Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia anoppeja teistä tulee?

Vierailija
18.12.2005 |

Kun anoppeja haukutaan niin kovin paljon, mietin millaisia anoppeja teistä tulee.

Jos miniänne inhoaa teitä, vaikka mitä tekisitte niin mitä teette sitten? Jos miniä ei halua lapsenlapsianne näyttää teille kun ei tykkää teistä niin mitä sitten?

Itse kolmen pojan äitinä monesti mietin, että millaisia miniöitähän sitä sitten joskus sukuun tulee.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät imetykset, perhepeti, kotihoito jne. ovat itsestäänselvyyksiä!

Vierailija
2/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kusipäinen miniä, niin se lempataan ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaksi poikaa, ja ellen saa omia tyttäriä, teen varmaan miniöistäni adoptiolapsiani, joiden on oltava samaa mieltä kanssani joka asiassa. ja sitten haukun selän takana kun pettävät odotukseni :D

Vierailija
4/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että lasteni perheet vierailevat meillä usein ja siitä ilosta, että meillä on kiva vierailla. Aika näyttää!

Vierailija
5/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio ostaa lastenlapsille synttärilahjoja paitsi jos kutsutaan juhliin. En soittele, enkä kysele kuulumisia. En tuppaudu väkisin lastenvahdiksi, kieltäydyn pyydettäessä jos en jaksa/ehdi /huvita. En erityisemmin leiki lasten kanssa.

Vierailija
6/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että ihan rento ja mukava anoppi. Yritän olla puuttumatta liikaa lasteni perheiden asioihin, mutta yritän auttaa esim. lastenhoidossa. En kuitenkaan jatkuvasti, koska odotan sitä päivää kun lapset ovat isoja ja saa tehdä enemmän niitä omia juttuja. Olen kuitenkin aina toivottavasti lapsilleni se tuki ja turva.

Vierailija
7/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta niin kovasti toiset ihmiset, ei edes omat jälkeläiset.

11

Vierailija
8/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten tytöt satu olemaan lesboja ;) Mutta vävyille olen varmaan vähän etäinen, mulla on outo huumorintaju ja oon sosiaalisissa suhteissa vähän hitaasti lämpiävä.

Vierailija
9/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuolla asenteella nimittäin, olet päivän negatiivisin!

:DDD

Vierailija
10/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos miniänne inhoaa teitä, vaikka mitä tekisitte niin mitä teette sitten? Jos miniä ei halua lapsenlapsianne näyttää teille kun ei tykkää teistä niin mitä sitten?

kolme poikaa meilläkin eikä lisää tule... no, täytyy vaan yrittää kasvattaa pojat hyvin että osaavat sitten valita itselleen fiksut tyttöystävät/vaimot :) toivottavasti löytyy sellaiset miniät joiden kanssa henkilökemiat pelaavat. yleensä tulen kyllä hyvin toimeen ihmisten kanssa mutta tässä asiassa ei kannata laskea sen varaan...

Vierailija
11/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitkät imetykset, perhepeti, kotihoito jne. ovat itsestäänselvyyksiä!

Vierailija
12/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäinen lapsenlapsi tulossa.

Koitan olla avuksi ja tueksi,mutta en tyrkytä " fiksuja" neuvojani,kuuntelen miniää jos jokin asia painaa ja tsemppaan.

Sanoikin että hänellä on ihana anoppi,toivottavasti tulevaisuudessa olen myös vävyille yhtä kiva anoppi ja miksi en.

Vierailija
13/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en oo tippaakaan negatiivinen, tunnen vaan itseni (ja pidän itsestäni sellaisena). Ja mulla on jo neljä lasta, joista kolme poikia, että revi siitä!

Vierailija
14/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos olisit mun anoppi ei oltaisi kyllä puheväleissä!"

Vierailija
15/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei nukuta perhepedissä, en ole imettänyt kumpaakaan lasta kuin muutaman viikon ja molemmat ovat menneet hoitoon 10 kk iässä. Ja ko. asioihin ei anopilla tai sen puoleen omallakaan äidilläni ole nokan koputtamista!Vierailija:

Vierailija
16/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en koskaan joudu tekemisiin kaltaisesi kanssa.

Onneksi kasvatammekin poikamme niin, että arvot ovat kohdallaan, ja lasten hyvinvointi tulee aina ensin!

Vierailija:

meillä ei nukuta perhepedissä, en ole imettänyt kumpaakaan lasta kuin muutaman viikon ja molemmat ovat menneet hoitoon 10 kk iässä. Ja ko. asioihin ei anopilla tai sen puoleen omallakaan äidilläni ole nokan koputtamista!Vierailija:

Vierailija
17/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvastavat juuri sitä lämpöä ja läheisyyttä, joista liian moni lapsi jää vaille, kun vanhemmat haluavat päästä helpolla vanhemmuudessaan.

Vierailija
18/18 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit mä vuokraan kohtuni sen miehen siittiöllä hedelmöitetylle lapsenlapselle ;D