Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan huomannut rintojen kasvulla ja sukupuolella yhteyttä? =)

18.12.2005 |

Siis kun noissa joissakin huuhaa jutuissa sanotaan et rintojen kova kasvu raskausaikana tietää tyttöä ja poikaa sitten se ettei rintavarustuksessa muutosta tapahdu kun vasta synnytyksen jälkeen!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tullutkaan aiemmin ajatelleeksi! Oikein ihmettelin poikaa odottaessa kun rinnat eivät kasvaneet, vaikka joka oppaassa sanotaan että kasvavat. Ja tyttöä odottaessa kasvoivatkin (tervettullut juttu pienirintaisena :)) ja olivat todella kipeät. Sattumaako, vai totta sitten lienee tuo uskomus!

2/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien odotuksen aikaan nännipihat oli melkein mustat ja tytön aikaan ihan tavalliset..

Ja myös karvojen kasvussa oli eroa.. poikien aikaan jaloissa kasvoi karvat, tytön aikaan ei!

-Anu, 2 poikaa ja tyttö 20vrk =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi tyttöä ja kummastakaan ei ole rinnat kasvaneet odotusaikana, esikoisesta ei juurikaan edes imetysaikana. Nyt kolmatta odotan ja rinnat kasvaneet hurjasti ja lisäksi karvoja kasvaa käsissä, jaloissa ja mahassa, niin menee vähän ristiin noiden poika/tyttö veikkauksien kanssa. Itse en tiedä kumpi tämä kolmas on mutta vahva tyttöolo on.

Vierailija
4/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei Rinnoissa ei mitään muutoksa. lopussa saattoi tulla muutama tippa nestettä jos oli ilman rintsikoita. ei kasvanu, ei arat eikä muuttanu ulkonäköö. nyt kaikki; kasvannu, arat..

muutenkin erilainen odotus kuin ennen. melko vahva poika-olo on..

my_selene ja Remppa rv17 huomenna

Vierailija
5/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyttö sekä poika ja molemmissa rinnat on kasvaneet A-kupista D-kuppiin, kuten nyttekin kolmannesta. EN tosin tiedä kumpi tulossa, muta pointti et rinnat aina yhtä suureksi kasvaneet, oli kumpi tahansa ;)

Vierailija
6/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kanssa ei rinnat kasvaneet, tytön kanssa kyllä ja heti alusta ja todella paljon!

Nyt kolmatta odotan eikä ole mainittavasti kasvaneet, toki vähän " kiinteytyneet" mutta ei tosiaan kasvaneet. Ja säärikarvat rehottaa jatkuvasta ajelusta huolimatta...eli poika siis tulossa?

Vai voisiko tuolla rintojen kasvulla olla yhteys imetykseen? Pojan kanssa ei tullut maitoa millään tarpeeksi, hyvästä yrityksestä huolimatta, tytön kanssa taas ihan liiaksi kanssa ja pitkään kunnes tyttö alkoi itse alle vuoden ikäisenä jo hylkiä tissiä?

Vierailija
7/8 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei pidä paikkansa väite mun kohdalla:)

Nyt rinnat taas paisuneet B:stä D:hen ja arat ovat...olisko siis toinen poika tulossa?;)

sitruska rv 11+1

Vierailija
8/8 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu että karvatkin kasvaa hurjaa vauhtia. en tiedä kumpi tulee, oitkään ollu tyttöolo mutta nyt on alkanu mieli muuttumaan. siskolle tuli poika ja hänellä rinnat kasvoivat tosi paljon ja karvat kasvoivat jopa kasvoissa.

eli vaikea päätellä ulkoisten muutosten avulla kumpi tulee. mutta pääasiahan on että oli tyttö tai poika, kuhan on terve!