G: milloin olit viimeksi kolarissa? Kävikö pahasti?
Minä ajoin kolarin odottaessani esikoista, puolitoista vuotta sitten. Ei käynyt mitenkään, onneksi :)
Kommentit (10)
Muut (5 henk.) sairaalaan eri pituisiksi ajoiksi.
meidän turistibussi ja paikallinen henkilöauto kolaroivat. henkilöauto tuli kolmion takaa eteen. henkilöauton kuljettaja ilmeisesti kuoli. meidän ryhmäläiset selvisivät pelkillä naarmuilla.
Olen ollut kolarissa viimeksi joskus teininä. Känninen kuski. :( Ei onneksi käynyt mitenkään.
kolarissa lumimyrskyssä lähellä tammisaarta. siellä joku viisas ajeli pimeässä, sankassa lumisateessa valkoisella autolla ilman valoja perässä vielä peräkärry. aiheutti 3:n auton kolarin ja pakeni paikalta.
äitini sai hermoromahduksen ja ajoi tahallaan tieltä. minä en ollut turvavöissä (ei meidän autossa takana sellaisia ollutkaan) vaan roikuin siinä keskellä penkkien välissä ja lensin törmäyksessä kuin ohjus etulasiin. taju pois ja auto meni lunastuskuntoon.
Kerran peruuttanut kaverin auton kylkeen ison rutun ja yhden kiviaidan kaatanut takavetoisella leikkiessä... Ei henkilövahinkoja...
olin kyydissä takapenkillä, oli huono keli. Autoon tuli vaurioita, mutta kaikki ihmiset säilyivät naarmuitta.
auto rusinana... autosta oli ehjänä ainoastaan etupenkkitilat... katon kautta ympäri kaks kertaa...
Mies sai auton kaivuttimet jalkaansa (vuosi hurjasti verta ja löi päänsä rattiin). Ei mitään pahempaa! Itselleni tuli kaksi pinta haavaa lasinsiruista (ei edes läpäissyt kun pinta ihon). Ohi kulkijat olivat varmoja, että joku kuollut :)
risteyksessä perään.Sen autoon tuli lommo.Ei henkilövahinkoja.Edellinen kerta yli 10 v sitten räntäsateessa ojaan.Luita poikki minulta, kyydissä olijalle ei käynyt kuinkaan, auto meni lunastukseen.
ajoin risteyksessä toisen auton perään kun jarrut eivät pitäneet. Ei käynyt kenellekään mitään.