Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: milloin olit viimeksi kolarissa? Kävikö pahasti?

Vierailija
18.12.2005 |

Minä ajoin kolarin odottaessani esikoista, puolitoista vuotta sitten. Ei käynyt mitenkään, onneksi :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoin risteyksessä toisen auton perään kun jarrut eivät pitäneet. Ei käynyt kenellekään mitään.

Vierailija
2/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut (5 henk.) sairaalaan eri pituisiksi ajoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän turistibussi ja paikallinen henkilöauto kolaroivat. henkilöauto tuli kolmion takaa eteen. henkilöauton kuljettaja ilmeisesti kuoli. meidän ryhmäläiset selvisivät pelkillä naarmuilla.

Vierailija
4/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolarissa viimeksi joskus teininä. Känninen kuski. :( Ei onneksi käynyt mitenkään.

Vierailija
5/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolarissa lumimyrskyssä lähellä tammisaarta. siellä joku viisas ajeli pimeässä, sankassa lumisateessa valkoisella autolla ilman valoja perässä vielä peräkärry. aiheutti 3:n auton kolarin ja pakeni paikalta.

Vierailija
6/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini sai hermoromahduksen ja ajoi tahallaan tieltä. minä en ollut turvavöissä (ei meidän autossa takana sellaisia ollutkaan) vaan roikuin siinä keskellä penkkien välissä ja lensin törmäyksessä kuin ohjus etulasiin. taju pois ja auto meni lunastuskuntoon.

Vierailija
7/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran peruuttanut kaverin auton kylkeen ison rutun ja yhden kiviaidan kaatanut takavetoisella leikkiessä... Ei henkilövahinkoja...

Vierailija
8/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kyydissä takapenkillä, oli huono keli. Autoon tuli vaurioita, mutta kaikki ihmiset säilyivät naarmuitta.

Vierailija
9/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto rusinana... autosta oli ehjänä ainoastaan etupenkkitilat... katon kautta ympäri kaks kertaa...

Mies sai auton kaivuttimet jalkaansa (vuosi hurjasti verta ja löi päänsä rattiin). Ei mitään pahempaa! Itselleni tuli kaksi pinta haavaa lasinsiruista (ei edes läpäissyt kun pinta ihon). Ohi kulkijat olivat varmoja, että joku kuollut :)

Vierailija
10/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

risteyksessä perään.Sen autoon tuli lommo.Ei henkilövahinkoja.Edellinen kerta yli 10 v sitten räntäsateessa ojaan.Luita poikki minulta, kyydissä olijalle ei käynyt kuinkaan, auto meni lunastukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi