Mä oon ihastunut julkkikseen. Oh God! Mitähän tästäkin tulee.
Kommentit (29)
se on BB-Mika tms. Vierailija:
Varmin tapa sammuttaa miehen kiinnostus on olla itse liian helposti saatavilla, näin se vaan on vaikka aatamin aikaiselta kuulostaakin.
Älä nyt hitto vieköön lähetä enää mitään tekstiviestejä! ja nyt se mies tietää, että urkit s-postiosoitteenkin selville.
Tämä on tosiaan todella uusi juttu itsellä ja on ollut kiva lukea muiden kokemuksia. Samanlaisia ihmisiä me kaikki ollaan ja tosi hassua, että tämä yhteydenottaminen ym. tuntuu nyt näin vaikealta, mutta kuten joku sanoi... tapahtuu mikä on tapahtuakseen. AP
jää epäröimään, muutenhan se luulee ettet ollutkaan kiinostunut ja jatkaa " matkaansa" .. saatat katua sitä ettet ottanutkaan yhteyttä loppu elämäsi ja jossitella sitää.. ota rohkeasti yhteyttä likka kuule :) Laita vaikka aluksi tekstaria ja kuulostelet hänen tuntemuksiaan.
Tarkoitin lähinnä, että joskus (kirjoittelen täällä usein) johonkin ihan normaaliin viestiin täällä saa hurjasti paskaa niskaansa ym. ilkeitä sanoja. Ihan vain jos sattuisi kysymään jotain ihan simppeliä.... eikä millään lailla provosoi tms. Mutta siitähän tämä palsta on tuttu, että ryöppy tulee :) kysyit vaikka kello. Hyvää yötä sinullekin.
Vierailija:
mahdollisuutta kannustetaan??
Jotenkin tuntui siltä, että ei ole mitään menetettävääkään, ja varsinkin lähestyminen oli helppo tehdä työn merkeissä. Sitähän se viimeksikin oli, mutta tuntuu aika kivalta, että hänellä oli sinä kiireisenä iltana aikaa istuskella kauan seurassani... vaikka moneen tahoon revittiin... Tosi ihana tyyppi, eikä mitään sensaatio tms. lööppejä ole hänestä saatu :) Ap, joka edelleen yrittää päästä koneelta.. tänne jotenkin addiktoituu.
haukkumaviestejä, vaikka kysyisi mitä kello on. Tsemiä sinulle julkkikseen retkahtanut. Siskoni on naimisissa julkimon kanssa. Ei nyt mikään maailmanluokan stara, mutta ainakin jokseenkin tunnettu.
Jani (mikä sen sukunimi nyt olikaan..)