Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon ihastunut julkkikseen. Oh God! Mitähän tästäkin tulee.

Vierailija
17.12.2005 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olimme pitkän ajan kuluttua samassa tilaisuudessa juttelimme kahdenkesken n. tunnin ja synkkasi yhteen ihan hulluna. Minulla on hänen puhelinnumeronsa, mutta kun jotenkin vaikeampi soittaa siksi, kun hän on julkisuudenhenkilö. Varmasti vientiä riittää hänellä, mutta olisi kiva käydä joskus ulkona juttelemassa, mutta pompottelen ajatusta mielessäni. Nimittäin ihastuin häneen, en häneen julkkiksena ja siksi jotenkin suurempi kynnys ottaa yhteyttä, kun en tiedä ottaisiko hän tätä yhteydenottoa tosissaan, vai luulisiko minun olevan itse jotenkin julkisuudenkipeä. Onko kenelläkään oikeasti vastaavia kokemuksia? AP

Vierailija
2/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse kanssa mietin mitä tehdä. Annoin ajan kulua ja tapasimme taas ja kaikki oli helpompaa ja luontevampaa. Uskon siihen, että jos joku asia on tarkoitettua, niin se tapahtuu.

En tiedä tosiaan minkätyyppisestä julkkiksesta puhut onko tosiaan joku nk. megajulkkis tms. mutta ehkä kannattaa antaa ajan kulua? Tapaatko häntä vielä jossakin tilaisuudessa tms. uudestaan. Mene juttelemaan lisää. Toisaalta, jos siltä tuntuu, ota yhteyttä et kai mitään menetäkään? Itse annoin ajan kulua ja mukavasti menee =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt kun olimme pitkän ajan kuluttua samassa tilaisuudessa juttelimme kahdenkesken n. tunnin ja synkkasi yhteen ihan hulluna. Minulla on hänen puhelinnumeronsa, mutta kun jotenkin vaikeampi soittaa siksi, kun hän on julkisuudenhenkilö. Varmasti vientiä riittää hänellä, mutta olisi kiva käydä joskus ulkona juttelemassa, mutta pompottelen ajatusta mielessäni. Nimittäin ihastuin häneen, en häneen julkkiksena ja siksi jotenkin suurempi kynnys ottaa yhteyttä, kun en tiedä ottaisiko hän tätä yhteydenottoa tosissaan, vai luulisiko minun olevan itse jotenkin julkisuudenkipeä. Onko kenelläkään oikeasti vastaavia kokemuksia? AP

lyhyt eikä yhtään imelä tai vihjaileva. Ja perään, että kolottaakos sulla koskaan kahvihammasta?

Vierailija
4/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan mahdollisesti tämän ihmisen tammikuussa vielä. Sekin edellyttäisi omaa yhteydenottoani ensin. Täytyy katsoa, miten käy. Ihan olisi kiva tutustua vähän syvemmin. En jotenkin saa mielestäni sitä hauskaa iltaa ja tuntui, että hänelläkin oli hauskaa. Hän antoi numeronsa minulle, mutta en huomannut antaa numeroani, mutta toki tietäisi mitä kautta tavoittaa minut, jos tahtoo. Tuossa se numero on ja mietiskelen, joska sitä sitten joskus soittaisi. Vaikka tikusta asiaa ;) Lisää tarinoita, jos niitä on. Tämä ketju on varmaan helppo heittää ihan vitsiksi, mutta jos niistäkin apua saa, niin mikäs siinä AP

Vierailija
5/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoonattomia kiertoviestejä :) vaan jotain uniikkia!!! Ehkä aloitan tuolla. Heh, muuten kakkonen, joka kirjoitteli tähän ketjuun: Olitko tosissasi, jos niin millainen tarina?

Vierailija
6/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan tällainen ketju olisi läskiksi lyödä, mutta kun joskus ihan IRL saattaa jotain vastaavaa tapahtua. Tämä kaveri on tullut taannoin melkein äkkirytäkällä julkkikseksi, mutta joka tapauksessa on aivan samanlaisen oloinen mies kuin tuolloin aiemmin, kun häneen kerran tutustuin. Yksi tuttavani tietää hänet myös hieman läheisemmin ja pitää kaveria tosi mukavana. Itsekin olen ihmetellyt sitä numeron antamista (muuten tietysti salainen numero) vaikea sanoa missä mielessä. AP, joka mielellään ottaa vinkkejä vastaan, sillä en voi kuvitella olevani ainoa tässä tilanteessa oleva/ollut.

Vierailija
7/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tähtiyön ja lumen aikaa. Ilmassa on joulun taikaa. Lahjat, puuro, joulukuusi. Odotus on aina uusi.Juhlikaamme ilon myötä. Vieläkö on monta yötä?" Kuka helvetti noita värssyjä runoilee. hehheh. Tuo voisi vetää pointsisi nolliin. Ihan vain aiheen välistä ja ei oo mitään vastaavia kokemuksia. Teininä ihailin Dingon Nipaa ja haaveilin häistä.

Vierailija
8/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a, mutta ärsytti se, että kontaktit olivat teennäisiä. En ollut kiinnostanut koskaan ennen ketään, mutta julkkiksena kyllä. Siksi en tosin meinannut ottaa nykyistä miestänikään tosissani.

Vierailija
9/29 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten itsekin ollut kerran Seiskan sivuilla tosin vain yhdessä valokuvassa. Tosi kiva huomata ihan asiallisiakin vastauksia täällä joskus. Taidan pistää joskus joulutekstarin, mutta en kyllä tosiaan tähän aikaan ja vielä tänään. Joululahjahankinnoistakin ym. härdellistä juteltiin myös pari sanaa.

T: AP

Vierailija
10/29 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viestistä tuli lukukuittaus ja tänään vastaus - pahoitteli vielä kiireen aiheuttamaa viivettä ;)

Oikein mukava vastaus, jossa hänkin kertoi odottavansa tapaamista. Tapaaminen järjestyy viimeistään ainakin tämän tilaisuuden tiimoilta ensi vuonna, puolivälissä tammikuuta. Silloin varmasti sitten viimeistään selviää tapaammeko joskus vastaisuudessa ja missä merkeissä. Tämän kaverin kanssa on kuitenkin hauska jutella, ja pieni ihastuminen tietysti on valloillaan, mutta saa nähdä miltä kaikki näyttää sitten tammikuussa. Tällä hetkellä on kuitenkin oikein innostunut ja jännittynyt fiilis!! Sähköpostiviestistä jäi tosi " hyvä maku" ... tuntui, että pilke on silmäkulmassa sielläkin.

Niin ja edeltävälle tiedoksi, että ihan totisinta totta tämä on - valitan :) En saa yleensä kicksejä keskustelufoorumiprovoilusta :D ja ei kai tässä tilanteessa mitään kovin erikoista ole. Ihminen ihastuu toiseen ihmiseen on tämä toinen sitten tunnetumpi henkilö tai ei. Itse vaan halusin täältä kuulla kokemuksia vastaavista ihastuksista ja tosi kiva, että sellaisia löytyikin...

AP

Vierailija
11/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinpä tämän ketjun. Joku olikin jo kysellyt kuulumisia joulukuussa, mutta ketju oli mennyt tuolloin ohi.

Eli:

Tapasin kyseisen miehen viikko sitten pikaisesti. Kyseinen tilaisuus, josta puhuin, siirtyi helmikuuhun, mutta hän soitti minulle ja tapasimme nk. työn merkeissä. Kävimme suunnittelemassa tätä tilaisuutta yhdellä siiderillä :)

Nyt olen aivan sekaisin. Tuntuu, että kemiat kolahtavat tosi hyvin yhteen. Istuttiin tunti siellä kuppilassa ja tapaaminen oli todella hauska. Hän varmisteli pari kertaa, että kai olen varmasti tulossa silloin helmikuussa ja totta kai olen.

Nyt tekisi mieli soittaa ja kysyä poikkeamaan jossakin, kunhan kiireiltään ehtii... ennen sitä helmikuuta. Mitä pitäisi tehdä...? Tuntemukset ovat aika sekaisin... Tapaaminen päättyi ystävälliseen halaukseen hänen osaltaan... ja " nähdään" kommenttiin. AP.

Vierailija
12/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ei kannata jäädä perinaisellisesti odottelemaan jos hän vaikka lukisi ajatukseni. Onnea jatkossakin...

Vierailija
13/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä luulet, miksi hän ei ota sinuun yhteyttä?

Vierailija
14/29 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muusikko. Sitä paitsi hänhän tuossa juuri otti yhteyttä viime maanantaina ;) Itse puntaroin vain kannattaako tähän hommaan alkaa... Ainakin antaa vinkkiä kiinnostuksestaan... Toisaalta miksikös ei... Mitään suurta en odota ja mitään vakavaa parisuhdetta ei nyt juuri eron jälkeen jaksa edes ajatella, joten voisihan tässä olla pienikin romanssi paikallaan :)) Mikään nk. playboy tämä tyyppi ei ainakaan lööpeissä ole. Ei siltä tunnu muutenkaan, vaikka viehättävä onkin. AP

Vierailija
15/29 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin minuun yhteyttä, eli on tarpeeksi kiinnostunut. On varmaan enemmän kuin tottunut kaikenlaisiin tapaamis-ruikutus viesteihin.

Vierailija
16/29 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan hurjasti. Se reilu tunti, mitä juteltiin oli tosi mielenkiintoinen ja pilkettä oli silmäkulmassa puolin ja toisin. No, nyt lähti maili, jonka selvitin aika helposti. Siihen sai asiat helpommin muotoiltua kuin tekstariin. Saa nähdä tuleeko mitään vastausta ikinä, mutta hassu kutkutus vatsanpohjassa on. :D T: ap

Vierailija
17/29 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et omaasi tai muidenkaan! Olet vain coolina ja pokkana ja otat yhteyttä työn yms. merkeissä (onko se tammikuun tapaaminen jotain sellaista?). Ei kai se mies ois numeroaan antanu, ellei ois halunnut, että otat yhteyttä?

Vierailija
18/29 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin tapa sammuttaa miehen kiinnostus on olla itse liian helposti saatavilla, näin se vaan on vaikka aatamin aikaiselta kuulostaakin.

Älä nyt hitto vieköön lähetä enää mitään tekstiviestejä! ja nyt se mies tietää, että urkit s-postiosoitteenkin selville.

Vierailija
19/29 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, minä en numeroa vongannut tms. mutta hän sen joka tapauksessa halusi antaa. Laitoin tänään sähköpostilla ihan yleistä kyselyä tuosta tammikuun tilaisuudesta ja ihan parilla sanalla kuittasin viimetapaamista ;) En pyytänyt ulos tms. mutta joka tapauksessa tammikuussa tapaamme, jos tuo juttu onnistuu. Ajankohta ei ole vielä selvillä. Hitto, tosi kiva ois höpötellä :) ja ei tosiaan mitään julkisuushuumaa tms. minä hädintuskin olen seurannut hänen julkisuuteensa nousemista. AP

Vierailija
20/29 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta tuli sittemmin julkkis. Suhteemme oli aika vapaamielinen, mutta ihastusta se oli. Katkesi, kun mies muutti.

Hassua oli se, että kun tapasimme vuoden tauon jälkeen ja hänen julkisuutensa taisi olla silloin isoimmillaan tai melkein ainakin, minun oli todella paljon vaikeampaa ottaa häneen yhteyttä. Jotenkin tuntui heti siltä, että pitääköhän tuo minua kalastelijana.

Hän pyysi soittamaan, mutta en soittanut. Hän sitten soitti itse ja ihmetteli, että miksi en voinut ottaa yhteyttä. Kerroin ihan rehellisesti ja hän kai tajusi, vaikka oli aika huvittunut. Hän nousi niin nopeasti julkisuuteen, että ei kai itse tajunnut statuksensa muuttuneen.

Tapailimme taas jonkun aikaa, mutta se meni sitten ystävyydeksi ja taas hän muutti sinne isompaan kaupunkiin takaisin julkkistelemaan.

Täytyy myöntää, että minulla olisi ollut kauhea kynnys ryhtyä hänen kanssaan mihinkään Helsingissä, täällä " maalla" se oli helpompaa, kun tiesi, ettei päädy lehtiin.