Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ymmärrätkö tällaisia isovanhempia?

Vierailija
17.12.2005 |

ainoa yhteydenotto, millä muistavat kahden lapsensa perheitä ja muutamaa lastenlastaan koko vuoden aikana on Tiimarin joulukortti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin niin surullista

Vierailija
2/5 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhmää ajatella, että yhteydenpito on vaan jommankumman velvollisuus. Ihmissuhteet ovat kaksisuuntainen tie. Mun anoppi on niiiiin lapanen, et jos en ite sinne soittelis ja menis lapsen kanss käymään, niin yhteydenotot vois jäähä vähiin. On vaan semmonen, minkä teet, mut kuitenkin pojalle rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti toivoisin heiltä sitä, että haluaisivat viettää aikaansa lastenlasten kanssa, mutta he eivät sitä halua. Minulla ei ole suuria odotuksia, mutta lapset tietenkin ihmettelevät, miksi he eivät ole koskaan saaneet isovanhemmilta syntymäpäivä- tai joululahjaa, kun vertaavat tietenkin itseään omiin kavereihinsa. ap

Vierailija
4/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä velvoittaa isovanhemman kiinnostumaan lapsenlapsestaan? Isovanhemmilta tuskin kysytään että haluavatko he lapsenlapsia.

Joku isovanhempi voi tosiaan ajatella että kun oma lapsi on omillaan, niin velvollisuudet lasta ja lapsenlapsia kohtaan loppuvat siihen.

Vierailija
5/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun on ihan mahdoton kuvitella itseäni tilanteeseen, että kun omat lapset kasvavat aikuisiksi, kiinnostukseni heitä kohtaan loppuisi kuin seinään, enkä haluaisi olla missään tekemisissä heidän kanssaan,enkä heidän lastensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan