Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatitestejä tehneet ja niiden avulla raskautuneet.

Vierailija
17.12.2005 |

Kauanko kesti ennenkuin tärppi tuli? Vauvayritystä takana reilu vuosi. Tänään hain ovistestit apteekista . Auttaakohan asiaa? Toivottavasti :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikutetusta kierrosta tärppäs,tosin se raskaus päätyi alkuraskauden keskenmenoon.Yritystä ollu toukokuusta ja 9.12 sain plussan ja 13.12 alkoikin sitten kova vuoto.Tsemppiä tikutteluun!!!!!

Vierailija
2/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritystä helmikuusta lähtien. 5 kiertoa tikutin ja joka kierrossa kaksi viivaa sain , mutta ei tulosta.Nyt jätän tikuttelun ja yritetään ilman, tunnistan ovisoireet jo muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tärppäs toisesta tikutus kierrosta ja nyt olen raskausviikolla 8.Mutta kyllä todella sitten hommittiinkin joka pvä,jos ei parhaana kakskin krt.Mulla testi näytti ovista kierron 12pv.ja siitä sit alettiin ihan urakalla toimiin kierron 15pv.asti.

Vierailija
4/5 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yritettiin 8 kk ilman tuloksia,pettymys suuri kun kuukautiset alkoivat.Päätimme kokeilla ovulaatiotestiä mikä oli muuten aika hintava(35¿).Viikon aikana testi ei kertaakaan näyttänyt ovulatioo mutta siitä huolimatta harrastelimme kahden päivän välein ja yllätys yllätys tulin raskaaksi!Neuvolassa käydessäni kysyin miksi testi ei näyttänyt ovulaatioo niin sain tietää että pitää painaa yli 50 kg että testi näyttää tulokset,itse painoin tuolloin 48 kg.Joka tapauksessa heinäkuussa 2005 saimme terveen pojan ja olemme onnellisia!

Vierailija
5/5 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin pitkään harrastettu, tärppäsi nimittäin toisella kierrolla! Ja vielä haaleasta viivasta. Nyt viikkoja takana 6+3. :) Yritystä oli takana yli vuosi, joten suosittelen lämpimästi ovistikkujen käyttöä.