Flunssassa tai muuten kipeinä muita?
Onko muilla tälläistä? Kun just oli flunssa ja nyt taas uutta pukkaa! Ja tämä on sellasta kurkkukipua/arkuutta, väsymys, päänsärkyä ym.
Kommentit (5)
ekaks sairastu lapsi 4v yskään ja kuumeeseen, tämän päivän olen itse maannut sängyn pohjalla. Ei oo kivaa ei.. Ja viikonloppuna piti tehdä joulusiivous..
hammassärkyä 9 päivää, menkat kestäneet kaksi viikkoa ja nyt tuli flunssa... Niin vähän huolestuttaa meidänkin joulu, mutta itsellä jo parempi olo. Nyt pelkään, että lapsi sairastuu jouluksi.
Pikaista paranemista kaikille.
Tälle syksyä on ollut paljon liikkeellä tauteja jotka iskevät toinen toistensa perään. Myöskin viheliäistä angiinaa on joka tulee hetkessä ja nostaa 40 asteen kuumeen :( Mutta toivon teille kaikille pikaista paranemista ja hyvää joulua ( että flunssan kourista olette kaikki selvinneet)
Minä ja nuorimmainen ollaan sairaina. Pojalla valuu räkä ja yskittää ja mulla kurkkukipu alkoi illalla. Pientä lämpöä, ei vielä ainakaan kunnon kuumetta.
nenä vuotaa ja yskittää..kurkku kipeä ja väsyttää..mutta ei ollenkaan lämpöä,saati sitten kuumetta=/