Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2.1.06 se sitten alkaa! Nimittäin uusi elämä...

18.12.2005 |

Päätös on nyt (taas!) tehty, ja joulun herkkutelujen jälkeen alkaa terveellisempi elämä.

Löytyisikö täältä tukea ja kannustusta heikkojen hetkien turvaksi?

Laitettaisiin uusi porukka pystyyn.

Itselläni olisi tarkoituksena ainakin 17kg pudottaa, miksei jopa 22kg. Eli mistään muutaman kilon urakasta ei ole kyse.

Samanhenkistä laihduttajaa olisi kiva saada " järjestäytymään" .

Joulu on jo ovella, mutta nautin vielä tästä ajasta...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu eli tarkoitus olis mullakin alottaa joulun jälkeen uudestaan. Nyt syksyn aikana sain noin kympin pois, mut viel oottelis viitisen kiloa lähtölaskentaa. Viimeset pari viikkoa, kun on oltu ihan retuperällä, joka paikassa vaan jouluherkkuja jo tarjolla.... :( Noiden viiden kilon jälkeen ois kiva saada sit viel vähän kiinteytettyä niitä jäljelle jääviä osia....

mutta yritys on kova ... tai suunnitelmat ainakin ;)

Hauskaa joulunodotusta kaikille!

Vierailija
2/11 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotustavoitteet vaihtelevat muistaakseni 5-30 kg. Pinoudumme 2.1.2006 lähtien nimellä Painonpudottajat 2006, tervetuloa mukaan siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena olisi päästä eroon vanhoista vauvakiloista n.15 kg. Lapsikin on jo 1,5 vuotta.

Tämä on varmaan 10 tuhannes kerta kun aloitan, mutta jospa nyt kuitenkin viimeinen.

Mukavaan jos löytyy samahenkistä seuraan kannustamaan yrityksessä kohden parempaa ja hoikempaa elämää

Vierailija
4/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka Painonpudottajien-porukkaan ilmoittautuisi mukaan, kiva kun on isompi porukka. Nyt vielä joulun herkuista nauttimaan! Hyvää loppuvuotta kaikille.

Vierailija
5/11 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi aloittaa uuden elämän ensi viikolla! Huomenna jo tarkoitus vähentää suklaan syöntiä :)

Palataan asiaan ensi vuonna!

Vierailija
6/11 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista pudottaa! Palaillaan asiaan 2.1 : )

Vierailija
7/11 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on lapsi jo pian 4-vuotias. Vuoden imettämisen jälkeen olin kyllä lähtöpainossa, mutta tuo työhönmeno... Autolla liikkuminen ja vähäinen arkiliikunta ovat tuoneet mukanaan 6-8 kiloa, joita on tarkoitus alkaa tiputtaa uutena vuotena.

Me ollaan otettu tämä painonpudotus (ja terveellisemmät elämäntavat) koko perheen asiaksi. Toivon sen näin olevan helpompaa. Onko muuten kukaan käynyt tutustumassa Katri Mannisen elämäntaparemonttisivuihin (eli siis painonpudotusohjeisiin)? Itse olen löytänyt sieltä hyviä juttuja ja selkokielellä.

Mutta tavataan sitten 2.1 uudessa painonpudotusketjussa. Hyvää ja kevyempää uutta vuotta kaikille :)

Vierailija
8/11 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,minäkin hyppään tähän porukkaan mukaan.olis mullakin noita ylimääräisiä tosiaan 20kg ja ei haittaa vaik putois se 30 kilookin mut nyt alkuun otan ton 20 kiloo tavoitteeksi.vanhoja housuja olis kaappi pullollaan mut eivät jalkaan mee ja vanhat paidatkin ovat nykyisin " napapaitoja" :)).

Vierailija
9/11 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan joukkoon, aloitan kyllä jo tänään, mutta olen sitten mukana tuossa 1.1.06 aloittaneiden pinossa.

1½v. sitten laihdutin -10kg joista 6kg tullut takaisin =( Tavoitteena ainakin -15kg, mutta katsotaan nyt mihin päästään!

sini-taivas

Vierailija
10/11 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi huomenna aloittaa se terveellinen elämä ja siinä sivussa sitten solakoitua kesäksi kuntoon..

Vaaka on ostettu ja huomenna on tarkoitus katsoa mitä lukemia sieltä tulee (kauhistus).Tavoitteena on laihtua 5-10 kiloa.

Ihanaa kun täältä löytyi tällainen palsta. Nyt tämä projekti voi viimein onnistua kun saan täältä tukea ja turvaa heikkoina hetkinä!

Olen vielä toistaiseksi lapseton, mutta toiveissa olisi saada perheenlisäystä.

Tsemppiä kaikille kanssasisarille jo tässä vaiheessa!

-Omelia-

Vierailija
11/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on hoikistua kesäkuuhun mennessä 7-10 kg ja liikuntaakin pitäisi lisätä.

Minulla on painonvartioiden ohjeet ja niiden mukaan olisi tarkoitus laihduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme