Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Huhuu ENSIKOT!!!
18.12.2005 |
Onko tälle puolelle kasattu jo ryhmä niitä varten, jotka kuumeilivat ensikoissa? Yritin etsiä ko. pinoa, mutta en löytänyt... ei ainakaan kovin aktiivista kirjoittelua, otaksun? Jos olen vain sokea, niin opastakaa allekirjoittanutta! Olisi kivat jatkaa samalla porukalla, vaikka en ehtinyt kovin kauan kirjoitella kuumeilijoiden puolella. Mukavaa olisi lukea muiden ensimmäistä odottavien kuulumisia.
Löytyykö asiasta innostuneita? Tai nostakaa jo aloitettu pino jostain historiasta!
Tintarella rv 4 + 4
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei vissiin ollut vielä uutta pinoa aloitettu..?
Mä olin kanssa tuolla kuumeilijoiden puolella, muistan sieltä ainakin NapNapin ja Quiero oli myöskin tuttu. En oo nyt kirjoitellu enkä pitkään aikaan edes käynyt viestejä lukemassa kun alkuraskaudessa oli vähän pelkotiloja ja aina kun tänne sivuille tuli niin pisti silmään joku kauhutarina.. joten pidin mielenrauhan vuoksi vähän taukoa. Nyt on viikkoja 24+6 ja just tänään oli neuvola jossa kaikki oli ok joten mieli on ainakin ajoittain jo vähän rauhallisempi. Masukki ilmoittelee itsestään tasaisesti vaikka välillä vähän hiljaisempiakin päiviä on.
Kaikki on mennyt tosi hyvin, mitä nyt ummetusta ja hengenahdistusta ajoittain on, ja nehän kuuluu asiaan. Hemoglobiini on alhaalla mutta rautakuurin luulisi tehoavan siihen vaivaan.
Leppoisaa joulun odotusta kaikille!