Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*^*HAAHUJEN viikko 51*^*^*

19.12.2005 |

Heippahei, ja hyvää alkanutta jouluviikkoa haahut =)

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussanneille!! ja vauvaliimaa tietysti kanssa.

pokkana, voi p#¤*le! olisin niin kovasti toivonut, että sun raskautesi onnistuu. voimia.

olen taas päivittäin käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutta en ole oikein itsestäni mitään kirjoiteltavaa löytänyt.

eilen tuli viikko inssistä, eli tänään ilmeisesti pp7. ei oireita, pah, puihin taisi mennä tämäkin inssi.

ajattelin lauantaina tai sunnuntaina testata kuitenkin, jos tätiä ei näy.

nyt sitten tuli postissa lappu, jossa kerrottiin että olen päässyt hakemalleni kurssille... alkaa tammikuussa, loppiaisen jälkeen.. alkaa jännittää..

tämä taas tietää sitä, että lapsettomuushoitoja jatketaan vasta 2007 alkuvuodesta.

on toisaalta tosi haikea ajatus, että ainakaan vuoteen en ala odottaa meille toista lasta.

toisaalta työllistyminen tässä pitäjässä sen kurssin jälkeen on paljon helpompaa, ja ikäkään ei vielä rasita vuonna 2007 (29v silloin), sen puolesta vuoden viive ei olisi katastrofaalinen.. olisi mahdollisesti tulotasokin parempi, jos ehtisi olla hetken töissäkin (nyt työtön) ennen uutta äippälomaa..

mulla on nää hoidot pyörineet ihan liian suurilla kierroksilla päässä jo jonkin aikaa, ja nyt on toisaalta ihan paikallaan viheltää peli hetkeksi poikki, lakata laskemasta kiertopäiviä ja rytmittämästä elämää hoitojen mukaan. nyt on siis aika keskittyä kaikkeen jo olemassaolevaan, ja satsata tulevaisuuteen hieman eri keinoin.

jaha, rakas lapsukaiseni heräsi päikkäreiltä.. tuo jäi kesken, mutta palataan asiaan..

ristiriitaisissa tunnelmissa, jännityyneenä, mutta silti iloisena

-ennis-pp7

Vierailija
22/74 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli tullut ovistestit ja to alan tikuttaan-ekaa kertaa- toivottavasti onnistuu*peukku*peukku*. Toisaalta ei viittis jouluna stressata, mutta toisaalta kun se tikutus ei saa olla aamupissasta, niin helpompi on kyllä lomalla tikutella.. Onko nyt näin, että aconin testit ei ole kaikilla antaneet luotettavaa tulosta??

Me käytiin tänään liukurimäessä illalla ja pukkikin siellä oli! Ja tietty oli pojan toive: piipaa auto- yllätys-yllätys ;)

Peukkuja myös kaikille plussanneille, että ne myös plussana pysyy!! Puhtia kaikille jouluvalmisteluihin ja mulle on joskus sanottu, et kun sitä joulua ei niissä kaapeissa vietetä, niin ei niitä tartte siivotakaan ;)

Ai niin, tein uuden r-testin tänään (sellasen liuskatestin, joita myös tilasin) ja siinä ei kyllä tosiaankaan näkyny mitään häivääkään enää, mutta paha olo on just nytkin kun kirjotan, tyhmää :-/

peebee kp5/26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että täällä titi putos piinailusta taas jo ennen aikojaan. Mä en käsitä tätä mun kiertooni. Selkeesti ei vielä menkat alkaneet, mutta viitteitä oli kuitenkin jo siihen suuntaan, että varmaan tässä muutaman päivän sisään alkavat. Olikohan se viime vkonlopun pieni tiputusvuoto rakastelun jälkeen sit kuitenkin vaan tädin oikkuiluja. Blääh...en nyt joulun kunniaksi jaksa tästä stressiä ottaa, mutta kyllähän se joka helkkarin kuukausi hetken harmittaa kun se täti pyyhältää visiitille. Jos nää menkat tästä nyt huomenna alkaa kunnolla, niin eihän mulla kerinnyt olemaan tässä kun just pari vkoa väliä siitä kun edelliset menkat loppu...nekin kun tipputteluvuodon kera kesti sen n. 2vkoa. Ei o kivaa. Mietinkin tässä just, että jos tää kierto alkaa tästä kauheesti vielä lyhentyä, niin se ei ole kauheen hyvä juttu. En tiedä...nyt on kyllä vähän pää jäässä. No mutta...ehkä tässä parissa päivässä asia taas jo jää taakse ja katse seuraavaan kuukauteen. Joulua en tälläisillä jutuilla pilaa, vaikka pakko myöntää, että mikä sen ihanampi lahja olis miehelle ollut antaa kun kax viivaa tikussa... =) *haaveilee*

Toivottavasti te muut joille osuu piinailut joulun kynnykselle...saatte nyt ne pysyvät plussat sieltä. Kivaa on ollut kuitenkin kuulla, että tässäkin kuussa niitä plussia on vähän jo tullut.

Nyt tuli kyllä ihan vaan omaa napaa...mutta pakko myöntää, että se harmistus kyllä vähän painaa nyt päälle. =(

Töistäkin olin kotona vasta puoli yhdeksän...joten en ole tässä ehtinyt muuta kun syömään vähän iltapalaa ja tassuttelin koneelle. Ehkä parempi painua pehkuihin...ei tämä tästä enää mihinkään parane.

Öitä. =)

tititonttu

Vierailija
24/74 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa minunkin piinailut jäädä kun nyt siis tosiaan on edelleenkin emättimen bakteeritulehdus ja siitä ne vatsan kipuilutkin johtuvat. Ei mennyt ohi Flagyl-kuurilla vaan pitää käyttää joku tehokkaampi kuuri. Heti en sitä pysty edes aloittamaan kun pitää odottaa menkat alkavaksi ensin ettei sitten tule menkat kesken kaiken. Ärsyttää tosi rankasti taas vaihteeksi. Ja tietysti menee taas sitten seuraavakin kierto harakoille tämän takia... :o(

parempaa viikon jatkoa teille muille toivoo

kiukkuinen rosmariini kp27

Vierailija
25/74 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälähän minäkin luuraan ulriina. :) Joka päivä käyn kans kurkkimassa teijän kuulumisia, mutta ei taho ite ehtiä kirjottamaan.. Ja niin kuin ulriinakin totes, että omassa navassa ei oo paljon mitään kerrottavaa näin alkukierrossa..

Nonna: osanotot suruunne! Kyllä tämä elämä voi joskus yllättää ikävästi! :( Jaksamista ja *haleja*!

Porkkana: Mitä sinulle kuuluu? Onko vuotoa alkanut enemmän? Oletko käynyt lääkärissä? Tosi kurja, jos taas menetättä tämän pienen alun!

:( Toivottavasti syy löydetään ja saadaan hoidettua! Oishan se tosi huono tuuri jos nämä keskenmenot johtuisivat vain kurjasta tuurista, vaikka tokihan sekin on mahdollista.. Jaksamista ja *haleja* sinullekin!

Paljon onnea Pinjuska ja Zilla! Onnellista odotusta ja suojelusenkeleitä pienokaisille matkaan! :)

Masunasu, Nonna, Enni-Maija, Neronja, Sartsu, Rosmariini, Titi (toivottavasti tekin saatte kuitenkin vielä piinailla), Luumis (hieno lista piinailijoita, olikohan vielä muitakin?) tsemppiä teille kaikille piinailuun! Peukut on pystyssä teille jokaiselle, toivottavasti saatta aikaan oikein plussa aallon vielä tämän vuoden puolella!! bd bd bd :)

Rosmariini olipa ikävää, että tulehdus ei ollut mennyt ohi! Mutta niin kuin joku silloin minullekin sanoi, kun meikäläisellä oli tulehdus, että eihän se välttämättä raskautta estä..

Enni-Maija onnea kurssille pääsyn johdosta!

Joku uusikin oli tainnut ilmottautua, anteeksi huono muistini! Tervetuloa joka tapauksessa minunkin puolestani ja pahoittelut keskenmenosta!

Oma (.) kp 9/~28. Tilasin tähän kiertoon ekan kerran ovistestejä, on jännää kahtoa mitä ne näyttää ja missä vaiheessa.. Ekan kerran kokeilen myös greippimehua tässä kierrossa, jospa se vaikka auttas tai nuo testit ja mehu yhdessä.. ;) Napsin myös omega-3 tabuja, joissa on myös foolihappoa. Meidän terveydenhoitaja on joskus sanonut, että kylmäpuristetut rypsiöljyt +muut vastaavat öljyt sisältävät runsaasti e-vitamiinia, jota nimitti hedelmällisyysvitamiiniksi..?? Onko kukaan muu kuullut semmoista?

Ihanaa loppuviikko on vapaata ja saa alkaa rauhassa siivoilla joulusiivoja (joka onkin aivan alkutekijöissään :/ ) ja sitten viettämään joulua..

Rauhallista ja kaikin puolin mukavaa Joulua kaikille! (Toivotan jo nyt jos en ehdi ennen joulua enää toivotella.)

-Sani

Vierailija
26/74 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sielä vielä ainakin Kaksonen piinailijoiden joukossa.. Toivottavasti sinäkin saat kuitenkin piinailla loppuun saakka ja kuultaisiin myös sinulta plussauutisia! Tsemppiä! bd bd

Lauris: meidän rakas koiramme kuoli pari vuotta sitten (ikävä yllättää vieläkin ajoittain), nykyään perheeseemme kuuluu vain yksi lemmikki kissa..

Femmamamma: eikös ne simpat elä maksimissaan 4-5 vrk, keskimäärin 2-3 vrk..?? Korjatkaa joku jos olen väärässä..

Vierailija
27/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. En ole vielä lääkärissä käynyt. Onneksi selkäsäryt on nyt olleet taas vähän aikaa ihan siedettäviä. Välillä olo melkein normaali, ihan pieni jomotus vain tuntuu.

Tällä hetkellä tuhru on sellaista vaaleenruskeeta limaa, ei tule paljoa.

Ollaan miehen kanssa suunniteltu niin, että huomenna hän tulee töistä vähän aikasemmin ja minä menen lääkäriin.

Kyllä pelottaa, että mitä siellä käy ilmi. Aatelkaa, mua oikeestaan pelottaa eniten se, että mitäs jos kohdussa vielä näkyykin jotain....että tässä joutuu taas odottelemaan monta viikkoa ennnekuin homma saadaan päätökseen.

Sillä kyllähän tämä päättyy.... tiedän sen edelleen. Eipä niitä raskausoireita ole näkynyt ei. Ja välillä supistaaaaaa, se on maailma ärsyttävin tunne.

Mikä kamalinta, esikoinen on taas kipeänä. Kuumetta oli viime yönä 40 astetta. Nyt jo vähän parempi onneksi. Kai kuopus on sitten kipee jouluna. On tämä kamalaa kun historia näyttää toistavan koko ajan itseään. Joka alkaneen ja keskenmenneen raskauden aikana lapset on olleet tosi kipeenä.

Nyt ei jaksais kyllä yhtään tehdä mitään joulujuttuja, kun esikoisen kanssa valvoin viime yönä.

No, kai se tästä. Jos vaan sen viimisen joululahjan jostain löytäsin.

:) Kai se joulu tulee siivoomattakin !!!!

-Porkkana

Vierailija
28/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin yhtyä tuohon tunteeseesi,se on kamalaa kun itse " tietää" ...muistuu niin omat olot jotka johti km:oon.Tuli vertakin pari siteellistä,sit ultrailtiin ja pikkuinen eli vielä,mutta todettiin että sydämen syke on matala,jonka vuoksi uusinta ultra.Tällä välillä hervotonta tarkkailua,supisti/mahaa juimi,mutta koitin vakuutella sen kuuluvan kuitenkin mun raskauksiisn kun aina mahaa juimii alkuviikoilla.Lomalla käytiin ja siellä samaistuin muihin isomahaisiin ja ajattelin seuraavaa kesää tulevan vauvan kanssa.Vuotoa ei ollut sen verivuodon jälkeen,joten siksikin onnistuin ajattelemaan että kaikki on hyvin.Kotiin tulon jälkeen pari pv oli uusinta ultra josa murskauutiset...että oli se vaan luojan lykky ettei ennen lomaa.Mutta jälkeenpäin monet on sanonu että puhelin koko ajan niin ettei kaikki oo kunnossa,itse en muista...Joten se tieto...

Mä aloin varmuudeks tikuttelee jo tänään kun aamulla vasemmalta puolelta vähä vihloi ja nytkin vähän sellanen menkkamainen masuolo,ovista siis odotellaan.Kierron mukaan O pitäis olla aattona,eli ei näy viel tikuissa?Mä en tosiaankaan ole oikeen viel sinut noiden tikkujen kaa..

Mutta odotellaan.

Hyviä piinaavia joulunpyhiä kaikille piinapenkissä istuville,ja toivotaan mahtavia joulu" lahjoja" teille ja meille kaikille :D

Porkkanalle vielä.Koita laittaa aivot nyt off-asentoon ja mennä tyynesti lääkäriin.Tieto varmaan helpottaakin tässä tilanteessa vaikka se olisikin huono uutinen.Ehkä se ei kuitenkaan ole bdbdbdbd

Mamma+Fem

Vierailija
29/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän olin plussanneita, ONNEA kovasti! Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että kyydissä pysyvät.

Porkkanalle vielä pahoittelut minunkin puolestani, kun en ehtinyt aikaisemmin kirjoittaa mitään.

Kaksonenko se oli, kun viime viikon pinossa loppupuolella kyseli, etteikö lääkäri tosiaan ehdottanut meille yhden kierron taukoa keskenmenon jälkeen. Niin se oli, että hänen mukaansa ei ole tarpeen, ja ilmeisesti siis siksi kun itsekseen vuoti pois ja varhaisessa vaiheessa (6+5).

Eli ei me mitään ehkäisyä nyt sitten olla käytetty, mutta tuskinpa tässä raskautumistakaan tapahtuu. Ovulaatiosta mulla ei mitään hajua (en tunnista oireita enkä koskaan ole tikutellutkaan), ja peitonpöllytystahtikin on ollut harvempi kuin joka toinen pvä...

Luulenpa siis, ja toivonkin, että ne menkat sieltä pian alkaisivat, pääsisi sitten tositoimiin.

Mutta taisi täällä olla joku muukin, jolla aika sama tilanne, siis tjot-meininki tai varsinainen yritys heti km:n jälkeen? Luumis, sinäkö se olit?

Masunasu: Mie en löytänyt itseäni listalta, vaikka kuinka tihrustin...olinkohan pudonnut vahingossa pois? Vai listaatteko ainoastaan sellaiset, jotka aktiivisemmin kirjoittavat? Yritän kyllä joka viikko jotain, mutta nyt on ollut hirmu kiirettä...

Nyt minä rupean töihin, vaikka niiin vietävästi laiskottaisi. Tsemppiä kaikille viimeisiin jouluvalmisteluihin. Ei stressata, ok?

kuonokas

Vierailija
30/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän etuajassa toivotuksineni, mutta huomenna ajellaan joulunviettoon ja tuskin tulee paljon kirjoiteltua, vaikka netti onkin. Meiltä jää suurin joulusiivous tekemättä, kun ollaan kerran reisussa. Siivoan sitten uudeksi vuodeksi, kun tulee ystäviä kylään.

Piinailijoille oikein paljon peukutuksia! Missä Katri muuten luuraa, oletko päässyt jo terkkarille&ultraan? Ja kukas se kyseli simppojen " sitkeydestä" ? Mun mielestä ne pysyy hengissä 1/2-5 vrk. Kukas se tilasikaan Aconin ovistestejä (huono muisti...)? Mulla ne on ainakin toimineet ihan hyvin ja viiva ei tosiaan ole ollut vahva, jos ei ole ollut ovulaatiota. Tässä viimeisessä kierrossa ehti olla ovulaatio-oireita jo useampana päivänä, mutta testi näytti tyhjää. Onneksi tein vielä yhden testin, ja se näyttikin samantien vahvaa viivaa! Ja tosiaan säästövinkki: testit on musta ihan helppo puolittaa vaikka keittiösaksilla. Sama toimii raskaustestienkin kohdalla.

Ennis: onnea, että pääset kurssille. Varmaan se yritystauko voi tehdä ihan hyvääkin! Ja eihän elämä saa liiaksi rakentua vauvahaaveiden ympärille, on hyvä suunnitella elämää eteenpäin. Nyt käy tietty niin, että tuletkin tästä viimeisimmästä kierrosta raskaaksi, mutta se ei varmaan haittaa :)

Muillekin kommentoisin, jos vain muistaisin mitä...Pitäisi pitää aina toista selainta samalla auki. No mutta, eiköhän tässä ole löpisty jo tarpeeksi. Oikein hyvää joulua kaikille haahuille!

KK

Vierailija
31/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli aika hyvä päivä. Ei juurikaan tuhrua, eikä särkyä. Melkein jo aloin miettimään, että josko sittenkin. No jaa, tänään kyllä tiputtiin takas maan pinnalle. Selkää särkee, äsken supisti muutaman kerran oikeen tuntuvasti ja työnnättää ts. tuntuu, että kohta taas tippuu jotain alapäästä. No, otin sitten särkylääkkeen, jos ees veis osan kivusta pois niin ei tarvis koko aikaa sitä miettiä. Voi prkl, että huominen pelottaa. KAhden aikaan yritän sinne lääkäriin päästä, kunhan mies vaan ehtii kotiin ajoissa.

Mä todella toivon, että todettais esim. tuulimuna, jonka vois sitte heti " hoitaa pois" . Ja vielä enemmän toivon, että kohdalle sattuis tälläkin kerralla mukava lääkäri!!!!!!!!!!!

-Porkkana

Vierailija
32/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei tuohon kyllä oikein muuta voi sanoa, hiljaiseksi vetää tosiaan tuo siun tilanne :( Olen todella pahoillani.

pinjuska ja Zilla, paljon onnea plussasta, toivotaan että se kestää, paljon tarrasukkia matkaan :)

Nonna, pahoitteluni ystävän menetyksestä *halaus*

sartsu ja muut piinailijat, voimia ja jaksamista piinailuun :)

peebee, ohos, toivotaan että ois tärpännyt.. jännät paikat.. testithän voi näyttää kyl väärän negankin.. bdbdbdbd

Kuonokas juu, meillä on ihan sama tilanne kun teilläkin, eli km tuli nyt joulukuun alussa ja lääkäri meinasi että yhtä kiertoa ei tarvitse odottaa, eli ehkäisty ei olla, muttei juuri yritettykään, meillä kans on tuo peittojen pöllytystahti ollu sen verran nihkee että ihme on jos tässä kierrossa raskautuu :p Ensi kierrossa sitten tositoimiin. Tädin pitäis tulla kylään vissiin tuossa vuodenvaihteen tienoilla, kerrankin innoissani tätiä odottelen saapuvaksi ;)

Lauris kyseli elukoista, meiltä löytyy tällä hetkellä kaksi pitkäkarvaista mäyräkoiraa ja yksi espanjanvesikoira, ja nyt siis kaksi kissaa. Hevosesta haaveilen, toivon että joskus ensi kesänä tai sen jälkeen voisi tulla ajankohtaiseksi hepan hankkiminen, nyt kun tuonne maallekin päästiin asumaan :) Ekana pitää kyl vähän verestää noita ratsastustaitoja, kun en oo pariin vuoteen aktiivisemmin ratsastellut :( Piru kun se on niin ältsin kallistakin.

Ja koirista viel sen verran että niitä on haaveissa saada enemmänkin, ihania otuksia ovat, nytkin yksi mäyris tuossa työpöydällä köllöttää <3 Pienimuotoisesti siis noita molempia rotuja kasvattelen.

Rosmariini, ihan omia omia koiria mulla ei messarissa tänä vuonna ollut, mutta molemmissa roduissa kyllä tuli paljon menestystä tutuille ja sijoituskoirakin oli lauantaina junnuvoittaja :D Ja oli todella mielenkiintoista seurata kehiä muutenkin, sai nähdä todella hienoa ja todellakin vähemmän hienoa tuomarityöskentelyä. Greyhoundeja en tainnut bongailla sen kummemin, muuta kun pari jossain välissä ohi käveli.. Eikös joku niistä kysellyt..?

Tosiaan pariin päivään en oo palstalla kerinnyt juurikaan käydä, nyt olikin jo ihan kivan paljon luettavaa :)

Oikein mukavia joulunodotuspäiviä kaikille!

T: Luumis jolla on pari päivää vapaata \o/

Vierailija
33/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kuonokkaalle, että puutuit listalta. Lisään sinut heti seuraavaan päivitykseen.

Meillä meni kone aivan solmuun ja mies joutui laittamaan kaiken uusiksi. Osa tiedostoista oli hävinnyt ja kuinka ollakaan juuri haahulista oli mennyt hukkaan :/. Nyt olen yrittänyt epätoivoisesti päivittää listaa, jotta se olisi ajankohtainen. Jos jollakulla on puutteelliset tiedot tai ne puuttuvat kokonaan, laittakaa viestiä niin korjaan tilanteen.

Luumis ja pepsimax7: saisinko teiltä vielä esittelyt? Km tiedot olivatki tuolla viestiketjuissa, mutta muita tietoja en löytänyt. Kiitos!

Entäpä plussanneet? Joko joku uskaltautuu plussanneisiin ja ex-haahuihin? Lauriksen tiedot päivitin ja ne näkyvät seuraavassa listauksessa.

Anteeksi vielä kerran mokani. Talletan jatkossa listan moneen eri paikkaan, jottei se vaan häviä.

masunasu, joka tulee paremmalla ajalla tänään uudelleen

Vierailija
34/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanalle hiiiiiiiiiiirmuisesti voimia ja jaksuja huomiselle. Rankka päivä edessä. Olet mielessä ja yritän täältä lähettää voimia Sinulle. =)

ON: Nyt jo vähän paremmalla päällä, vaikka tosiaan piinaileen ei juurikaan päässyt. Täti edelleenkin koputtelee vasta ovella, kai se löytää tietysti perille just jouluaatoksi... mutta siitä sitten vaan.

Miehen kanssa päästiin töistä tänään suht inhimilliseen aikaan ja lähdettiin heti ulos kävelylenkille, kun tuo ilma ja maisema on niin henkeäsalpaavan kaunis. Tällä hetkellä tuo keli on kyllä Suomen talvimaisemaa kauneimmillaan. Voi kun pysyisi samanlaisena vielä joulunkin. Tänään tuli ensimmäistä kertaa oikein joulufiilis, kun pysähtui ulkona vaan katselemaan lumisia puita ja talvimaisemaa ja talojen ikkunoissa olevia jouluvaloja ja koristeita. Ja siinä samalla sai vielä terveen punan poskille ja hyvän mielen ulkosalla. Oikein on harmittanut kun on ollut niin kiirettä, ettei ole ehtinyt noista pakkaspäivistä juurikaan nauttimaan. Kun tultiin kotiin, laitettiin takka päälle ja keitettiin iltakaffet....sen jälkeen sitten mentiin saunaan. Nyt tässä alkaa jo uni vähän kolkutella. Ihanaa kun pääsee vielä puhtaiden lakanoiden väliin köllimään kun vaihdettiin juuri ne lakanatkin joulusiivon ohessa.

Titi on kyllä niin poikki, että taitaa mennä sänkyyn lukemaan hetkeksi kirjaa ja sitten unten maille. =)

titi75

Vierailija
35/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolu vitetään kotosalla, joten silloin tällöin käyn koneelta lukemassa kuulumisia.

Titi: toivoa on vielä!Voi kuinka jännää, varmasti tulet kertomaan kuulumisia?

Porkkanalle: voimia, tulen iltapäivällä/illalla kurkkaamaan kuinka kävi.

Mulla tunteet ihan kuollu, ei pelota, enkä ole onnen huumassakaan. Vähän hassua.

Zilla: onnea plussasta :0

Enni-Maijalle onnea kurssille pääsystä, joskus käy niinkin, että kun on järjestänyt itselleen ohjelmaa, niin tärppää ;)

Sani74:onnea oviksen pongailuun.

rosmariini: no mutta jos täti vain huijaa, eikä tulekaan?

No, toivottavasti en unnohtanut kovin montaa, tulin sieltä kylpyläreissusta ja nyt uni maittaa.

Masunasu: joo, laita vaan plussanneisiin. Tammikuussa ultrassa paljastuu mikä on tilanne. Täällä pyörin kun en vielä tunne tuota odottajienkaan puolta omakseni. Pahoinvointi jatkuu, mutta ei se mitään varmista. Niin se oli tuulimunassakin. Vihlonta ja polttelu on onneksi vähentynyt.

Lauris rv 5+1

Vierailija
36/74 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hiukan kirjoitusvirheitä, mutta kuten sanottu täällä ollaan silmät ristissä jo :) Mutta ymmärtänette varmaan mitä tarkoitin..

Vierailija
37/74 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille! Toivottavasti teillä kaikilla raskaus sujuu mallikkaasti onnelliseen loppuun asti!

Pahoittelut uusille haahuille. Toivottavasti pääsette pian siirtymään takaisin odottajiin!

Porkkanalle tsemppiä! Sulla taitaa raskaus olla vielä niin alussa, että pystyyköhän ne vielä antamaan tuulimunalausuntoakaan. Itsehän kävin kesällä ultrassa rv8+0 ja silloinkin käskivät viikon odottaa ja tulla sitten uusintaultraan tuulimunan varmistamiseksi. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

ON: Kalenterin kanssa mennään käsi kädessä eli nyt on kp22/28. Parina päivänä on tuntunut hetkittäin pientä menkkamaista polttelua. Saas nähdä, minkä mittainen kierto tästä on tulossa.

Eilen eräs ystäväni kertoi olevansa raskaana ja rv17 menossa. Esikoinen heillä on reilu 2 v. Ainahan se hieman haikealta tuntuu, mutta kyllä minä heille sen vauvan ilomielin suon. Ystävällänikin ikää jo 37 v.

Jouluvalmistelut on jo hyvällä mallilla. Just laitoin kotikaljan pullotettuna jääkaappiin. Olis sen kerennyt kyllä vähän myöhemminkin tehdä, mutta kun teen sellaista joululeipää, johon tulee kotikaljaa ja tuo leipätaikinakin täytyy " muhia" yön yli, joten oli pakko tehdä tuo kalja jo nyt. Toivottavasti se on vielä aattonakin hyvää. Huomenna paistan tuon joululeivän ja teen myös imelletyn perunalaatikon. Viime lauantaina leivoin toista kertaa kookospullia (ohje viimeisimmässä Pirkassa, suosittelen;-) ja tein torttuja. Aattona olisi tarkoitus kokeilla tehdä Pirkassa ollutta salviakalkkunaa. Tällaisia suunnitelmia tässä siis joulun osalle on. Aina minä noita keittiöhommia teen, mutta entä se joulusiivous... Kuka tulis auttamaan mua siinä??? Mulle taitaa tulla stressi siitä pelkästä siivouksesta, voi kääk!

Poika tulee kohta kaverinsa kanssa todistuksia hakemasta. Täytyy alkaa touhuta. Täällä muuten pakkasta -22. Ennätys tälle talvelle.

Oikein mukavaa joulunalusaikaa kaikille ja plussaonnea piinailijoille!

Vierailija
38/74 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

neronja:

Porkkanalle tsemppiä! Sulla taitaa raskaus olla vielä niin alussa, että pystyyköhän ne vielä antamaan tuulimunalausuntoakaan. Itsehän kävin kesällä ultrassa rv8+0 ja silloinkin käskivät viikon odottaa ja tulla sitten uusintaultraan tuulimunan varmistamiseksi. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

Ai, vaikka tietäis, että millon ovis on ollut ja suht tarkat viikot?

Nyt pitäis olla tasan 6+0 ja sykkeen näkyä. Jos ei näy " nestepussissa " mitään " alkiohippua" tai sykettäkään, niin eiköhän se tuulimuna ole sillon?

Mä en ala. Mä en jaksa. Pelottaa ihan hitsisti. Oksettaa ja nälättää kun en ole aamun jälkeen syönyt mitään. Yritän olla sen 6h syömättä ennen polille menoa, jos vaikka joutuis/pääsis kaavintaan samantien.

En tiä, mies lupas mut heittää, että pääsee sit autolla hakeen kaavinnan jälkeen. Se on ihan varma nimittäin, että sairaalaan mä jään. Ite en oikein tiedä, että mitäköhän mieltä lääkärit tulee oleen.

Oikeestaan mä en tiedä, että mikä ny olis pahinta. Se , että saattais syke näkyä tai että ei näkyis mitään eloa. En tiä. Kamalaa aatella näin. Mut eilen tosiaan suppas siihen malliin että.... tänään ei ainakaan vielä.

Jos näkyy syke, nin sitte se on taas tätä vuoristorataa: huono päivä, hyvä päivä, tuhrua, ei tuhrua, itkua ja muutaman viikon päästä kaavinta. :S

Toivottavasti olis lisää valmistunu verikoetuloksia. Edes ne hyytymistekijät. Netistä kattelin että 1-2vkossa vois olla tulokset valmiit. Nyt on kyllä vasta 1,5vkoa siitä kun ne kokeet otettiin. Että ehkä ei oo valmiina vielä.

Olis kyllä kiva, jos ottasivat vielä ne jotku tulehduskokeetkin tällä kertaa ja vaikka hcg:n yms. mahdollisia kokeita.

No, nyt ruuan laittoon.

-Porkkana kauhusta kankeena- :S

Vierailija
39/74 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta haahulit :)

Mulla alko tänään vapaa.. Ja eilen paha olo.. Illalla töistä tullessa alkoi tuntua kuvotusta, ja tänään näköjään jatkuu vaan.. Mikähän tässä liekään, johan tuo pahoinvointi viikon poissa pysyikin :o

Mielessä tietenkin kävi jo raskautumisenkin mahdollisuus, mutta oviksesta on vasta viikko, eikai se nyt vielä pitäs tuntua?!?! Ja on nuo pupuilutkin ollu niin vähissä, että en ees usko tärppäävän tästä kierrosta. Argh, toivottavasti nyt olo paranee, koska jos ei, niin sekoan ihmetellessäni että mikä mulla on.. :/

Omanapaista juu... anteeksi :P

Vierailija
40/74 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nolottaa, kuin laiska pinoutuja sitä on.. Säännöllisesti oon käyny lukee kuulumiset täältä..

Ihanaa miten paljon täällä on plussanneita:)), tarrasukkia ja vauvaliimaa teille matkaan!!

Ja pahoittelevat tervetulotoivotukset minunkin puolesta uusille haahuille.

Piinailijoitakin taitaa olla roppakaupalla, toivottavasti tulisi hyviä uutisia!!

Voi Porkkana:(( voimia sinulle!! Miksi taas piti käydä näin..vai onko enää pientäkään toivon hippusta, että kaikki olisikin kunnossa.

Olen ollut joulukuun kotona, vasta tammikuun puolella jatkuu työt..sitä se on -kaupungin pätkätyötä.. Jouluaatto ylihuomenna, nyt ainakin on ulkona niin jouluista mutta eikös se räntäsadetta luvannut...

Huomenna täytyis lähtee ruokakauppaan, täytyykin mennä heti aamusta, on varmaankin aikamoiset ruuhkat.

(.) menossa kp 23/30-jotain???, nyt on km:n jälkeen tullut neljät menkat ja kp:t ovat vaihdelleet 27-40 päivän välillä. Viime lauantaina oli aivan tajuttomat alavatsakivut, oisko ollut oviskipuja... Sänkyhommia ollaan harrastettu ihan kiitettävästi, että jospa sitä pääsis piinailee loppukuusta.

Mutta oikein tunnelmallista joulua teille kaikille!!

Ja lupaan pinoutua säännöllisemmin..

myttynen