella niitä. En kyllä millään viitti ku siinä on sitte raahaaminen takas. Miten jaksan puol vuotta viellä?
Okei, palaan köökkiin!
Tentti oli siis yhdistetty lakehoita ja lääkelaskenta. Hygieniapassi häsäkkä oli se yksim istä on hylsy, kele kun en saanut kirjaa siihen!
Paluu arkeen alkoi taas, lomat kun on mun osalta lomailtu niin vähän tylsältä kyllä tuntuu toi joulukin viettää silleen " juosten" , kun ei oo siis yhtään ylimääräistä lomaa. ja miehellä on joulun jälkeinen viikko lomaa. mut elämä on ;) vauva-asian suhteen nyt pari päivää ollut ihan hyvä fiilis. musta tuntuu että siitä keskusteleminen saa meidän suhteen ihan uuteen tasoon jotenkin, että ollaan opittu keskustelee tärkeistä ja isoista asioista paljon paremmin. kiva tunne. jotenkin sellanen yhtenäinen fiilis kun yhdessä mietitään ja päätetään ja joudutaan oottaa. kun molemmat kuitenkin haluis lasta jo nyt. ja mulla Miin kanssa samanlainen fiilis että tulee kun on tarkoitettu, nyt kai sit ei oo oikee aika.. vaik menis pari vuotta niin ehkä sit samaan aikaan on joku läheinen kaveri ja kiva ootella sen kanssa yhdessä. tai jotain muuta vastaavaa. tässä asiassa odotus varmasti palkitaan joka tapauksessa, ellei nyt lapsettomaksi jää.
Mirulii hirmusti onnea nyt uuteen kotiiN!!! ja tosiaan hirmu nopeesti teidän muutto on sujunut jos on tavaratkin jo suurinpiirtein oikeilla paikoillaan!!! *muuttokuume kasvaa*
Soffulla kivoja ultrakuulumisia :D
Nifkin plussaonnea nyt vaan sinne :) olispa hieno juttu jos saisitte yllärivauvan!!!
Piipaalle samaten plussaonnea ja toivottavasti haamut siitä vahvistuu ;)
ja Axelle voimia piinapäiviin ja MILJOONASTI plussa-aaltoja sinnepäin!
nyt lyö taas päässä tyhjää, oli pitkä päivä töissä (työnohjaus; yhtä tyhjän kanssa). piparit on edelleen leipomatta, lahjatilanne taas melko hyvä. parit jutut pitäis vielä hankkia. ihanaa kun tulee joulu :D
Hyvää joulunalusviikkoa kaikille!
Käytiin nyt ostamassa tenavalle se istuin. 299e maksoi, melkoisen kallis kun ottaa huomioon, ettei meillä ole edes autoa.
NEKKU, näinköhän mä sut tänään? Oletko pieni ja siro? Kuljin siitä sun työpaikan ohi ja kurkkasin jos sua näkyisi :)
Harmittaa kun en tiedä onko täällä meillä huomenna mammatapaaminen vai ei. Tosi moni on perunut ja vain kaksi on tulossa. Laitoin heille äsken viestin, että perutaanko, mutta kumpikaan ei ole vastannut. En viitsisi millään turhaan siivota :)
[b]Marieela[/b] - Joo, ainahan sitä pettyy kun ne penkat sieltä tulee! Mut en tällä hetkellä mietenkään odota sitä plussaa - en tod.! Ja ihan tosissaan otan sen vastaan mitä Luoja suo :) Että sen puoleen en ainakaan odota liikoja. Mutta pettyyhän sitä silti, kun ne alkaa - vaikkei olis etes yhtäkään simppaa päässyt valloittamaan munasolujani ;) (et lannistanut mua yhtään :) )
Ja hei - totta muuten että useissa pitemmissä kierroissa on ilmestynyt myöskin niitä mahdollisia raskausoireita - mut ei mulla oo nyt mitään oireita, suuntaan tai toiseen! Toivottavasti en oo antanut sitä kuvaa että oikein odottaisin/olettaisin olevani raskaana :O En meinaan ihan oikeesti usko yhtään siihen.. (toivon tottakai pikkusen ;) )
[b]Axe[/b] - Juu - tää on neljäs kierto ilman mitään ehkäsyä MUTTA minkään näköstä yritystä ei oo ollut!! Useimmissa kierroissa ollaan nimen omaan vältetty sitä ovis aikaa(!) - mutta toki ollaanhan aikuisia ja tiedetään että raskauteen on siis koko ajan mahdollisuus (hyvin pieni sellainen) :) Siks en tee piinaile tai mitään - jos kierto venyy niin yksi syy siihen VOI olla raskaus.. Ja kuten jo eilen sanoin, en etes mieti mitään testaamisia vielä - vaan vasta kun on joku kp 40 rikki!
[b]Idols galluppiin[/b] - Mulle kans oli ihan sama kumpi voittaa! Kun mun suosikki Agnes putos..
Katrilla tosiaan oli parempi ääni - Ilkka taas oli enemmän symppis :)
[b]Piipaa[/b] - Mä tsiikailen testejä aina kännykän taskulampun kanssa ;D Siin on niin kirkas valo!
[b]Katzu[/b] - Jep, mulla oli suht vaaleet hiukset ennen tätä punasta ;) ei ihan blondit, mutta vaaleet kuitenkin. Värjäsin muistaakseen Lorealin jollain kevytvärillä (6vkoa kestää). Sävy oli enemmänkin ruskea siinä paketin kuvassa - mutta koska alla oli se vaalee - niin tuli punertavan ruskee! Eli kannattaa kyllä ottaa huomioon se alla oleva väri!! Kestovärillä en uskaltanutkaan värjätä just sen takia, kun ei tiedä miten reagoi edelliseen väriin ja tosiaan se huomattavasti rasittavampaa hiuksille! Värjää nyt sinäkin ;D Käy kattoo kaupoissa niitä väripurnukoita - niissä on yleensä hyvät kuvat, mikä on lopputulos eri värisiin hiuksiin laitettuna.
[b]Marieela[/b] -
" Nekkua ehkä hieman yritän " varjella" ku se on niin pikkuinen kuitenkin ;)"
<- Kiitos :´)
[b]Emmasanna[/b] -
" ..etenkin jos asianomaiset eivät lasta aktiivisesti yritä. pettyy vaan turhaan helposti:( "
<- Tuo oli kyllä minusta aika veikeesti sanottu - kun eihän se aktiivinen yrittäminenkään tarkota että tärppää - Ok, teoriassa ehkä vähän paremmat mahkut raskautumiseen - mut joo tilatollisesti ei varmaan voi sanoa että aktiivisemmin yrittävät raskautuvat helpommin.... Musta saa tsempata ihan samalla tavalla (tai olla tsemppaamatta) niitä jotka yrittää ihan aktiivisesti ja niitä jotka esim. pupuilevat kun siltä sattuu tuntumaan tjsp. :)
Mulla meinaan ainakin on just toiste päin - et kun ei ole yhtään sitä yritystä - niin en piinaile tai " odotakaan raskautta" . Tiedän vain että se on mahdollista. Eikös yleensä ne jotka yrittävät ihan tosissaan - voi sitten pettyäkkin " enemmän" jos ei raskaudu(?) Näin mun logiikalla ;)
Mutta selvennäthän jos luin sinua kuin kirjaa väärte päin ;D (eli ymmärsin jotain väärin)
[b]Ninnu[/b] - Saattopa ollakkin!! :) Olen joo pieni ja siro. Nykyään siis tummat (punertavat) hiukset, farkut ja valkonen paita oli mulla tänään. Monen aikaan?
Jeps, mutta eipä mulla mitään maailmaa mullistavaa - varmaan pitäs kouria paikat ojennukseen. En oo kerennyt vielä muuta kun syödä ja istua koneella :)
Soffu kuule, en mä millään voi puhaltaa sinne mitään siivoustuulia, kun niitä ei näyn täälläkään!!! =D siirty taas siivominen huomiselle, nukuin pari tuntia ja sit lähdettiin käymään kaupungilla ja nyt kello on jo noin paljon.
NINNU, mä käsitin sitte väärin, ymmärsin että tarkoitit että marieela ois saarnannu muakin maan pinnalle, niinkun nekkua, ja vähän ajattelinkin että enkös mä oo ihan ite (ainakin toistaseks) pitänyt itseni maan pinnalla. =) Kyllä me sit aletaan pupuilee useemmin jos näyttää ettei millään tärppää, mut tällä hetkellä on hyvä näin.
Huomenna viimeinen vapaapäivä ennen joulua, eli on pakko saada siivottua. Mä niin haluaisin viettää joulun oikeen super-puhtoisessa talossa! *haaveilee kiiltävistä pinnoista*
Mut toki jos alkaa näyttää siltä ettei tuu siivouksesta mitään ni sitte annan suosiolla olla. Tarpeeks paljon on tullu sitä jo mietittyä.
Olikohan vielä jotain... edelleen pölvästi olo päikkäreistä huolimatta.
kyllä se sit olit sä :) En käynyt siinä liikkeessä, kurkin sua vain ohi mennessä. Olit paketoimassa jotain tms. Ja olisiko kello ollut suunnilleen viisi.
Nyt sinne siivoamaan.
omalla kohdallani koitan olla cool, mutta PIIPAAN ja MARIPOSAN puolesta alan kyllä kohta hermoilee.... Koska Piipaa teet uuden testin?? Mikä kp menossa?
Mun ei tarvi laskea kun oon axea yhden edellä, oisko nyt jotain 23 mulla sitten menossa vai. Mut aivan sama, niitä on turha vahdata kun kierto on niin epäsäännöllinen. Menkat voi tulla kp26 tai kp35, tulee kun ovat tullakseen. =D
Voi kamala mikä ihana rasittava ryyppyreissu takana! ;D Oon ihan poikki, en ole jaksanu lukea pinoja vielä yhtään, saunaan on vaan pakko päästä. Eli huomiseen jää lukemiset ja sit kirjottelen paremmin. *I promise*
...Niin joo ja vauvakuume on ihan tapissaan. (mul on jopa lämpöä vähän (37) ;)) Siel mökillä kävi parina päivänä niin ihanan pojan jässikkä että TAHTOO KANS. NYT. Eli meen vonkaan jos ovis ei oiskaan vie ohi. ;)
[color=purple]Ei kai siitä puutu ketään?! ;) Olen huomannut, että tää menee näin aalloittain: la:t maaliskuussa, kesäkuussa ja nyt sit syyskuussa. Enkö olekin hyvä matikassa?! ;)
Just joo... ;)
Huomenna menen töihin pitkästä aikaa:/ Pakko saada rahaa kun tonnin visalasku ja opintotukien palautukset odottaa. Plääh!
Vaikka siellä onkin kello jo huomisen puolella, niin kirjoittelen vielä tähän maanantain pinkkaan. Ja sori että mä olen ollut taas hiljainen, mutta kun on ollut niin mielettömän kiireistä töissä ja sitten kotona olen ollut ihan puolikuollut. Huomenna aamulla joudun vielä menemään aikaisemmin töihin, niin tulee taas tehtyä sellainen ainakin 10 tunnin työpäivä. Meidän firmassa siis ei tunneta taukoja taikka ruokatunteja, kaikki kokouksetkin aina pidetään ruokiksen aikaan eli kertyy hieman ylitöitä - mutta onneksi niistä maksetaan palkkaa...
Ollut tässä jo viikon aika kamala olo. Ensin oli sellainen oksetusolo ja sitten väsymys ja kamala migreeni. Vieläkin siis jatkuu migreeni ja tietty senkin takia, kun on taas täti käymässä tässä osoitteessa...pitäähän sen nyt jollakin käydä kylässä, kun teillä niin monella sitä ei oo tiedossa kuukausiin! Mä olen senkin takia ihan poikki ja vaivaa kaikenmaailman vatsakivut ja säryt ja tietty pinna kireellä...eli ihan normaalit oireet taas kerran. Ei jaksais kyllä tätä aina kerran kuukaudessa. Mutta pakko kai kestää.
Joulukiireitä ei muuten olisi kotona, mutta töissä kaikki stressaa ihan mielettömästi. Mulla ei ole lomiakaan tiedossa joulun aikaan, eikä kyllä miehelläkään. Kaksistaan kun joulua vietämme, niin ei tarttee mitään edes leipoa tai laittaa ruokaa. Hyvä, jos jaksaa siivota. Mä aina ihmettelen teidän muiden ahkeruutta ja siivousintoa, kun mä olen itse todella huono siivoomaan - koskaan...siis aina saa olla paikat miten tahansa epäsiistissä kunnossa, ennen kuin jaksan/ehdin siivoamaan. Vie siis työt ja opiskelut niin paljon tuota jaksamista.
Soffulla olikin tosi mukavia ultrakuulumisia! Hyvä, että kaikki siellä oli oikein hyvin. Talvikille kans jaksamista vielä loppumetreille, ei olis enää kauan jäljellä. Ja kiva et mariposalla oli ollut hauska viikonloppu, mäkin kaipaisin kyllä nyt hieman irtiottoa, muuten tää on tätä normaalia tappavaa arkea koko ajan...missä lie se elämä?! Mutta kaikille tasaisesti plussaonnea toivottelen, kunpa nyt tulisi se plussa-aalto jälleen kerran ja pääsisi mahdollisimman moni eroon piinailusta!
Mun täytyy jatkaa tässä vielä muutaman työjutun parissa, mutta mukavaa tiistaita teille muille! Jouluviikko menossa - ei kyllä huomaa eroa normaalista, ei ainakaan meillä. Onpa taas ankee joulu tiedossa...no mä meen nyt pois valittamasta...Palaillaan taas.
kiva lukea teidän kuulumisia:)
talvikille jaksamista.
Mä olen kanssa samaa mieltä, että ' turhat tsempitykset plussauksissa' ei ole ehkä aina järkeviä. etenkin jos asianomaiset eivät lasta aktiivisesti yritä. pettyy vaan turhaan helposti:(