Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

24.12.2004 mitä erikoista teillä tapahtui?

Vierailija
17.12.2005 |

24.12.2004 meidän pieni tyttömme sai alkunsa ja olin ensimmäistä kertaa eri paikassa jouluna, kuin vanhempani ja oli ensimmäinen joulu ilman mummoani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avattiin lahjoja ja silleen...

Vierailija
2/7 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin eka kerta jouluaatto vain oman perheen kesken kotona, ja oli ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vietti joulua meidän perheen kanssa...19 vuotiaana muuttanut pappani kotipaikalle ja saanut 9 lasta. 79-vuotiaana oli ensimmäinen joulu poissa sieltä. Oli hienoa että hän päätti tulla meille!

Vierailija
4/7 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli, tiedän tarkkaan missä toinen lapsi sai alkunsa. Esikoisesta en oo varma..

Vierailija
5/7 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kärsin järjettömästä pahoinvoinnista. Kävin ekan kerran elämässäni jouluaattona McDonaldsissa...siis ekan kerran jouluna hampparilla. Löysin matkan varrelta jonkun ajokortin, selvitin sen omistajan ja soitin kyseiselle tyypille, joka näytti vähän epäilyttävältä kuvan perusteella. Yllätys oli suuri kun kortin tuli hakemaan suloinen nuori kundi, joka antoi mulle suklaarasian. Vähän erilainen joulu....

Pääsimme kyllä valmiiseen juhlapöytään, mikään ei kyllä maistunut. Illalla olin vain helpottunut päästessäni nukkumaan.

Vierailija
6/7 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meilläkin oli, tiedän tarkkaan missä toinen lapsi sai alkunsa. Esikoisesta en oo varma..

siittiötkin elää aikansa ja munasolut irtoilee kun sille päälle sattuvat.. :) tietenkin jos näkee suurinpiirtein kerran kk, niin kai sen sitten tietää. tai kyllä sittenkin meillä olisi useamman kerran säpinää.. ;)

Vierailija
7/7 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin töissä pohjoisessa lähes koko joulukuun, joten niitä päiviä ei vain ollut muita mahdollisia kuin tuo. :)