Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa törkeitä mammoja Seurasaaressa tänään =(

Vierailija
18.12.2005 |

Kyllä taas näki sellaista käytöstä tänään useilta äideiltä, että hävetti heidän puolestaan. Kaikilla oli varmaan tiedossa, että rattailla liikkuvia perheitä oli joulupolulla paljon ja moni heistä liikkeellä bussilla. Ja että busseja kulki joulupolun ajan noin 5 min välein.

Kun lähdimme Seurasaaresta ja menimme bussipysäkille, siinä oli noin 7 rattaat ennen meitä. Tuli bussi ja meidän edessä ollut äiti rynni jonon ohi ja yritti ängetä rattaat bussiin sisälle. Bussissa oli jo kahdet rattaat, mutta tämä(kään) äiti ei siitä välittänyt, eikä myöskään siitä, että kiilasi monen muun rattaiden kanssa jonossa olleen perheen. Useat muutkin äidit yrittivät epätoivoisina saada rattaat bussiin, vaikka bussi oli jo täynnä. Hetken päästä tuli seuraava bussi ja taas sama juttu. Me päästiin siihen kolmanteen bussiin ja sinne änkesi meidän jälkeen vielä kolmet rattaat. Kuski sanoi, että ottaa vain kahdet rattaat kyytiin, mutta nämä kaksi vikana tullutta äitiä seisoi hievahtamatta rattaiden vieressä tukkien bussin käytävän, eivätkä välittäneet ollenkaan siitä, mitä kuski sanoi.

En ymmärrä tollaista käytöstä! Varmasti kaikilla oli kylmä ja väsy yms. mutta kyllä täytyisi ymmärtää, että jos kuski ottaa vain kahdet rattaat kyytiin, ei sinne enempää voi ängetä. Ja jos jonossa on vaikka 7 rattaat, ei jonon hänniltä voi rynnätä ensimmäisenä saapuvaan bussiin, vaan odottaa omaa vuoroaan. Ihme paniikki kaikilla äideillä rynnätä juuri siihen saapuvaan bussiin. Kun niitä kulki kuitenkin aika usein (no, jouduttiin me odottamaan noin 30 min). Ensi vuonna olisi hyvä, että tälläiset äidit jättäisivät rattaat kotiin tai sitten jäisivät kokonaan tapahtumasta pois. Kun ei osata käyttäytyä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näistä kiilaajista ja huonosti käyttäytyvistä äideistä oli siellä viimeisen päälle hienoissa vaatteissa ja näyttivät kyllä ihan korkeasti koulutetuilta. Jos nyt pukeutumisesta voi mitään päätellä.

Tarkentaa AP

Vierailija
2/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Osa näistä kiilaajista ja huonosti käyttäytyvistä äideistä oli siellä viimeisen päälle hienoissa vaatteissa ja näyttivät kyllä ihan korkeasti koulutetuilta. Jos nyt pukeutumisesta voi mitään päätellä.

Tarkentaa AP

MINÄ, MINÄ ja MINÄ. MINÄ ENSIN ja muuta vasta sitten.

Moukkia olivat, siinä olet ap oikeassa.

Olenkin aina sanonut että raha tai koulutus eivät todellakaan takaa että ihmisellä on käytöstapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kun ihmisiä tuli ja meni ja törkeyden huippu oli huomata se kuinka aikuiset rynnivät ottamaan piparia,pullaa ym.ja sitten eräskin nainen hetken pullaa syötyään paiskasi pullan metsään.Kyllä hävetti tämän kyseisen rouvan puolesta!Tapahtuma on ilmainen ja luulisi ihmisten arvostavan sitä kun nykyään kaikki maksaa niin paljon.!

Itse olen lapsilleni opettanut että omaa vuoroaan odotetaan ja eihän tässä valmiissa maailmassa ole mihinkään kiire!Tässä hyvä motto kaikille " KIIRE ON KORVIEN VÄLISSÄ"

Vierailija
4/7 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla lapsi on ainoa " harrastus" saattavat olla todella moukkamaisia ja kuvitella voivansa ohittaa kaikki muut lapsiensa siivellä. Usein kouluja käymättömiä, uskoisin.

Vierailija
5/7 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en kyllä alle kirjottais tuta koulu juttua!Ei nimittäin pidä paikkaansa.

Vierailija
6/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ne opitaan jo kotikasvatuksessa tai viimeistään peruskoulussa.

Vierailija
7/7 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtelee toisia niin toivoisi itseään kohdeltavan, mutta nykymaailmassa puhuu kyynärpäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän