###SYYSkeijujen toiveikas alkuviikko 51###
Kommentit (56)
Toivottavasti muistin nikin oikein, minä lahopää ;)
Voi ÖTTIS,ONNEA;ONNEA!!!! Ihanaa aloittaa viikko näin,kuulla juuri sun saaneen plussan! Nyt hirmusti vauvaliimaa ja jarrusukkia pienokaiselle ja varjelusta matkaan! Olipa ihana uutinen kerrassaan.
Ja sitten heti perään CALEOlle isot pahoittelut!!!! *halaa* Ei se täti näköjään osaa jättää ihmisiä ees näin joulun alla rauhaan :( Mutta paljon tsemppiä uuteen yritykseen!!!
Olin viikonlopun reissussa ja nettipimennossa,joten täytyy täs paremmalla ajalla tutustua tuohon edelliseen pinoon. Toivottavasti se plussa-hyökyaalto nyt syöksähtäisi alulle Öttiksen myötä!!!
Palaillaan,kunhan keretään...
(kiva Axe nähdä sua täälläkin ;) *vilkuttaa takasin*
Pikaisesti koitan kirjoitella. Poitsu just heräs mutta kuulostais vielä olevan ihan tyytyväisenä omassa huoneessaan.
Kiitos Hönttä onnitteluista.
En jostain syystä saanut viime yönä nukuttua. Kaippa tää raskaus asia pyöri päässä. Ja peini tai oikeastaan aika suuri pelko meneekö kaikki hyvin. Onneks poitsu pitää päivisin niin kiireisenä ettei turhia ehdin murehtia.
Mies just eilennä illalla naureskeli, että löytyhän mun yllättävälle karkki himolle syy. Oon viime viikon lopulla ja viikon loppuna syönyt karkkia ihan älyttömästi (mitä en yleensä tee). Koko ajan piti jotain karkkia saada.
Tänään onkin taas super kiireinen päivä tiedossa. Keskustaan pitäis kaveria lähteä moikkaamaan. Iltapäivällä pitäis joulukuusi käydä hakemassa ja illalla pitäis poistu kummisedän luona mennä käymään.
Nyt aamutoimiin.
Plussa uutisia myös muilta tahtoisin kuulla=)
+++++++++ säteitä kaikille!!!!!!!!!!
Olen tuolla kolibrien puolella viihtynyt jo jonkin aikaa, palstailen aika vaihtelevasti, työ ja kaksi vilkasta lasta, 4v. ja 2,5v., pitävät minut koneelta poissa välillä pitkiäkin aikoja.
Meillä menossa siis ensimmäinen yrityskierto, otettiin varaslähtö, piti aloittaa vasta vuoden vaihduttua mutta molemmat meistä niin pahasti kuumeisia että innostuttiin aikaisemmin yritykseen kuin suunniteltiin ;)
Nyt menossa kp 25 ja tuntemuksia on puoleen ja toiseen..väsyttää, rinnat erittäin arat, välillä paleltaa/kuumottaa..mutta tänään on juilinut inhottavasti tuolta oikeelta puolelta, joten epäilen vahvasti että täti kurvaa kylään ihan piakkoin ja ed. mainitut oireet ovat pääni aikaansaamat valeraskauden oireet ;)
Joulunaikoihin ajattelin testata jos tätiä ei kuulu ja oireet pysyvät samana, onkos muita testaajia joulun aikaan?
Ihanaa lukea että täällä on jo plussanneita, ihanampaa joululahjaa tuskin voi toivoa :) Onnittelut!
Leppoisaa jouluviikon alkua ja plussaonnea kaikille!
Minäkin tuuppasen itseni tänne!
En ole oikein osannut palstailla missään vaikka moneen poppooseen voisinkin kuulua. Mutta kokeillaanpa jos tämä joukossa jännääminen tuottaisi parempaa tulosta.
Eli meillä on kolmannen lapsukaisen tilaus lähtenyt jo viime maaliskuussa, mutta huonolla onnella. Matkan varrella kaksi keskenmenoa. Jouluvauva peeruutti tulemisensa jo melko alussa ja kevätvauva vasta np-ultran alla. Nyt jännätään sitten syysvauvan puolesta. Ei sitä koskaan osannut aavistaa, että itse voisi joutua kärvistelemään raskautumisvaikeuksien kanssa kun edelliset ovat tulleet niin helpolla - vaan tässä sitä ollaan. Vasta nyt on ruvennut ymmärtämään, että sitä voi oikeasti joutua hautaamaan haaveet suurperheestä :(
Vaan pää pystyyn ja elämässä eteenpäin. Ahkeroidaan petin puolella ja tulee mitä annetaan ;) Nyt vaan herkät hetket ajoittuvat joulunaikaan, kun olemme juuri sukulaisissa. No siellä sitä ollaan ennenkin pupuiltu yksi lapsi alulle :D
Kaikille tuottoisia tuokioita vaakatasossa ja villiä joulunodotusta ;)
Nyt varmaan ehkä Keskiviikkona ois oviksen aika,touhuttu ollaan jo säännöllisesti,lämpö höylää 35,5 ja 36,5 välillä,mulla on kamalan alhainen peruslämpö,sitte kun lämpö nousee koreammaksi niin sittekö on ovis ohi?????
Ei oikein jaksa enää innostua oviksesta,ehkä on menettänyt toivon.Mitäs se haavekuva touhuilee :)?????
Ystäväni tuossa äsken ilmoitti olevansa raskaana, e-pillereistä huolimatta. Olen toki tosi onnellinen hänen puolestaan (tulevat vanhemmat ovat tosi onnellisia), mutta silti mieltä kalvaa ajatus siitä, että monelle pitkään vauvaa toivovalle ei moista onnea ole suotu =/ Pieni ristiriita tässä...
Ilmeisesti kuulun myös tähän ryhmään edellisistä viesteistä päätellen. Olen myös Miinastiinan tavoin palstaillut enemmän tuolla kolibreissa.
Eli meillä on kaksi lasta, ekaluokkalainen ja 4-vuotias ja nyt kuumeillaan kolmatta. Yritys aloitettu viime kuussa pienellä varaslähdöllä. Kierukan poistopäivänä tunsin ovulaation ja yhden roskishaamunkin ehdin testata mutta niinhän se negaksi muuttui. Ja nyt päätin etten enää haaskaa rahaa testeihin ennenkuin ne menkat mahdollisesti joskus myöhästyvät.
Nyt menossa kp 10 ja ovulaatio osuu myös joulupyhien tietämille mikä on oikein hyvä koska minulla ei mitään lomia olekaan ja kotona vietetään yöt niin saan rauhassa minäkin omat " joululahjani" .
Mulla oli kanssa jos jonkinmoista oiretta tuossa ovulaation jälkeen mukakiinnittymiskipuja ja vaikka mitä kun oikein kuulostelin. Jos nyt saisi järjen käteen ja elelisi suht normaalia elämää ja katsoisi mitä tulee vastaan. Voi kyllä olla helpommin sanottu kuin tehty kun piinapäivät lähenee niin katsotaan mitä mieltä sitten olen..
Ensimmäiset raskaudet ovat alkaneet ensimmäisestä yrityksestä mutta nyt ikää on 33 ja kun näitä viestejä on täällä lukenut niin ei ole tosiaan niin itsestään selvää että se kolmas tulisi yhtä " helposti" .
Plussasäteitä kaikille !!
Ihan ensiksi tervetuloa uusille Keijuille! Teitä taisi olla ainakin kolme Miinastiina, Lofii ja makkonen!! Menikö oikein tältä Hyvä-Mutta-Erittäin-Lyhytmuistiselta..
Jotenkin löydän taas itseni täältä sivustoilta joka päivä :) On se vaan hienoa kun on taas edes odotuksen odotusta. Että ymmärrän hyvin frodon tunteita jos tosiaan uskot ettei tässä kierrossa ole tärpännyt, niin pirun pitkä aikahan sinne seuraaviin piinapäiviin on! Muuten - minulla on myös kokki miehenä =) Eilen naureskelin että oma henkilökohtainen kokkini, mutta pöh! eihän se kotona sitä ruokaa sitten enää jaksa laittaa.
Tänään mulla oli aamulämpö kellonaikaan nähden tavallista matalampi, että jos huomenna on korkeempi niin saattaisko olla nyt jo ovis? On mulla joskus hamassa menneisyydessä ollut muutama tosi lyhytkin kierto, jokin parin viikon juttu ainakin, muistaisin. No, eilen illalla sain ukon kallistettua sänkyyn, että sen puoleen homma pulkassa ainakin tässä vaiheessa kiertoa. ;)
Ompa kiva nähdä uusia keijuja =) Alkaa meidänkin pinot kasvamaan.
toivottavasti tulee plussa uutisia pian lisää meille. Saadaan öttikselle seuraa odotuspuolelle ;)
Ihmeellinen siivousvimma iski tänään. Puunannut ja kiillotellut täällä olemattomia tahroja :P Petivaatteet viskasin pakkaseen tuulettumaan. Nyt on niin ihanan raikasta. No on ainakin ollut muuta ajateltavaa...
Tosta idolssista vielä... Ilkka oli mielestäni oikea voittaja, Katrilla ei ollut niin persoonallinen ääni. Mutta luulisin että katrikin saa levytyssopparin :)
Nyt sitten täytyy lähteä synttäreille... joten heippa o/
-anzq-
Toivon, että saamme joulun taloon, sillä mursin käteni tuossa liukkailla! Nyt se kolottelee kivasti kipsissä... Saikkua tuli, että pätkähti. Kipsin saa pois vasta ensi vuonna. Täällä siis taituroidaan kolmen mukulan ja kipsin kanssa.
Plussajunaa odotellen:
Mukavaa kun meitä keijuja putkahtelee lisää palstoille, Tervetuloa!
Täällä työpäivä onnistuneesti takana...ja aika sippi olo. Täytyy ihan myöntää että onneksi ei tarvi tädin takia tänään pupuilua harrastaa, vaikka olishan sitä jaksanu jos se riivatun tantta ei olis saapunut.
Ajattelin tänään että olipa kyllä kummat mun tädin tulo oireet tässä kierrossa. Yleensä en edes kovasti huomaisi ellen kalenterista asiaa seurais. Nyt tosiaan vihloi ja kolotti sieltä sun täältä. Eli tarkottaako tää nyt sitä että sitten kun tärppi on käynyt niin silloin ei ole tuntemuksia vai sitten niitä on oikeen muille jakaa? Omituista, ota nyt sitten tästä kropasta selvää.
Axelara: la muutui sitten 24.09, tai siis toivotaan että se on se. =)
Nyt kyllä menen sohvalle, kun näyttää nou meidän miehet keskittyvän kirjaan....
Hei minulla on lapset -01 ja -03. Nyt ollaan toista kuukautta ilman ehkäisyä. Viimeksi tuli täti kylään mun suureksi harmiksi. Nyt olen kahtena päivänä peräkkäin nukkunut päiväunet, mikä on todella harvinaista. Farkut on myös niin kireät, että hyvä kun jalkaan mahtuivat...Just laskeskelin, että viikolla 1 pitäisi tädin taas tulla, jos on tullakseen = ). Tsemppiä muillekin.
eli oletettu ovulaatio oli viime viikolla (oli oireita) ja oletin, että kiertoni on pidentynyt. Noh nyt taas alkoi jumalaton alamaha/selkä särky ihan samalla tavalla, kun täti olisi tulossa. oiskohan kp nyt 24(nopeasti päässä laskettuna). Siis tuleeko se pirun täti nyt sitten kuitenkin aikaisemmin :( Miksi tämä naisena eläminen on niin pirun vaikeaa...
piti vaan tulla purkautumaan tänne :P
Nyt nukkumaan
Mitäs kuuluu anzq79? Eihän näy tätiä,eihän?? Josko se oliskin sitä kiinnittymiskipua?
Hiljaista on plussarintamalla,taitaa moni säästellä Jouluaattoon ;) Tai Uudenvuodenpäivään...Mä haaveilen tosta Uudenvuodenpäivästä,jos täti ei aiemmin tule,niin sit...olishan se ihana tapa aloittaa uusi vuosi. (kieltäydyn siis,kuten huomaatte,koko negan ajatuksesta ;)
Mutta palaillaan vielä ennen Joulunviettoon ryhtymistä...
Ihana päivä tulossa, joulusiivous odottaa ja oikeestaan vaan tää päivä aikaa se tehdä ;) Loppuviikon olen töissä, joten aattona vaan pikasiivous ja tavaroiden järkkäys ja sit saa kelvata. Muistelen kaiholla sitä kun olin vielä kotona, niin oli aikaa paljon enemmän valmistautua jouluun ja muihin juhliin, nyt kun on töissä niin tuntuu että kaikki täytyy tehdä pienessä paniikissa ja aina aika loppuu kesken. Mä kun oon horoskoopiltani neitsyt niin mulla ehkä kuluu hieman enemmän aikaa siivoiluun kuin toisilta, en valitettavasti nää koskaan kokonaisuutta vaan jään puunamaan jotain yhtä tiettyä kohtaa tai järjestelemän jotain kaappia, jonka ei tarvis olla siisti, kun sinnehän ei kukaan oo tulossa istumaan tai kattomaan sitä..
Mutta se hyvä puoli tässä on, etten ole kerennyt vielä tänään piinailemaan pahemmin. Lisäksi olen jo melkein alistunut tädin tuloa odottamaan, kun aamulla peilistä mua tuijotti kaksi joulunpunaista hormooni-finniä leuasta, ne kun yleensä ilmestyy sillä viikolla kun täti tulee ;)
Mutta, leppoisaa päivänjatkoa teille ja rauhaa kanssa-piinailijoille sekä paljon plussasäteitä kaikille! Eikun puunaamaan...
Siivous odottaisi ja tänään ois viimeinen mahdollisuus tehdä kun muuten olen illat töissä... ei huvittaisi/jaksaisi.
Kp on vasta 7 että vielä ei jännitellä... ensi vuonna sitten :D
Muistan miten esikoisen yrittämisen aikaan tiesi aina tasan tarkkaan mikä kp oli, nyt unohtuu helposti arjen tohinassa. Ja kaikki nipistelyjäkin tarkkaili. :) Josko sitä osaa nyt ottaa rauhallisemmin.
Mutta ne joulusiivot odottaa...
hönttä: ei ainakaan tänä aamuna täti tullut, mutta yleensä minulle tuleekin kipuja 2 päivää ennen tätiä :( Millasia ne kiinnitys kivut sitten on? Itse en muista ekalta oliko(no siitä onki jo 7 vuotta)niitä. Tänään tuo selkä kipu on selkeästi selkä lihaksissa, joten voihan olla että eilen vaan säteili niistä jotenkin. Rankkaa tuo siivuos, kun on nyt lihakset kipeenä :D ihan ku ois urheillut.
Miinastiina: Noi finnit!!! mulla on kanssa ilmaantunut niitä. Tosin ekat tuli jo viimeviikolla ja oletan, että ne johtuivat oviksesta. Ystävälleni tuli finnejä ja sitten epäili tädin tulevan. Noh eipäs tullukkaan vaan finnit olivat raskautumisen seuraus. Eli meilläkin on vielä toivoa :) Minä sain eilen tuon siivous urakan loppuun ja ajattelin sitten perjantaina tehdä vaan nopsan siivouksen.
jaahas... jos sitä alkais jotain syötävää vääntää.
-anzq-
Tääkkähän on tosi monelle siivouspäivä tiedossa!!!! =D Niin myös minulla... haluaisin saada koko talon puunattua, mut voi olla etten ehdi ku on muutakin ohjelmaa tänään, mut sitte täytyy vaan osata olla rennosti vaikkei joka paikkaa oiskaan hammasharjalla puunattu!! =)
Ei mitään uutta täältä.
Noita plussia ei taida ihan pariin päivään olla tulossa, vai oliko joku joka meinaa testata vielä ennen joulua? *muisti pätkii*
Mä en usko että oon raskaana, mutta JOS menkat ei oo alkanu uudenvuodenaattoon mennessä, teen testin, ihan sen takia että sitten jos olisinkin raskaana niin tietäisin olla vetämättä perskännejä sitten juhlinnan tuoksinnassa!=) Eli teen ns. " varmuuden vuoksi" -testin jos menkkoja ei siihen mennessä oo näkynyt.
mii kp 24/28-34
Ajattelin aloitella taas uuden pinon tälle alkuviikolle.
Kattelin eilen Idolsin. En koskaan ole pitänyt Ilkkaa minkäänlaisena laulajana, mutta täytyy myöntää, että eilen hän kyllä yllätti erittäin positiivisesti. Ei ihme, että voitti. Tosin olisin suonut kuitenkin voiton ennemmin Katrille.
Kyllä aika mataa!!! Tää kierto tais mennä siis harakoille ja kuten Caleo eilen mainitsi, on seuraavien piinapäivien odotus ihan perseestä. Mulla on kuitenkin vasta menossa kp 19/30-32, eli tosi tosi pitkä aika vielä. Olisin siks halunnut plussan, ennen kuin työt alkavat tammikuun alussa, että olisin tiennyt pääseväni taas jonkin ajan päästä tytön kanssa takaisin kotiin. Menen töihin, jotta saataisiin vähän rahaa säästöön, jotta pikkukakkosen tullessa (toivottavasti) jossain vaiheessa, minulla olisi paremmat mahdollisuudet olla pidempään kotona. Ukon palkka kokkina on erittäin huono...
Ulos tarttis lähteä, ihana ilma, joten varmasti piristää ja saa nuo riivatun kp:t hetkeksi taas pois mielestä. JOtain piti vielä kommentoida, mutten muista mitä. Palaillaan myöhemmin taasen, moikkka =)
Lisää PLUSSAuutisia KIITOOOS+++++++++++++++++++++++++
-frodo-