Olikohan tää nyt sitä limatulppaa??
Nyt tulee vähän ällöä asiaa... Osaisko joku kokeneempi kertoa, kun aamulla vessassa pissalla ollessa pyttyyn tuli jotain aika veristä. Sitten pyyhkiessä lisää jotain vaaleanpunaista, mutta ei mielestäni juurikaan limaista. Eilen illalla supisteli ja yöllä heräsin aikamoiseen menkkajomotukseen. Nyt lähinnä vaan särkee alaselkää ja korkeintaan kiristelee masusta. Siteeseen ei ole vielä ainakaan tullut juurikaan mitään, joten lapsivettä tuo ei kai voinut kuitenkaan olla.
Kun esikoista odottelee, niin on ihan ihmeissään kaikesta tällaisesta :)
mshr 39+2
Kommentit (5)
kyllä sinulla nyt supistuksia kuule on :) Limatulppasi saattoi hyvinkin lähtä nyt poistumaan, minulla se ei muistaakseni ollut mitenkään verinen, en kyllä edes oikein muista enää, mutta se voi vaihdella henkilöstä riippuen. Minulla lähti limatulppa poitumaan tiistaina, kun tyttö syntyi lauantaina. Koko tuon välin minua supisteli, päivin öin 10 miuutin välein tai alle, mutta sitten tuli aina jossinvaiheessa päivä joku tunnin tauko... Se oli kyllä maailman pisin loppuviikko! Eli, sinulla voi olla jo synnytys aivan lähellä, mutta toisaalta se saattaa antaa vielä odottaa itseään muutaman päivän. Uskoisin kuitenkin, että limatulppa sinulta on nyt alkanut irrota. Kun lapsivettä tulee, sitä tulee kuin hanasta valumalla tai ämpäristä kaatamalla, sen huomaat varmasti, jos vedet sinulta menevät. Vaikka minultakin limatulppa irtoili, kalvot silti puhkaistiin vasta synnytys pöydällä juuri ennen h-hetkeä. Onnea matkaan :)
nyt sitten vaan seurailen tilannetta. Toivottavasti ei enää mene montaa päivää :)
24.9. päivällä ja 25.9. klo 11.07 oli tyttö maailmassa ;)
T:Neiti21 + tytöt
Minulla irtosi limainen vaaleanpunainen klöntti aika tasan vuorokausi ennen tytön syntymää. Menkkajomotusta oli sitten ennen niitä synnytykseen johtaneista supistuksista. Vielä: tulppa irtosi 10.45 vessareissulla, synnytyssupparit alkoivat 19.00, tyttö oli maailmassa 10.18. Toivotaan, että pääset pian tositoimiin. Onnea matkaan! :)
-Pilkku & Typykkä 18 vrk-
Mutta kyllä varmaan sulla lähtö lähellä on, itselläni ainakin synnytyssupparit alkoi juuri noilla menkkamaisilla selkäsäryillä. Ainoa vaan et olivat n. 100% kovempia :)
Onnea synnytykseen...